بررسی مدرسه ایرانی در آنکارا | مدرسه اینترنتی ثمین

مدرسه ایرانی در آنکارا

آنکارا شهری زنده و پر طرفدار

در این مقاله سعی داریم راجع به مدرسه ایرانی در آنکارا صحبت نماییم و شما را با جزئیات آن آشنا سازیم. کشور ترکیه و شهر آنکارا از آن کشورها و شهرهایی می باشد که بسیار مورد علاقه ایرانیان برای مهاجرت است.

آنکارا بعد از استانبول در کشور ترکیه یکی از شهرهای سرزنده و شاد می باشد. این شهر شب هایی شاد و زنده دارد. در آنکارا شما به هیچ عنوان حس تنهایی و غربت نخواهید کرد. این شهر دارای امکانات زیادی نیز می باشد. آنکارا یکی از شهر های مورد علاقه افراد برای مهاجرت است. در کشور ترکیه زبان رسمی ترکی می باشد که اکثر افراد در آنجا به این زبان صحبت می کنند. به دلیل فرهنگ نزدیکی که به ما ایرانیان دارند زندگی در این کشور به مراتب راحت تر از کشورهای دیگر‌می باشد. دین مردم ترکیه اسلام است، البته از ادیان دیگر نیز در این کشور وجود دارد.

مدرسه ایرانی در آنکارا
آنکارا شهری زنده و پر طرفدار

کشور ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران و همچنین فرهنگ نزدیک و نیاز نداشتن  به ویزا یکی از کشور های پر طرفدار برای مهاجرت است. در چند سال گذشته بسیاری از خانواده های ایرانی به کشور ترکیه مهاجرت کرده اند در این بین شهر های استانبول و آنکارا جزو شهر های مورد علاقه آنها بوده است. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که قصد مهاجرت به این کشور را دارید باید درباره چند و چون سفر به این کشور و مزایا و معایب آن اطلاعاتی کسب نمایید.

مدرسه ایرانی در آنکارا
بررسی مدرسه ایرانی در آنکارا

بررسی مدرسه ایرانی در آنکارا

می توان گفت کمتر پیش می آید که مدرسه ایرانی در آنکارا پیدا شود. البته این به منزله نبودن مدرسه ایرانی در آنکارا نیست. اما بیشتر مدارس در این شهر مدارس ترک زبان و یا انگلیسی زبان می باشند.

دسترسی به مدرسه ایرانی در آنکارا  شاید سخت و مشکل باشد. همچنین اگر این نوع مدارس نیز در این شهر پیدا شود دارای یک سری هزینه های سنگین می باشد که ممکن است برای خانواده ها غیر قابل پرداخت باشد. مخصوصا برای خانواده هایی که تازه به شهر آنکارا رفته اند و هنوز نتوانسته اند برای خود موقعیت اجتماعی ثابتی فراهم کنند. علاوه بر هزینه هایی که باید برای ثبت نام در خود مدارس پرداخت کنند اگر مدرسه ایرانی در آنکارا از آنها فاصله داشته باشد، مجبور به پرداخت هزینه های سنگین برای رفت و آمد نیز می شوند. مخصوصا در کشوری مثل ترکیه که به علت گران بودن سوخت هزینه رفت و آمد در آنجا بسیار بالا می باشد و اصلا به صرفه نیست. مدرسه های خود شهر آنکارا نیز به صورت عادی و هم به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به ساکنین این شهر هستند.

READ  بررسی مدارس ایرانی در فنلاند

ثبت نام در مدارس شبانه روزی این شهر نیز منوط به پرداخت هزینه های بالای است. این هزینه ها برای خانواده هایی که تازه مهاجرت کرده اند غیر قابل پرداخت است. زیرا آنها مبلغی به صورت تومان برده اند و باید در آنجا به صورت لیر خرج کنند. به این ترتیب عملا هزینه ها برای آنها دو برابر محاسبه می گردد. با توجه به مشکلاتی که در بالا عنوان شد می توان بهترین و تنهاترین راه حل را برای خانواده های ایرانی مدارس غیر حضوری عنوان کرد. ثبت نام در این مدارس کمترین دردسر و مشکل را برای خانواده های تازه مهاجرت کرده خواهد داشت.

