مدرسه ایرانی در لس آنجلس انتخابی اشتباه

نبود مدرسه ایرانی در لس آنجلس یک مشکل اساسی

قبل از پرداختن به مشکلات مدرسه ایرانی در لس آنجلس ابتدا به این کشور زیبا می پردازیم. آمریکا کشور رویاهاست. کمتر کسی پیدا میشود که آرزوی یکبار سفر به این کشور هزار ملیت را نداشته باشد. می توان به جرات گفت این کشور زیبا بیشترین میزان مهاجران را از سرتاسر دنیا در خود جای داده است. در این کشور افراد بسیار زیادی از ملیت های مختلف را می بینید که مهاجرت کردند و زندگی خود را در این کشور شروع کرده اند. اگر با تمام این افراد صحبت کنید آمریکا را کشور رسیدن به رویاها می دانند. کشوری که در آن نهایت امکانات و رفاه و تکنولوژی وجود دارد. افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند در پی زندگی بهتر هستند. سودای داشتن آینده ای بهتر و روشن یک لحظه آنها را رها نمی‌کند. آنها همه چیز را در کشور خود می گذارند و سختی های راه را به جان میخرند که به این کشور آرزوها سفر کنند. بسیاری از ایرانی ها نیز در پی رفتن به این کشور پیشرفته هستند.

مدرسه ایرانی در لس آنجلس
نبود مدرسه ایرانی در لس آنجلس یک مشکل اساسی

آنها تمام سختی ها و مشکلات مسیر را می دانند اما در پی‌ زندگی بهتر و آینده ای موفق عزم سفر می‌کنند. کشور آمریکا هر سال با برگزاری لاتاری این امکان را به تمام ملیت ها می دهد که با شرکت در آن بتوانند رویای رسیدن به آمریکا را محقق کنند.

مشکلات پیش رو در مهاجرت

در این کشور ایالت های مختلفی وجود دارد، که ایالت لس آنجلس بسیار محبوب ایرانیان می باشد. می توان گفت این ایالت بیشترین میزان ایرانیان را در خود جای داده است. می توان لس آنجلس را شهری هنری و مشهور در دنیا عنوان کرد. لس آنجلس را می توان یک شهر جالب در دنیا شناخت، این شهر تمام ملیت ها را در خود جای داده است. در این شهر شما هیچ وقت احساس تنهایی نمی کنید زیرا بین تمام این ملیت ها بالاخره می توانید دوستی برای خود و خانواده خود انتخاب کنید.

READ  آیا دسترسی به مدرسه ایرانی در استرالیا برای همه دانش آموزان 12 دوره آسان است؟
مدرسه ایرانی در لس آنجلس
مشکلات پیش رو در مهاجرت

مهاجرت به این شهر رویایی تنها خوشی و زیبایی به همراه ندارد، بلکه مشکلاتی نیز در سر راه افرادی که به تازگی مهاجرت کرده اند وجود دارد. این مشکلات به قدری حاد و بغرنج می باشد که می تواند یک خانواده را از پا در بیاورد. همچنین سبب شود که افراد از مهاجرت خود پشیمان شده و فکر برگشت کنند. آنها با وجود این مشکلات احساس شکست می کنند.

مشکلات دیگر مدرسه ایرانی در لس آنجلس

یکی از این مشکلات ندانستن زبان می باشد. اگر‌شما زبان آن کشور را ندانید و بلد نباشید مطمئنا نمی توانید با اطرافیان ارتباط برقرار کنید. این موضوع به مرور سبب منزوی شدن افراد می شود و نتایج خوبی در پیش ندارد.

یکی دیگر از این مشکلات تحصیل خود و فرزندانتان است. ممکن است در بدو ورود به ایالت لس آنجلس شما در پی یافتن مدرسه ایرانی در لس آنجلس باشید. اما نتوانید این مدرسه ایرانی را پیدا کنید. یا اگر پیدا شود با محل زندگی شما فاصله زیادی خواهد داشت.

این مدرسه ایرانی در لس آنجلس به علت فاصله زیاد سبب بروز مشکلاتی برای شما و فرزندانتان خواهد شد. اگر دانش آموز خود را در این مدرسه ثبت نام کنید باید هر روز مشکل رفت و آمد آن ها را داشته باشید. و یا درگیر هزینه های زیاد ایاب و ذهاب تا مدرسه شوید. این هزینه ها برای بسیاری از خانواده ها قابل پرداخت نمی باشد. زیرا آن ها خود به تازگی‌مهاجرت کرده اند و هنوز موقعیت اجتماعی خوبی کسب نکرده اند و به طبع آن به درآمد مناسبی نیز نرسیده اند.

READ  همه چیز درباره آموزش های بین الملل

اگر هم‌ مدرسه ایرانی در لس آنجلس پیدا شود که نزدیک منزل شما باشد، شاید از نظر آموزشی در سطحی که شما می خواهید نباشد. 

مدرسه ایرانی در لس آنجلس
مشکلات دیگر مدرسه ایرانی در لس آنجلس

مشکلات مدرسه ایرانی در لس آنجلس

در بالا مشکلات مدرسه ایرانی در لس آنجلس عنوان شد. یکی از مشکلات که دوری مسیر بود و مشکل بعدی پایین بودن سطح آموزشی مدرسه ایرانی در لس آنجلس بود. این مشکلات دست به دست هم داده اند تا خانواده های ایرانی تازه مهاجرت کرده با معضلی به اسم ثبت نام مدرسه روبرو شوند. می توان گفت تا داخل این مشکلات نباشید نمی توانید بغرنج بودن آن را حس کنید. 

