شرح خدمات مدرسه اینترنتی

مدرسه اینترنتی چیست؟

شبكه هوشمند آموزش (iranischool.com) كه با همكاري گروه مهندسی ثمین و مرکز آموزش های راه دور وزارت آموزش و پرورش راه‌اندازي شده است، يكي از فعاليتهاي مورد نظر براي ارتقاي سطح آموزشي فرزندان کشورمان مي‌باشد و در نظر دارد با روش‌هاي نوين آموزشي، دوره‌هاي آموزش غيرحضوري خود را جهت استفاده دانش اموزان جمهوري اسلامي ايران برگزار نمايد. اين دوره‌ها ويژه دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم است كه بصورت اختصاصي برگزار‌مي‌گردد. اين طرح، ارائه بسته‌هاي آموزشي چندرسانه‌اي، پرتال پشتيباني با خدمات متنوع آموزشي از طريق اينترنت‌ آزمون‌هاي الكترونيكي آنلاين، مسابقات و سرگرمي‌هاي علمي و فرهنگي را دربرمي‌گيرد.

در ضمن این امکان برای دانش اموزان خارج از کشور می باشد که با تحصیل خود در این مدرسه مدرک رسمی اموزش و پرورش کشور ایران را دریافت نمایند.

چرا مدرسه اینترنتی ثمین؟

برترین مدرسه اینترنتی ایرانی

iranischool ، مدرسه ای اینترنتی است که بر اساس مقررات مدارس اینترنتی جمهوری اسلامی تاسیس و راه اندازی گردیده است وتحت نام اینترنتی www.iranischool.com ( همراه با پسوندهای دیگر net.*و ir.* ) در شبکه جهانی اینترنت فعالیت خود را آغاز نموده است .

این گروه با بهره گیری از نیروهای متخصص و متعهد به عنوان یکی از موفق ترین مجریان پروژه های ICT وزارت آموزش و پرورش و وزارت امور خارجه از سال ۱۳۷۸ تاکنون خدمات ارزشمندی را خصوصا در عرصه آموزش الکترونیکی تقدیم جامعه آموزشی کشور نموده است .

خدمات مدرسه اینترنتی

ارائه برترین خدمات آموزشی

پشتیبانی آموزشی
ارزشیابی تحصیلی
نظارت مستمر آموزش
منابع آموزشی متنوع
بسته های آموزشی

دسترسی آسان
گزارش تحصیلی
آموزش مجازی
شخصی سازی مدرسه

کلاس های رفع اشکال
مشاوره تحصیلی
کلاس آنلاین
دریافت مدرک رسمی

X