حضور در مدرسه ایرانی در ترکیه

مدرسه ایرانی در ترکیه
نمایش ویدیو درباره موشن گرافی ترکیه

وجود فرصت‌های متعدد سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه موجب شده تا تعداد بسیاری از خانواده‌های ایرانی تصمیم به مهاجرت خانوادگی به این کشور را داشته باشند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی خانواده، امکان ادامه تحصیل فرزندانشان است. مدرسه ایرانی در ترکیه باهدف کاهش نگرانی‌های این دسته از افراد دارای اقامت در کشور ترکیه تأسیس شده‌اند. نظام آموزشی به کار گرفته شده در این مدارس مشابه با سیستم داخل کشور بوده و ضمن آن دانش‌آموزان می‌توانند بافرهنگ و زبان ترکی نیز آشنا شوند.

مدرسه ایرانی در ترکیه

مدارس ایرانی در ترکیه

به صورت کلی، در کشور های خارجی، مدارس ایرانی به فراخور تعداد افرادی که از یک کشور در آنجا زندگی می‌کنند وجود دارد. طی سال های اخیر، ایرانیان بسیاری به کشور ترکیه مهاجرت کرده اند. در ترکیه دو مدرسه 22 بهمن آنکارا و مدرسه فجر ایرانیان در استانبول وجود دارد. ممکن است شما در یک شهر دیگر زندگی می‌کنید و یا مشکل رفت و آمد به مدارس برای شما بسیار سخت است. اما جای نگرانی نیست، ثمین همراه شما است. این موسسه با بیش از 20 سال سابقه در زمینه آموزش مجازی، تجربه کافی را به دست آورده است و آماده است تا شما را همراهی کند.

چرا مدرسه ایرانی در ترکیه، مورد استقبال ایرانیان مقیم ترکیه واقع نشده است؟

اگر برای انجام ماموریت کاری، ادامه تحصیل و یا هر دلیل دیگری، به کشور ترکیه، مهاجرت کرده‌اید یا قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، نگران ادامه تحصیل فرزند خود نباشید! با فرایند آموزش آنلاین، از تحصیل و یادگیری، هیچگاه فاصله نخواهید گرفت!

همانطور که می‌دانید، مدرسه ایرانی در ترکیه، برای مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارد، اما ممکن است برخی از دانش‌آموزان، شرایط حضور فیزیکی در مدارس را بنا به دلایل مختلف نداشته باشند. راه‌حل اساسی و منطقی در چنین شرایطی، شرکت در کلاس‌های آنلاین و آموزش از راه دور، مدارس آنلاین ایرانی است.

مدرسه ایرانی در ترکیه
چرا مدرسه ایرانی در ترکیه، مورد استقبال ایرانیان مقیم ترکیه واقع نشده است؟

امروزه، به واسطۀ شکل‌گیری سیستم آموزش از راه دور، بسیاری از محدودیت‌های جغرافیایی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی حذف شده است. شما در هر کجا از کرۀ زمین که باشید، به راحتی می‌توانید، با در اختیار داشتن یک دستگاه هوشمند مانند تبلت، گوشی همراه، لپ‌تاپ و همچنین اینترنت، در کلاس‌های درسی به صورت مجازی، شرکت کنید.

با به روز شدن سیستم‌های آموزش از راه دور و همچنین ارائۀ امکانات مدرن و محتواهای آموزشی با کیفیت، بیشتر والدین و دانش‌آموزان به جای ثبت نام در مدارس ایرانی در کشور ترکیه، در مدارس آموزش از راه دور ایرانی مانند مدرسه آموزش آنلاین ثمین، اقدام به ثبت نام دانش‌آموزان می‌کنند.

مسلماً با شرکت در کلاس‌های آنلاین، علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه، میزان یادگیری و رشد تحصیلی دانش‌آموزان افزایش خواهد یافت و آنها در طول روز، می‌توانند از آموزش اساتید به صورت آنلاین بهره‌مند شوند.

