مدرسه ایرانی در استانبول

مدرسه ایرانی در استانبول

نبود مدرسه ایرانی در استانبول معضلی قابل حل

کم بودن مدرسه ایرانی در استانبول یکی از معضل های مهم خانواده های ایرانی می باشد که به این شهر مهاجرت کرده اند. می دانیم هر سال ایرانیان زیادی به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. این کشور که در همسایگی ایران قرار دارد موقعیت مناسبی است تا افرادی که توانایی مهاجرت به کشورهای اروپایی و یا آمریکایی را ندارند به این کشور بروند. کشور ترکیه به دلیل فرهنگ بسیار شبیه که به ما ایرانیان دارد بسیار کشور پر طرفداری می باشد. یکی از دلایل مهاجرت به این کشور نیاز نداشتن به ویزا می باشد. که ایرانیان به راحتی می توانند به ترکیه رفته و با روش های متفاوتی کیملیک خود را دریافت کرده و در آنجا ساکن شوند.

مدرسه ایرانی در استانبول

 

نبود مدرسه ایرانی در استانبول معضلی قابل حل

زبان این کشور ترکی است و بیشتر مردم آنجا به این زبان صحبت می کنند. طبیعی است که ایرانیانی که به این کشور رفته اند زیاد به زبان ترکی آشناییت نداشته باشند. همچنین در مدارس این شهر نیز دروس به زبان ترکی آموزش داده می شود.

اگر خانواده ها بخواهند صبر کنند تا فرزندانشان به زبان ترکی تسلط پیدا کرده و سپس در مدرسه ترک زبان ثبت نامشان کنند می توان گفت چند سال طلایی را از دست داده اند. اگر هم در بدو ورود بخواهند فرزندانشان را در این نوع مدارس استانبول ثبت نام کنند با افت شدید تحصیلی آنها روبرو خواهند شد. این افت تحصیلی ممکن است طولانی مدت باشد و اثرات بدی در روحیه دانش آموزان بگذارد.

نبود مدرسه ایرانی در استانبول و یا کم بودن این مدارس نیز سبب می شود که خانواده ها برای تحصیل فرزندانشان با مشکل روبرو شوند. آنها تصور می کنند که حضور در مدرسه آخرین راه برای تحصیل است. اما امروزه با پیشرفت سیستم آموزشی و به وجود آمدن روش های جدید دیگر تحصیل در مدرسه تنها راه نیست.

مدرسه ایرانی در استانبول تنها راه تحصیل نیست

READ  تفاوت مدارس ایران و ترکیه

روش های زیادی به وجود آمده است که دانش آموزان می توانند به زبان مادری خود به آموختن علم و دانش بپردازند. آنها در هر مقطعی که باشند می توانند تحصیل را شروع کرده و به این روش دیگر از همسالان خود عقب نمی افتند. مدرسه آموزش از راه دور ثمین یک امکان عالی برای حضور در هر مقطع تحصیلی می باشد. این مدرسه امکاناتی دارد که کمتر مدارس حضوری از آن بهره برده اند.

مدرسه ایرانی در استانبول

 

مدرسه ایرانی در استانبول تنها راه تحصیل نیست

دانش آموزان همچنین می توانند به امکاناتی دسترسی داشته باشند که در مدارس روزانه این امکانات وجود ندارد.

در مدارس حضوری معلم ها و اساتید یکبار دروس را تدریس کرده و تکالیف را به دانش آموزان می دهند اما در مدرسه آموزش از راه دور دانش آموز هرچند بار که بخواهد می تواند محتوای آموزشی خود را مشاهده کند. با این روش دیگر دانش آموز بهانه ای برای یاد نگرفتن دروس تحصیلی خود نخواهد داشت. همچنین در این مدرسه مجازی دانش آموزان می توانند از امکاناتی مثل آزمایشگاه بهره ببرند. با این روش یادگیری نکات درسی نیز راحت تر و بهتر می گردد.

پس کمبود مدرسه ایرانی در استانبول دیگر بهانه ای برای تحصیل در مدارس خارجی وجود ندارد.

با وجود مدرسه مجازی ثمین می توان گفت تحصیل کاری راحت و سهل شده است. این مدرسه توانسته است تمام مجوزهای لازم را از وزارت آموزش و پرورش دریافت کند و با اعطای دیپلم رسمی خیال دانش آموزان و والدین آنها را در رابطه با مدرک راحت سازد. دانش آموزان پس از طی کردن تمام مقاطع تحصیلی می توانند به راحتی در مدرسه مجازی ثمین دیپلم خود را دریافت کنند. با این مدرک امکان ثبت نام در تمام دانشگاه های کشور ترکیه و شهر استانبول فراهم می‌گردد.

مدرسه ثمین امکانی که شما را از دیگر مدارس حضوری بی نیاز می کند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی حتی مدارس نیز به این سمت سوق پیدا کرده اند. 

اگر شما هیچ‌ مدرسه ایرانی در استانبول پیدا نکنید مشکلی نیست زیرا مدرسه آموزش از راه دور ثمین جای تمام مدارس حضوری را گرفته است.

مدرسه مجازی ثمین با وجود مشاوران با تجربه به صورت لحظه ای شما را از روند آموزش فرزندتان با خبر می سازد. به این صورت دیگر نیازی برای سرکشی شما به وضعیت تحصیلی فرزندانتان نیست‌. شما با خیال راحت می توانید آنها را به یک مدرسه حرفه ای با کادری مجرب بسپارید و در پایان کار از نتیجه رضایت داشته باشید.