مدرسه ایرانی در آنکارا
بررسی مدرسه ایرانی در آنکارا

مشکلات تحصیل مدرسه ایرانی در آنکارا

هر شخصی که قصد دارد مهاجرت کند باید یک سری مشکلات را به جان نیز بخرد. برای داشتن زندگی بهتر باید بهای آن را نیز پرداخت کرد. همچنین برای به دست آوردن موقعیت اجتماعی و کار بالاتر باید مشکلاتی را تحمل کرد. تصمیم به مهاجرت فقط محدود به قشر خاصی از جامعه نمی باشد. افراد برای داشتن زندگی بهتر و با کیفیت تر عازم یک کشور ناشناخته می شوند. بیشترین آسیب و صدمه را فرزندان افرادی که مهاجرت کرده اند متحمل می شوند. زیرا آنها از محیطی که به آن عادت داشته اند جدا میشوند و دیگر دوستان و اطرافیان خود را نمی بینند.

همین موضوع سبب می شود که با مشکلات روحی و عاطفی روبرو شوند. مشکلاتی که ممکن است تا سالها آنها را رها نکند. یکی از مشکلاتی که خانواده ها با آن دست به گریبان هستند همکاری نکردن دانش آموزان است. 

READ  مشکلات مدرسه ایرانی در لبنان

کودکان و نوجوانان برای حضور در مدرسه ایرانی در آنکارا هیچ تمایلی از خود نشان ندهند. همین موضوع سبب ایجاد مشکل و دردسر برای خانواده ها می شود. ممکن است کودکان به دلیل ارتباط نگرفتن با محیط اطراف تمایلی برای شرکت در این مدارس از خود نشان ندهند. همچنین ممکن است اطرافیان مثل معلمان و مشاوران خود را دوست نداشته باشند. اگر آنها را مجبور به شرکت در مدارس آنکارا کنید ممکن است هیچ تمایلی برای یادگیری دروس از اونها نبینید. همچنین هیچ پیشرفت درسی نیز در فرزندان خود مشاهده نخواهید کرد. 

یک تصمیم درست

اگر فرزند شما اصلا تمایلی به شرکت در مدرسه ایرانی در آنکارا ندارد نگران نباشید. یک راه حل مناسب پیشنهاد ما به شما است. راه حلی که فرزند شما را به ادامه تحصیل علاقه مند خواهد کرد.

در ابتدا و قبل از هرکاری با فرزند خود صحبت کنید و او را از نظر ذهنی آماده سازید. به این ترتیب می توانید نتیجه بهتری نیز حاصل کنید. راه حل پیشنهادی ما به شما مدرسه آموزش از راه دور ثمین می باشد. این مدرسه مجازی یک روش عالی برای یادگیری دروس توسط فرزند شما می باشد.

مدرسه ایرانی در آنکارا
مدرسه ایرانی در آنکارا

این مدرسه می تواند به راحتی جای مدرسه ایرانی در آنکارا را بگیرد. همچنین دیگر نیازی نیست فرزند شما با سیستم آموزشی جدید خود را وقف دهد. زیرا این مدرسه اینترنتی بر طبق اصول و قوانین آموزش و پرورش فعالیت خود را انجام‌می دهد. یک انتخاب عالی برای مهاجران ایرانی مدرسه اینترنتی ثمین می باشد. با یکبار استفاده از محتوای آموزشی این مدرسه مجازی تفاوت سطح را با دیگر مدارس احساس خواهید کرد.

در این مدرسه آموزش از راه دور دیگر نیازی به مدرسه ایرانی در آنکارا احساس نمی کنید. این مدرسه با ارائه بهترین امکانات توانسته فرزندان شما را در یادگیری دروس یاری نماید.

مدرسه ای با امکانات ویژه به جای مدرسه ایرانی در آنکارا

فکر نمیکنم مدرسه ایرانی در آنکارا پیدا شود که به طور تمام وقت دارای پشتیبان تحصیلی و مشاوران کارآزموده باشند. مدرسه ثمین این امکان را به والدین می دهد تا به صورت لحظه ای هر زمان که اراده کنند بتوانند وضعیت تحصیلی فرزند خود را رصد کنند. همچنین با مشاوران به صورت دائمی و مستمر در تماس باشند. این امکان را حتی در مدارس حضوری نمی توانید داشته باشید. در مدارس حضوری به دلیل زیاد بودن جمعیت زیاد نمی توان به راحتی به وضعیت تحصیلی همه دانش آموزان رسیدگی کرد. اما در مدرسه ثمین این مشکل برطرف شده است. در این مدرسه به وضعیت درسی تک تک دانش آموزان به طور کامل رسیدگی‌می شود. یکی دیگر‌از امکانات ویژه ای که مدرسه ثمین دارد ولی مدرسه ایرانی در آنکارا ندارد وجود آزمایشگاه های مجازی می باشد.