چرا باید در مدارس ایرانی تحصیل کنیم؟

سوال اصلی که مطرح می‌شود این است که اگر قصد مهاجرت برای مدتی طولانی یا برای همیشه را داریم، چرا باید فرزند ما در مدرسه ایرانی درس بخواند؟! برای پاسخ دادن به این سوال باید اول خود را جای فرزندمان بگذاریم اگر محصلی در مقطع متوسطه دوم یا همان دبیرستان داریم آیا بهتر نیست اول دیپلم رسمی ایران را دریافت کند و سپس آن را ترجمه کرده و به راحتی در هر کشوری ادامه تحصیل دهد؟ یا اگر فرزند شما در حال تصیل در مقاطع پایینتر است باید به شما بگویم بزرگترین اشتباه این است که او را مستقیما به مدارس ترک زیان یا انگلیسی زبان بفرستید. خودتان را جای فرزند نونهال یا نوجوان خود بگذارید از گروه دوستان، خویشاوندان، هم مدرسه ای ها و در کل از هر چه که می‌شناختید جدا شده اید، حتی از کشور خود نیز جدا شده اید. حال باید وارد یک مدرسه با فرهنگ کاملا متفاوت، زبان متفاوت و … شوید. به همین دلیل است که بعد از مهاجرت نونهالان و نوجوانان اولین قشری هستیند که آسیب می‌بینند و این آسیب ها می‌تواند بسیار جدی باشد.

اما راه‌حل مشکلات بالا چیست آیا باید قید مهاجرت را بزنیم؟ جواب یک کلمه است خیر. مدارس ایرانی در همه جای دنیا به خصوص در ترکیه نیز وجود دارند با اینکه این مدارس نیز مشکلات خود را دارند اما برای تحصیل فرزند شما بسیار بهتر از مدارس ترک زبان یا انگلیسی زبان هستند. اما راه حلی که قبل تر هم در این مقاله در مورد آن صحبت کرده ایم مدارس رسمی آموزش از راه دور هستند. که با تحصیل در آن ها در محیطی پیشرفته، صمیمی و دوستانه به ادامه تحصیل خواهید پرداخت.

READ  مهاجرت به کانادا

حضور در مدرسه ایرانی در ترکیه بهتر است یا ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور ایرانی؟

علی رغم تمام خوبی هایی که آموزش حضوری برای دانش‌آموزان و همچنین معلمان دارد، باز هم بسیاری از دانش‌آموزان علاقۀ زیادی به شرکت در کلاس‌های آنلاین و غیر حضوری دارند.

از سوی دیگر، بسیاری از معلمین و اساتید با بهره‌گیری از ابزارها و شیوه‌های نوین آموزشی در آموزش آنلاین، میزان بهره‌وری و بازدهیِ تحصیلی دانش‌آموزان را افزایش داده و همچنین باعث پیشرفت تحصیلی آنها در تمام مقاطع تحصیلی خواهند شد.

مدرسه ایرانی در ترکیه
حضور در مدرسه ایرانی در ترکیه بهتر است یا ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور ایرانی؟

کاربرد مدارس ایرانی در ترکیه

مدارس ایرانی در ترکیه فرصت مناسبی را در اختیار خانواده‌های مهاجر به کشور ترکیه که با زبان ترکی آشنا نیستند، قرار داده است تا بتوانند به تحصیل در ترکیه مشغول شده و بافرهنگ و زبان بومی آن‌ها نیز آشنا شوند. افراد مهاجر به ترکیه که قصد برگشت به ایران را دارند می‌توانند با نام‌نویسی در مدارس ایرانی ترکیه، شرایط تحصیل آن‌ها را با سیستم آموزشی داخل ایران فراهم کنند.

 انتخاب مدرسه برای تمامی والدین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. فرقی نمی‌کند که داخل ایران باشند یا خارج از کشور، استفاده از مدرسه ایرانی در ترکیه فرصت مناسبی برای دانش‌آموزانی است که به این کشور مهاجرت کرده و تسلط کافی بر زبان آن‌ها برای شرکت در مدارس بومی را ندارند. ازاین‌رو تحصیل فرزندان، شرایط و نحوه آموزش آن‌ها از جمله مواردی است که هنگام مهاجرت قابل‌توجه خواهد بود. عدم آشنایی بافرهنگ و گویش کشور ترکیه برای کودکان می‌تواند آن‌ها را مشکلات متعددی در راستای آموزش و ادامه تحصیل مواجه کند. آشنایی با زبان ترکی و کسب مهارت شنیداری و کلامی برای کودکان نیاز به زمان و فرصت کافی دارد. این کار با احداث مدارس ایرانی در ترکیه توسط این کشور مرتفع شده است.