READ  آیا دسترسی به مدرسه ایرانی در استرالیا برای همه دانش آموزان 12 دوره آسان است؟

از دیگر امکاناتی که مدرسه ثمین نسبت به سایر مدارس روزانه ایرانی دارد وجود محتوای آموزشی تولید شده درسی با کیفیت است. با گرد هم آوردن بهترین اساتید این مجموعه توانسته محتوای درسی را به بالاترین سطح ممکن در اختیار دانش آموزان قرار دهد. برای یادگیری دروس بیان ساده آنها بسیار مهم است. مدرسه ثمین مطالب درسی را به راحتترین شکل ممکن در اختیار افراد قرار داده است.

همچنین این مدرسه توانسته در بین دیگر مدارس آموزش از راه دور جایگاه ممتازی را کسب نماید و به این ترتیب محبوب ترین و مطرح ترین مدرسه مجازی می باشد. مزیت های زیادی که این مدرسه در مقایسه با سایر مدارس ایرانی دارد هر فردی را ترغیب می کند تا فرزند خود را در مدرسه ثمین با امکانات ویژه ثبت نام نماید.

از دیگر مزیت های مدرسه نمونه ثمین

مدرسه ثمین تنها یک مدرسه مجازی نیست. دانش آموزان در این مدرسه با یادگیری کامل مطالب درسی می توانند به دروس نیز علاقه مند شوند. همچنین این مدرسه با برگزاری کلاس های فوق العاده درسی و کمک آموزشی توانسته دانش آموزان را در یادگیری هرچه بیشتر کمک نماید.

مدرسه ایرانی در استانبول

 

مدرسه ثمین امکانی که شما را از دیگر مدارس حضوری بی نیاز می کند.

با ثبت نام در مدرسه ثمین دیگر هزینه هایی مانند هزینه رفت و آمد، هزینه خورد و خوراک دانش آموزان، هزینه لباس فرم و لوازم التحریر اضافه و… بر دوش خانواده ها نیست. تنها با پرداخت یک شهریه ثبت نام دانش آموزان می توانند به صورت مداوم و مستمر مدرسه را با تمام امکانات و اساتید در کنار خود داشته باشند.

در مدرسه مجازی ثمین دیگر غیبت معنایی ندارد. در مدارس روزانه در استانبول که اگر دانش آموزی غیبت کند از مطالب درسی آن روز عقب می افتاد. اما در مدرسه مجازی ثمین این اتفاق نمی افتد زیرا مطالب درسی و محتوای آموزشی در پنل کاربری شخص وجود دارد و هر زمان و مکانی که بخواهد می تواند به این مطالب به راحتی دسترسی پیدا کند.

READ  بررسی مدرسه ایرانی در اسپانیا

مزیت های این مدرسه مجازی بسیار است و توانسته است بسیاری از خانواده های ایرانی در کشورهای مختلف را از نگرانی نجات دهد. دیگر نبود مدرسه ایرانی در استانبول دغدغه خانواده ها نمی باشد. چون توانسته اند جایگزینی مناسب با امکانات و مزایایی بیشتر پیدا کنند که جای این نوع مدارس را بگیرد.

متاسفانه بسیار اتفاق افتاده است که دانش آموزان ایرانی در مدارس کشور های دیگر به دلیل ندانستن زبان، ارتباط نگرفتن با معلمان و دانش آموزان و..‌ طرد شده اند. همین موضوع سبب بروز مشکلات زیاد روحی و روانی در اینگونه بچه ها شده است. مشکلاتی که بعد از بزرگسالی نیز دامن‌گیر آن ها است و رهایشان نمی کند. 

در هنگام مهاجرت باید به یک سری مشکلات توجه کرد. با رفتن به کشوری دیگر به خودی خود خانواده ها نسبت به قبل تنهاتر می شوند. حال این مشکل برای فرزندان مدرسه ای نیز بیشتر می شود. زیرا این افراد به دلیل بلد نبودن زبان کشور مقصد هیچ ارتباطی با اطرافیان نمی توانند  بگیرند. همین مشکل سبب بروز مشکلات روانی در آینده برایشان خواهد شد.

مدرسه اینترنتی ثمین توانسته مشکلات خانواده ها را در رابطه با تحصیل حل نماید.

با توجه به مزیت هایی که مدرسه آموزش از راه دور ثمین دارد می توان گفت به طور قطع بهترین انتخاب برای افراد ثبت نام در این مدارس می باشد. زیرا با خیال راحت می توانند فرزندانشان را در خانه بگذارند و بدون نگرانی به کارهای خود بپردازند. آنها خیالشان راحت است که دانش آموز خود را به مجموعه ای حرفه ای و کاربلد و با تجربه سپرده است. همچنین دیگر دغدغه های مدارس حضوری را نیز ندارند و می توانند به طور مداوم با معلمان مدرسه ثمین ارتباط بگیرند و از آنها در رابطه با وضعیت تحصیلی فرزندانشان آگاهی کسب کنند.

مدرسه ایرانی در استانبول

 

مدرسه اینترنتی ثمین توانسته مشکلات خانواده ها را در رابطه با تحصیل حل نماید.

پس کار عاقلانه در زمان مهاجرت ثبت نام در مدرسه ای می باشد که تمام امکانات یک مدرسه عادی حتی بیشتر را دارد. همچنین با اعطا دیپلم رسمی توانسته یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها را در این زمینه حل نماید.

مجتمع ثمین، مدرسه مجازی است که همه مجوزها را دارا است و در زمینه آموزش و تدریس دروس حرف اول را در سطح دنیا می زند. در این مدرسه دانش آموزان می توانند با توجه به هر زبانی که بخواهند دروس خود را فرا بگیرند. به این صورت می توانند به طور همزمان در کنار یادگیری دروس درسی زبان کشوری که به آن مهاجرت کرده اند را نیز فرا بگیرند.

راه های ارتباطی

پیام بگذارید

X