READ  شرایط تحصیل زیر 18 سال در خارج از کشور برای ایرانیان چگونه است؟

در این مدرسه می‌توانید تمام آزمایش های کتب درسی را مو به مو انجام دهید و آن ها را تجربه کنید. در این مدرسه مجازی دانش آموزان می توانند در هر لحظه و زمان و مکانی که تمایل داشته باشند شروع به یادگیری دروس درسی کنند. اصلا نیازی به ورود در یک زمان خاص نیست. دانش آموزان می توانند به صورت مستمر به محتواهای درسی دسترسی پیدا کنند و آنها را فرا بگیرند. همچنین می تواند با اساتید خود به صورت همزمان در ارتباط باشند و سوال های خود را در لحظه بپرسند و پاسخ مناسب را دریافت کنند. 

مدرسه ایرانی در آنکارا
مدرسه ای با امکانات ویژه به جای مدرسه ایرانی در آنکارا

مدرسه ثمین یک مدرسه خصوصی در خانه

امکانی که این مدرسه دارد اما مدرسه ایرانی در آنکارا ندارد شخصی سازی مدرسه می باشد. با وجود مدرسه ثمین اساتید به صورت خصوصی در اختیار دانش آموز قرار دارد و می تواند تمام مشکلات و ابهامات خود را به وسیله اساتید مدرسه رفع نماید. همچنین می تواند به هر زبانی که می خواهد در این مدرسه تسلط پیدا کند. دیگر نیازی به آموزشگاه زبان‌ نیست. مدرسه ثمین این مشکل را نیز حل کرده است‌.

اگر شانس آشنایی با این مدرسه آموزش از راه دور عالی را پیدا کنید دیگر نگران دریافت مدرک تحصیلی فرزندان خود نیستید. زیرا با طی کردن تمام مقطع تحصیلی در این مدرسه می توانید دیپلم رسمی دانش آموز خود را دریافت کنید. با این‌ مدرک رسمی در تمام دانشگاه های ترکیه می توانید به راحتی در هر رشته ای که تمایل داشته باشند ثبت نام‌ کنید. پس تنها راه حل آموزش فرزندان شما مدرسه ایرانی در آنکارا نیست‌. وجود یک مدرسه مجازی و اینترنتی می تواند یک راه حل عالی برای شما باشد. 

پس تا دیر نشده و فرزندانتان از آموزش و تحصیل دور نشده اند آنها را با قیمتی خیلی کمتر از مدرسه ایرانی در آنکارا ثبت نام کنید. همچنین از مزایای عالی مدرسه آموزش از راه دور ثمین استفاده نمایید. مدرسه ثمین امکانی عالی برای افرادی که مهاجرت کرده اند. امکانی که هر کسی فرصت استفاده از آن را به دست نمی آورد.

راه های ارتباطی

12 نظرات

  • رضا

    24 دی 1401 - 12:39 ق.ظ

    سلام عالی بود

  • مهسا

    30 خرداد 1402 - 2:02 ب.ظ

    با تشکر از توضیحات خوب شما.

  • مهسا

    30 خرداد 1402 - 2:15 ب.ظ

    مطالب بسیار عالی و متنوعی است.

  • دنیا

    30 خرداد 1402 - 4:34 ب.ظ

    مفید بود متشکرم.

  • محمّد امین

    1 تیر 1402 - 1:52 ب.ظ

    سلام ، باعث افتخار است که چنین مجموعه ای با استفاده از نهایت ظرفیت های موجود در فضای آموزش الکترونیک و مجازی ، امر تحصیل را برای ایرانیان خارج از کشور سهل و آسان نموده است . خدا قوت ، بی نهایت از زحمات شما ممنونم.

    • admin

      3 تیر 1402 - 2:34 ب.ظ

      ممنون از محبت فراوان شما

  • سحر

    6 تیر 1402 - 9:55 ق.ظ

    چه خوب، دیگه تحصیل برای دانش آموزایی که زبان ترکی هم بلد نیستن راحت میشه…
    این عالیه که ثمین محتوای آموزشی هم در اختیار دانش آموزا قرار میده..

    • admin

      6 تیر 1402 - 12:43 ق.ظ

      با افتخار ما برای خدمت به دانش آموزان خارج از ایران آماده هستیم

  • حمید

    12 تیر 1402 - 11:41 ق.ظ

    سلام از اطلاعات خوبی که ارائه دادید تشکر می کنم.لطفا بفرمایید شهریه کلاس مجازی را بفرمایید

    • admin

      12 تیر 1402 - 1:35 ب.ظ

      با شماره واتساپی ۹۸۹۰۵۹۷۱۶۹۹۷+ تماس بگیرید

پیام بگذارید

X