 در این گونه مدارس، شرایطی برای کودک ایرانی فراهم شده است تا ضمن یادگیری زبان ترکی بتواند آموزش‌های لازم را متناسب با سیستم آموزشی داخل کشور فراگیرند. در نهایت می‌توان گفت، افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند می‌توانند با ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس ایرانی ترکیه، فرصت ادامه تحصیل آن‌ها را فراهم کنند.

 ازآنجایی‌که خانواده‌های ایرانی نیز برای اول در ترکیه زندگی کرده و هیچ آشنایی با زبان و فرهنگ آن‌ها ندارند، می‌توانند فرزندان خود را به مدارس ایرانی در ترکیه فرستاده تا پس از دو سال زندگی و دریافت آموزش‌های لازم بتوانند به دو زبان ترکی و انگلیسی مسلط شده و راه برای ورود آن‌ها به مدارس بین‌المللی ترکیه باز شود.

تحصیل در مدارس ایرانی ترکیه

مدرسه ایرانی در ترکیه

در مدارس آموزش از راه دور، تعامل و ارتباط سازنده‌ای میان دانش‌آموزان و معلمین وجود دارد و همین ویژگی، باعث خواهد شد تا دانش‌آموزان با کیفیت بهتری، دروس خود را مطالعه کنند و در امتحانات نیز با انگیزه و تمرکز بیشتری شرکت کنند. در آموزش حضوری دانش‌آموزان تنها به کتب درسی، جزوات و نکات ذکر شده از سوی معلمین دسترسی داشتند اما با شرکت در کلاس‌های آنلاین، علاوه بر منابع ذکر شده، از ویدیوهای آموزشیِ ضبط شده و همچنین تصاویر مرتبط با مباحث درسی نیز بهره‌مند خواهند شد.

محتواهای آموزشی که از سوی مدارس آنلاین ایرانی مانند مدرسه آموزش مجازی ثمین  به دانش‌آموزان ایرانی خارج از کشور ارائه می‌شود، بسیار متنوع، با کیفیت و کاربردی می‌باشند که هر دانش‌آموز متناسب با سال تحصیلی خود، می‌تواند از ویژگی‌های هر محتوا بهره‌مند شود.

ساعت‌های آموزشی که دانش‌آموزان در آموزش مجازی انتخاب می‌کنند، به صورت اختیاری است و هیچ محدودیتی جهت شرکت در کلاس‌های آنلاین وجود ندارد. در حالی که در شیوۀ آموزش سنتی و حضوری، محدود به مکان و زمان مشخص خواهید شد. در چنین شرایطی، اغلب والدین با توجه به بالا بودن هزینه‌های رفت و آمد در ترکیه، اقدام به ثبت نام فرزندان خود در مدارس آموزش از راه دور می‌کنند.

اگر شما نیز از آن دسته دانش‌آموزانی هستید که شرایط حضور فیزیکی در مدرسه ایرانی در ترکیه را ندارید، حتماً در مدرسه آموزش مجازی ثمین (iranschool.com) ثبت نام کنید تا از خدمات ارزندۀ این مدرسه، به صورت آنلاین بهره‌مند شوید.

مدرسه ایرانی در ترکیه بهتر است یا ثبت نام غیر حضوری در مدرسه آموزش از راه دور ایرانی؟

وجود روابط گسترده برقرار شده میان ایران و ترکیه طی سال‌های اخیر، موجب شده تا تعداد بسیاری از ایرانیان باهدف دستیابی به امکانات بیشتر و فراهم‌کردن شرایط تحصیلی بهتر برای فرزندان خود به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند. از طرفی دریافت اقامت در ترکیه برای ایرانیان بسیار آسان‌تر از کشورهای اروپایی داشته و پرداخت هزینه‌های تحصیلی و زندگی مناسب‌تری را نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد.

