بررسی ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور

مزایا ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور

بسیاری از مشاغل و کار های سازمانی به علت شرایطی که دارند ماموریت های خارجی به آنها داده میشود که از شش ماه تا چند سال می تواند به طول بینجامد که در این بین ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور مسئله ای بسیار مهم است.

مثلا گزارشگران صدا و سیما که مسلط به زبان های خارجی هستند برای تهیه گزارش به کشور های دیگر اعزام می شوند و خانواده شان را به همراه خود می برند، یا تاجران کالا و افرادی که شرکت و یا نمایندگی در خارج از ایران دارند مجبورند

چند سال و یا چند ماه را خارج از ایران زندگی کنند و یا فوتبالیست هایی که در تیم های خارجی بازی می کنند نیز به همین منوال مجبورند چند سال را خارج از ایران زندگی کنند اما اغلب آنها در نهایت برای زندگی به ایران باز خواهند گشت به همین دلیل فرزندان آنها برای کار و تحصیل در ایران نیاز به مدرک مورد تایید آموزش و پرورش دارند.

و یا به خاطر تسلط نداشتن بچه ها به زبان های خارجی تحصیل به زبان بیگانه برای آنها بسیار سخت است و باعث افسردگی و سرخوردگی آنها می شود به همین سبب آنها می توانند از مدارس آنلاین ایرانی و مورد تایید آموزش و پرورش برای تحصیل استفاده کنند در ادامه این مطلب به ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور خواهیم پرداخت.

در این مدارس آنلاین که به طور بیست و چهار ساعته امکان آموزش و یادگیری در آنها وجود دارد کودکان و نوجوانان می توانند زبان انگلیسی خود را به کمک معلم تقویت کنند تا راحت تر با دیگران در کشور های خارجی ارتباط برقرار کنند و بتوانند راحت تر وارد جامعه ای با زبان و فرهنگ متفاوت شوند.

READ  10 دلیل برای تحصیل در خارج از کشور
ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور

در این مدارس کتاب های مورد تایید آموزش و پرورش و سازمان سنجش ایران تدریس می شود تا بچه ها بتواند بعد از گذراندن دوره و پایان تحصیل در کنکور ایران شرکت کنند و بتوانند در بهترین دانشگاه های ایران و در رشته دلخواه تحصیل کنند 

زیرا کنکور برای ایرانیان خارج از کشور و توابع کشور های دیگر به صورت بین المللی برگزار می گردد و از آنجایی که جمعیت کنکور دهندگان در ایران در همه رشته ها بخصوص تجربی بسیار زیاد است افرادی که در کنکور خارج از کشور ایران شرکت می کنند شانس خیلی بیشتری برای قبولی در رشته ها و دانشگاه های ایران دارند زیرا جمعیت آنها محدود است است و از سهمیه بسیار خوبی در پذیرش دانشگاه ها بهره مند هستند.

درمورد دانشگاه های ایران

لازم به ذکر است دانشگاه های ایران از اعتبار بین المللی بسیار خوبی برخوردار اند و سطح عملی آنها بسیار بالاست همچنین اساتید مجرب در تمامی رشته ها بر محبوبیت دانشگاه های برتر ایران همچون دانشگاه تهران و دانشگاه شریف و دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه خواجه نصیر و غیره افزوده است.

همچنین اتباع دیگر کشورها از جمله عراق، افغانستان و غیره که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های ایران هستند با تسلط به زبان فارسی می توانند کتاب های مورد تایید آموزش و پرورش ایران را مطالعه کنند تا بتوانند در کنکور ایران شرکت کنند.

READ  روش های تدریس در کلاس آنلاین
ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور
ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور

آشنایی با خدمات irani school

امروزه که تمام جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم میکنند مدارس و دانشگاه ها همگی به صورت مجازی برگزار می شوند به همین علت همه افراد با مدارس و آموزش مجازی آشنا شده اند و ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور بسیار آسان شده است و از مزایای آن مطلع اند، هزینه رفت و آمد کاهش میابد، آموزش در هر زمان ممکن و در دسترس است،

از خدمات ویژه IRANI SCHOOL می توان به ویژگی هایی اشاره کرد که آن را دقیقا مشابه یک مدرسه حضوری با تمام امکانات می کند این امکانات شامل کتابخانه الکترونیکی شامل تمام کتاب های علوم انسانی، تجربی و ریاضی است همچنین آزمایشگاه مجازی از جالب ترین امکانات این مدرسه است که در یادگیری دروس علوم پایه به دانش آموزان کمک شایانی میکند.