بعد از نا امید شدن خانواده ها از مدرسه ایرانی در لس آنجلس آنها به مدارس خود شهر رو می آورند. این مدارس نیز مشکلات زیادی را می تواند به همراه داشته باشد. یکی از این مشکلات شهریه بالای این مدارس است. شهریه ای که هر خانواده ای از پس آن بر نمی آید. مشکل بعدی ندانستن زبان فرزندان می‌باشد که خود سبب می شود از مطالب درسی عقب بیفتند. همچنین آشنایی نداشتن با سیستم آموزشی این مدارس نیز سبب می شود دانش آموزان با افت شدید تحصیلی روبرو گردند.

سیستم مدارس لس آنجلس با مدارس ایران کاملا متفاوت می باشد. به همین علت خود خانواده ها نیز برای ارتباط گرفتن با پشتیبانان درسی فرزندان خود با مشکل روبرو می شوند. این مشکلات همگی دست به دست هم میدهند تا ثبت نام در مدارس خود شهر لس آنجلس نیز منتفی گردد. اما تحصیل در یک‌ مکان فیزیکی به اسم مدرسه تنها راه حل نیست. ما برای این مشکل افراد تازه مهاجرت کرده مدرسه اینترنتی و یا همان مدرسه آموزش از راه دور را پیشنهاد می کنیم.

مدرسه اینترنتی ثمین مدرسه ای چند زبانه

این مدارس به راحتی جایگزین مدرسه ایرانی در لس آنجلس شده است. دیگر نگرانی در این زمینه جایی ندارد. شما بهترین گزینه برای حل مشکلات را در پیش رو دارید. با ثبت نام در این مدارس اینترنتی می توانید از امکانات ویژه ای برخوردار شوید.

READ  تفاوت مدارس ایران و اروپا
مدرسه ایرانی در لس آنجلس
مدرسه اینترنتی ثمین مدرسه ای چند زبانه

درست است که مدرسه مجازی ثمین توانسته جای مدرسه ایرانی در لس آنجلس را بگیرد. اما این تنها به معنای تحصیل به زبان پارسی نیست. در این مدرسه آموزش از راه دور دانش آموزان می توانند با توجه به کشوری که در آن اقامت دارند، همچنین علاقه خود یک زبان را انتخاب کنند. به این ترتیب دروس درسی و محتوای آموزشی را می توانند به زبان دلخواه خود فرا بگیرند. همچنین دیگر درگیر مشکلات نظام آموزشی جدید نخواهند شد. چون تمام مقاطع تحصیلی مدرسه مجازی ثمین طبق اصول آموزش و پرورش برگزار می گردد.

مدرسه ای طبق اصول و ضوابط

در این مدرسه تمام امتحانات ترم و میان ترم طبق اصول آموزشی برگزار می شود. به این ترتیب می توان میزان یادگیری دروس توسط دانش آموزان را سنجید.

همچنین در پایان تحصیل از دانش آموزان و والدین آنها در رابطه با نوع تدریس و امکانات مدرسه از راه دور ثمین نظر سنجی می‌گردد. این اتفاق برای اولین بار تنها در این مدرسه افتاده است. هیچ مدرسه دیگری را نمی توانید بیابید که در پایان سال از نوع عملکرد خود نظر سنجی انجام دهد. این مورد سبب افزایش کیفیت سطح آموزشی‌ مدرسه ثمین به صورت سال به سال می‌شود.

مدرسه‌ مجازی ثمین مزیت های زیادی نسبت به مدرسه ایرانی در لس آنجلس دارد. میتوان با ثبت نام در این‌ مدرسه بسیاری از هزینه هایی که مدارس حضوری به خانواده ها تحمیل می کنند را حذف کرد. به این صورت به خانواده های تازه مهاجرت کرده نیز فشار کمتری وارد می شود. با شرکت در این مدرسه دیگر‌ خانواده ها و دانش آموزان نگرانی در رابطه با نوع برخورد اطرافیان نخواهند داشت. همچنین نوع صحبت و برخورد دیگران نمی تواند بر احساسات و عواطف دانش آموزان تاثیر بگذارد.

مدرسه ثمین امکانی عالی برای خانواده های ایرانی

یک مزیت عالی دیگر این مدرسه مجازی و آموزش از راه دور که سبب برتری آن نسبت به سایر مدارس شده است، وجود اساتید برتر در هر مقطع تحصیلی است. شما فرزندان خود را در هر مقطع با هر سطح تحصیلی که باشند می توانید در این مدرسه ثبت نام کنید. و از پیشرفت روز به رو آنها شگفت زده شوید.

راه های ارتباطی

2 نظرات

  • Sahar

    30 خرداد 1402 - 2:43 ب.ظ

    آیا مدرسه ثمین برای مقطع ابتدایی محتوا هم داره؟
    چطور می تونیم ثبت نام کنیم؟

    • admin

      30 خرداد 1402 - 4:38 ب.ظ

      با شماره واتساپی ۹۸۹۰۵۹۷۱۶۹۹۷+ تماس بگیرید

پیام بگذارید

X