 مدرسه ایرانی در ترکیه مطابق با نظام و قوانین آموزش‌وپرورش ایران، کلاس‌های خود را برگزار می‌کنند. تمامی سرفصل‌های آموزشی ارائه شده در این مدارس یکسان هستند. تنها تفاوت حضور دانش‌آموزان در مدرسه ایرانی ترکیه، روزهای هفته جهت تشکیل کلاس‌های درس است که از دوشنبه تا جمعه خواهد بود. اکثر کلاس‌ها در نوبت صبح برگزار شده و کتاب‌های درسی مشابه با ایران در اختیار دانش‌آموزان قرار داده می‌شود.

READ  تفاوت مدارس ایران و اروپا

 وجود مدرسه ایرانی در ترکیه شرایطی را فراهم می‌کند تا خانواده‌ها بتوانند علاوه بر مدارس بین‌المللی ترکیه و مدارس ترک‌زبان، انتخابی متناسب با بودجه و سلیقه خود برای تحصیل فرزندان خود داشته باشند. از جمله نکات مهم درباره تحصیل در مدارس ترکیه عبارت‌اند از:

 · امکان تحصیل رایگان و اجباری در مدارس ترکیه بر اساس مصوبات مجلس کشور ترکیه

 · برگزاری دوره آموزشی به مدت ۱۲ سال برای دانش‌آموزان

 · تأسیس مدارس بین‌المللی باهدف تأمین رفاه شهروندان و مهاجرین در جهت استفاده از آموزش مطابق با شرایط داخلی کشور خود و تحت‌نظر قوانین ترکیه

 · وجود تعدادی مدرسه ایرانی در ترکیه به‌منظور سهولت زندگی و تحصیل فرزندان مهاجرین ایرانی در ترکیه

 مزایای تحصیل در مدارس ایرانی ترکیه

مدرسه ایرانی در ترکیه

مدرسه ایرانی در ترکیه مورد استقبال ایرانیانی قرار گرفته است که با مهاجرت و دریافت اقامت این کشور می‌خواهند شرایط تحصیلی مناسبی مطابق با نظام آموزشی داخل ایران را برای فرزندان خود ایجاد کنند. از جمله مزیت‌های تحصیل در مدارس ایرانی ترکیه عبارت‌اند از:

 · پرداخت شهریه کمتر نسبت به سایر مدارس موجود در ترکیه از جمله مدارس خصوصی و بین‌المللی

 · امکان تحصیل زیر نظر نظام آموزش‌ و پرورش ایران

 · دریافت امکانات آموزشی با کیفیت بالا نسبت به مدارس داخل ایران

 · یادگیری زبان ترکی و انگلیسی باهدف آماده‌شدن برای حضور در مدارس بین‌المللی

 · امکان تحصیل به زبان فارسی برای دانش‌آموزان

 · اعطای گواهینامه معتبر پایان دوره تحصیلات ایرانی

ویژگی ها و مزایای مهمی که در مدرسه ایرانی در ترکیه وجود ندارد

در حالی که شما در کشور ترکیه اقامت دارید، می‌توانید به آسانی با ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور و آنلاین، از آموزش خواندن و نوشتن به زبان فارسی به شیوۀ صحیح برخوردار شوید.

پیش از آنکه در مدرسه ایرانی در ترکیه ثبت نام کنید، حتماً به مهمترین ویژگی‌های مدرسه آنلاین و آموزش از راه دور توجه نمایید تا در نهایت، تصمیم آگاهانه و دقیق برای ادامۀ تحصیل خود یا فرزندانتان بگیرید.

  • بکارگیری جدیدترین متدها و شیوه‌های آموزشی: در آموزش از راه دور و آنلاین، از جدیدترین و بهترین متدها و همچنین ابزارها و نرم افزارهای آموزشی استفاده خواهد شد.
  • افزایش میزان کیفیت یادگیری و درک عمیق مباحث درسی: با ارائۀ محتواهای بصری و چند رسانه‌ای (انیمیشن، تصویر،متن، صدا و . . .)، ذهن دانش‌آموزان به نکات آموزشی عنوان شده، تمرکز بیشتری خواهد داشت و همین ویژگی، باعث می‌شود تا مطالب ارائه شده، تا مدت‌ها در ذهن دانش‌آموزان ثبت شده و حفظ شوند.