تابلو اعلانات خدمت دیگریست که در وب سایت این مدرسه ارائه می شود و باعث می شود دانش آموز با یک کلیک ساده از تمام اخبار جدید مدرسه مطلع شود و نیاز نباشد وقت چندانی برای بررسی اخبار مدرسه شامل تاریخ برگزاری امتحانات، زمان اعلام نتایج آزمون ها، دریافت کارت ورود به جلسه، نحوه امتحان و غیره صرف کند.

همچنین این مدرسه با داشتن تیم مشاوره و پشتیبانی قوی و به موقع همچنین اساتید مجرب می تواند تجربه ای لذت بخش برای فرزندان شما رقم بزند.

برگزاری کلاس های آنلاین که در آن فرزندان شما می توانند با معلم صحبت کنند، در بحث شرکت کنند و سوال بپرسند همچنین در دسترس بودن آموزش و بسته های آموزشی آنلاین از دیگر خدمات این مدرسه است.

این مدرسه با برگزاری آزمون های آنلاین کمک می کند تا آمادگی دانش آموز به بهترین نحو حفظ شود و بتواند خود را بیازماید و روز به روز با فهمیدن نقاط ضعف و قوت خود پیشرفت کند.

READ  آیا همه دانش آموزان ایرانی شرایط ثبت نام در مدرسه ایرانی در امارات،را دارند؟

از خدمات دیگر این مجموعه می توان به آکادمی آموزشی تیزهوشان اشاره کرد یعنی اگر فرزند شما بخواهد در سطح بالاتری مباحث را بیاموزد این امکان برای او فراهم است.

همچنین این مدرسه کلاس های درسی فوق برنامه نیز برای دانش آموزان تدارک دیده تا دانش آموز هیچ تفاوتی بین مدرسه حضوری و غیر حضوری احساس نکند.

تفاوتی که این مدرسه آنلاین با سایر مدارس دارد محتوای آموزشی آنهاست، آموزش ها به طور ویژه ای در این مدرسه ارائه می شود که شامل انیمیشن و متد های روز دنیا در آموزش است این موضوع، آموزش را در همه زمینه ها و همه ی دروس برای نوجوانان  جالب تر و فهمیدن آنها را آسان تر می کند و باعث می شود نوجوان از آموزش خسته و یا دلسرد نشود و در هر لحظه که سوالی برای او پیش آمد با مطرح کردن آن بلافاصله مشکلات آموزشی خود را برطرف کند.

نظارت مستمر بر دانش آموزان در این مدرسه و پشتیبانی و پیگیری درسی آنها باعث می شود دانش آموز هیچگاه از درس عقب نماند و دائما آمادگی کامل در هر درس را داشته باشد.

یکی دیگر از موارد جالب آموزش در این مدرسه شخصی سازی آموزش برای هر فرد است، به گونه ای که هر فرد می تواند با ورود به پنل آموزشی خود، آموزش های مخصوص پایه تحصیلی خود و جزوه ها و کتاب های رسمی آموزش و پرورش را روی پنل ببیند و از آنها استفاده کند.

ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور
ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور
راه های ارتباطی

4 نظرات

  • مهسا

    20 مهر 1401 - 4:36 ق.ظ

    سلام خسته نباشيد
    من مقيم كشور سوئد هستم
    بهياري خوندم ميخواهم براي ادامه تحصيل در ايران به صورت انلاين تحصيل كنم در رشته پرستاري
    ١٢ سال سابقه كاري به صورت بهياري دارم
    ١٥٥٠ امتياز دارم

    آيا امكانش هست ؟

    • admin

      29 آذر 1401 - 2:56 ب.ظ

      سلام خدمت شما با شماره‌ای که داخل سایت هست تماس بگیرید

  • مهسا

    12 تیر 1402 - 3:42 ب.ظ

    سلام.
    چقدر مطالب خوبی بود من نمیدونستم دانش آموزان به همین راحتی می تواند در خارج از ایران ادامه تحصیل بدن و مدرک ایرانی داشته باشند.

    • admin

      13 تیر 1402 - 12:46 ق.ظ

      افتخار ما این است

پیام بگذارید

X