سیستم آموزشی مدرسه ایرانی در ترکیه

یکی از مهم‌ترین دلایلی که خانواده‌های ایرانی مهاجر، مدرسه ایرانی در ترکیه را انتخاب می‌کنند، مطابقت سیستم آموزشی این دست مدارس با نظام داخل کشور ایران است. برگزاری کلاس‌ها در مدارس ایرانی ترکیه به دلیل کم‌بودن تعداد دانش‌آموزان به‌صورت مختلط برگزار می‌شود و تمامی محتوا و ارزشیابی‌ها طبق آموزش‌وپرورش ایران اجرا خواهد شد.

 تمامی آموزش‌ها به زبان فارسی مدارس ایرانی در ترکیه در تمامی مقاطع تحصیلی ارائه می‌شود. زبان ترکی در کنار دروس اصلی، آموزش داده می‌شود تا پس از دو سال دانش‌آموزان بتوانند با فراگرفتن زبان انگلیسی و ترکی به مدارس بین‌المللی راه پیدا کنند.

 مدرسه آموزش از راه دور ثمین

مدرسه ایرانی در ترکیه

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که خانواده‌های ایرانی مهاجر به کشور ترکیه با آن مواجه می‌شوند، امکان ادامه تحصیل فرزندانشان در مدارس ترکیه است. باتوجه‌به این موضوع که کودکان با زبان ترکی آشنایی ندارند، اشتباه محض است که بخواهیم از ابتدا او را در مدارس ترک‌زبان یا بین‌المللی انگلیسی‌زبان بفرستید. هرچند مدارس ایرانی در ترکیه نیز مشکلات خود را به همراه دارند، حضور در این گروه مدارس برای کودکان ایرانی جهت ادامه تحصیل مناسب‌تر خواهند بود.

 برای رهایی ازاین‌دست مشکلات پیش‌آمده، خانواده‌ها می‌توانند از مدارس راه دور یا اینترنتی نیز استفاده کنند. ازآنجایی‌که آموزش به‌صورت حضوری دارای مزیت‌های متعددی است، شرایط طی چند سال اخیر موجب شد تا دانش‌آموزان به آموزش غیرحضوری و برگزاری کلاس‌های آنلاین علاقه‌مند شوند.

 ارائه خدمات متنوع آموزشی در مدارس راه دور یا اینترنتی از جمله مشاوره تحصیلی و امکان استفاده از ابزارهای نوین آموزشی در این گونه مدارس موجب شده تا علاوه بر دانش‌آموزان، معلمان نیز عملکرد و کارایی بهتری داشته و پیشرفت تحصیلی در تمام مقاطع تحصیلی را برایشان به دنبال داشته باشد.

مدرسه ایرانی در ترکیه

 مدرسه اینترنتی ثمین از جمله مدارس آنلاین است که با برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و مجازی امکان برقراری تعامل سازنده بین دانش‌آموزان و معلمین را فراهم کرده و موجب می‌شود تا دانش‌آموزان باکیفیت بالایی، آموزش موردنیاز را دریافت کنند.

READ  مدارس فارسی زبان در ترکیه

 این مدارس، آموزش‌های خود را مطابق با سیستم آموزشی کشورهای پیشرفته اروپایی اما زیر نظر وزارت آموزش‌وپرورش داخلی اجرا می‌کنند. دانش‌آموزان مدرسه ایرانی در ترکیه به‌صورت حضوری، آموزش‌ها خود را تنها با کمک کتب درسی و جزوات دریافت می‌کنند، این در حالی است که مدارس از راه دور شرایطی را فراهم کرده تا علاوه بر کتب و جزوات از تصاویر و فیلم‌های آموزشی متناسب با مباحث موردنیاز استفاده کند.

 

 از جمله مزایای مدارس از راه دور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 · ارائه محتواهای آموزشی باکیفیت بالا، متنوع و کاربردی در تمامی مباحث آموزشی

 · برگزاری کلاس‌ها طبق ساعات آموزشی اختیاری

 · عدم وجود محدودیت در تشکیل کلاس‌ها

 · عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های جانبی مانند هزینه رفت‌وآمد

 · استفاده از بهترین متدهای آموزشی روز دنیا

 · به‌کاربردن فناوری، ابزارها و نرم‌افزارهای آموزشی

 · برگزاری ارزشیابی تحصیلی در دو نوبت و ارائه گزارش به دانش‌آموزان و والدین

 · ارائه پشتیبان آموزشی جهت پیگیری میزان یادگیری دانش‌آموزان به‌صورت ۲۴ ساعته

شرایط ثبت نام در مدرسه اینترنتی ثمین

اولین و اصلی ترین شرطی که دانش آموز های ما برای ثبت نام در مدرسه اینترنتی ثمین نیاز دارند، حضور در خارج از کشور است. به دلیل خدمات رسانی خاصی که ثمین برای مخاطبان خود دارد، خدمات به صورت کامل برای افراد خارج از کشور خواهد بود.

سایر اطلاعات مانند اطلاعات تحصیلی، کارنامه ها و نمرات، کپی شناسنامه، عکس و …، از اطلاعاتی است که ثمین برای ثبت نام از شما خواهد خواست.

هزینه ثبت نام در مدرسه اینترنتی ثمین

احتمالا برای شما هم هزینه کلاس هایی با این کیفیت برای شما نیز سوال باشد. به تناسب سال تحصیل، هزینه مدرسه متفاوت است. همچنین ممکن است شما برای تحصیل بهتر فرزندانتان، نیازمند به تهیه محتوای آموزشی باشید که می‌توانید از سایت ست دیدن کرده و از محتوا های آموزشی آن بهره کافی را ببرید.

تولید محتوای آموزشی به روز و جدید

  • همانطور که می‌دانید، محتوای درسی اغلب کتب چاپی، قدیمی می‌باشند و تغییر محتوای آموزشی برخی از کتب درسی به دلیل بالا بودن هزینۀ چاپ مجدد، برای متولیان و مدیران آموزش و پرورش چندان آسان نیست. در حالی که در آموزش از راه دور به ویژه برای ایرانیان مقیم خارج، از محتواهای آموزشی جدید و با کیفیت استفاده خواهد شد.
  • امکان استفاده از  قابلیت‌های رایانه و نرم افزارهای کاربردی: اگر در برخی دروس، معلمین، اساتید یا دانش‌آموزان نیاز به شبیه‌سازی یا محاسبات برخی مباحث درسی داشته باشند، می‌توانند به آسانی از نرم افزارهای کاربردی موجود در رایانه استفاده کنند.
  • ارزشیابی تحصیلی دانش‌آموزان در هر ترم و میان‌ترم تحصیلی از سوی مدرسه آنلاین ثمین انجام خواهد شد و نتیجۀ آزمون نیز به صورت گزارش تحصیلی مُفصل به اولیای دانش‌آموزان ارسال خواهد شد. ضمن آنکه، پشتیبان آموزشی، برای اطلاع اولیا از وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان، یک گزارش جامع برای آنها ارسال خواهد کرد. دانش‌آموزان نیز در پایان هر ترم می‌توانند نظرات خود را نسبت به معلمان، مدرسه و حتی سیستم آموزش آنلاین ثمین اعلام کنند.
مدرسه ایرانی در ترکیه
ویژگی‌ها و مزایای مهمی که در مدرسه ایرانی در ترکیه وجود ندارد؟

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین نگرانی خانواده‌های ایرانی مهاجر به کشورهای دیگر، امکان ادامه تحصیل فرزندانشان است. ازآنجایی‌که مدارس دولتی در سایر کشورها، آموزش‌های خود را به زبان بومی ارائه می‌دهند، امکان تحصیل و آموزش برای دانش‌آموزان ایرانی سخت و دشوار خواهد بود. از طرفی هزینه‌های گزاف مدارس خصوصی و بین‌المللی نیز موجب می‌شود بسیاری از خانواده‌ها نتوانند شهریه را پرداخت کنند و به همین علت مدرسه ایرانی در ترکیه را برای آموزش انتخاب می‌کنند. این در حالی است که می‌توانید با مهاجرت به ترکیه و داشتن اقامت جهت زندگی از مدارس آموزش از راه دور ایرانی مانند مدرسه اینترنتی ثمین استفاده کنید. دانش‌آموزان می‌توانند با کمک مدارس از راه دور، خواندن و نوشتن را به زبان فارسی طبق نظام آموزش داخلی ایران را همراه با امکانات و تجهیزات کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته با هزینه‌ای قابل‌توجه یاد بگیرند. از مهم‌ترین مزایای انتخاب مدارس اینترنتی می‌توان به ارائه پشتیبان تحصیلی، برگزاری کلاس‌های مجازی، امکان برقراری تعامل سازنده بین معلم و فراگیر، ارائه محتواهای آموزشی به همراه ابزار و امکانات نوین و پیشرفته و… اشاره کرد. استفاده از این مدارس باعث می‌شود تا نگرانی والدین بابت عدم آشنایی فرزندشان با زبان ترکی و انگلیسی برطرف شده و در نهایت با دریافت مدرک معتبر تحصیلی بتوانند در مدارس بین‌المللی حضور داشته باشند.

مدرسه ایرانی در ترکیه
  • نظارت کامل بر روند عملکرد دانش‌آموزان و میزان مشارکت آنها در کلاس، یکی دیگر از قابلیت‌های مهم آموزش از راه دور است. در طول دورۀ تحصیلی، علاوه بر نظارت کامل بر امتحانات و نمرات دریافتی دانش‌آموزان، شرایط برقراری ارتباط با معلمین یا پشتیبان آموزشی در هر ساعت از شبانه‌روز برای دانش‌آموزان فراهم خواهد شد.

به جای آنکه به مدرسه ایرانی در ترکیه، به صورت حضوری مراجعه کنید، با صرف هزینه، زمان و انرژی کمتر، در مدرسه آموزش آنلاین ثمین (iranschool.com) ثبت نام کنید و مطمئن باشید! با برترین و جدیدترین شیوه‌های آموزشی، مباحث درسی را به شکل عمیق و کاربردی فرا خواهید گرفت.

راه های ارتباطی

13 نظرات

  • عرفان

    21 تیر 1401 - 9:10 ق.ظ

    محتواتون فوق العاده بود

    • admin

      21 تیر 1401 - 9:34 ق.ظ

      ممنون از شما

  • حسین

    21 تیر 1401 - 9:29 ق.ظ

    عالی بودین

    • admin

      21 تیر 1401 - 9:34 ق.ظ

      ممنون از شما

  • ابولفضل

    21 تیر 1401 - 9:30 ق.ظ

    من پسرم رو بعد از مهاجرت حتما در مدرسه شما ثبت نام میکنم

    • admin

      21 تیر 1401 - 9:34 ق.ظ

      در خدمت شما هستیم

  • شهین

    21 تیر 1401 - 9:32 ق.ظ

    من برای اطلاعات عمومی داخل اینترنت سرچ گردم و با مدرسه شما اشنا شدیم
    خدماتتون فوق العاده است

    • admin

      21 تیر 1401 - 9:34 ق.ظ

      ممنون از شما باعث افتخاره ماست

  • فرهاد

    10 مرداد 1401 - 10:11 ب.ظ

    امتحانات نهایی دوازدهم چگونه برکزار می شود؟ آنلاین یا حضوری؟

    • admin

      11 مرداد 1401 - 3:58 ب.ظ

      امتحانات نهایی نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود.

  • محیا

    5 شهریور 1401 - 12:57 ق.ظ

    دختر من از اول مهر تو مدرسه شما درس می خونه
    واقعا از خدمات دهی شما در این مدت من خیلی راضی بودم

  • سیامک

    29 خرداد 1402 - 7:02 ب.ظ

    چطوور با شما در ارتباط باشم برای یکی از اقوام در ترکیه میخواستم …

    • admin

      30 خرداد 1402 - 1:53 ب.ظ

      با شماره واتساپی ۹۸۹۰۵۹۷۱۶۹۹۷+ تماس بگیرید

پیام بگذارید

X