بررسی مدارس ایرانی در آذربایجان

مدارس ایرانی در آذربایجان

همسایه دیوار به دیواری که بسیار دور است?!

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی کشور همسایه مان، کشور زیبای آذربایجان و همچنین فرهنگ و آداب آنان بپردازیم. همچنین چالش بزرگ مهاجرت به این کشور را بررسی کرده و با معضلاتی که این امر، برای فرزندانمان به وجود می‌آورد، آشنا شویم و همچنین در انتها، به بررسی مدارس ایرانی در آذربایجان بپردازیم. با ما همراه باشید.

کشور برادر، آذربایجان|معرفی آذربایجان

کشور آذربایجان یکی از کشور های خاور میانه واقع در جنوب غرب آسیا است. این کشور 10 میلیون نفره، شمال دریای خزر است و جزو همسایگان کشور عزیزمان محسوب می‌گردد.

زبان رسمی این کشور ترکی است. اما در این کشور زبان های روسی و گرجستانی رواج زیادی دارند. پایتخت این سرزمین باکو است. در این کشور جنگل ها و مراتع زیادی دیده می‌شود که توسط حکومت آذربایجان، تحت محافظت قرار گرفته است و از این حیث رتبه خوبی در جهان دارد.

مدارس ایرانی در آذربایجان

 

طبیعت بکر و جشم نواز آذربایجان

نامی آشنا

این کشور در چندین سال اخیر اقتصادی پویا و رو به رشد داشته و مطابق آمار نرخ منات که واحد پول رسمی این کشور است، کاهش یافته است. در کشور آذربایجان، فعالیت های اقتصادی کوچک اما متنوعی وجود دارد.همین امر باعث مهاجرت بسیاری از افراد به این کشور شده است.

در آذربایجان، عجایب زیبایی وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن ها دیدن کنید. پارک ملی آبشرون، آتش فشان قره سو، قبوستان و پارک ملی شیروان از جاذبه های توریستی زیبای این کشور هستند.

بیشتر مردمان سرزمین آذربایجان، شیعه هستند. سابقه تاریخی این کشور به صورت کلی نزدیک به کشور خودمان است و مردمانی با فرهنگ نزدیک به فرهنگ ایران دارد.در این کشور به مناسبت های مختلف و متفاوت، جشن های متنوعی برگزار می‌شود. موسیقی محلی، در این کشور به شدت رواج دارد.همچنین مردمان این کشور، تلاش خود را برای حفظ سنت های قدیم خود کرده اند و اجازه از بین رفتن آداب و رسوم گذشته را ندادند. حال که با این کشور زیبا آشنا شدیم، می‌خواهیم به بررسی چالش های پیش روی مهاجران این کشور بپردازیم.

نامی آشنا و چالش هایی ناآشنا برای مهاجرت

هر کسی که به فکر مهاجرت از کشور خود می‌کند، چالش های کشور جدید را بررسی می‌کند. همه ما می‌دانیم که مهاجرت دو روی دارد؛ روی اول آن، مزایا و فرصت های به وجود آمده برای ماست و روی دوم آن هم، چالش ها و سختی های حضور در آن کشور است. همچنین کسی که به این قبیل مسائل بی توجه باشد، نمی‌تواند در کشوری تازه برای خود آرامشی ایجاد کند و دائما با چالش ها و مزایا در کش و قوس است.

یکی از چالش هایی که همه از آن مطلع هستند، چالش های فرزندان مهاجران است.این گروه از مهاجران، تصمیمی از سمت خود نگرفتند و هر لحظه ممکن است مانند آیینه ایی که بسیار زیبا است، با ضربه ایی از هم بپاشند.

مطابق آمار،بسیاری از کودکان مهاجر حتی در سرزمینی که فرهنگی مشابه با کشور خود دارند، دچار مشکلات بسیار زیادی می‌شوند. از جمله این مشکلات، افسردگی ناشی از دوری از جامعه پیشین، انزوای شخصیتی، پرخاشگری و حتی اضطراب و  بسیاری دیگر از این قبیل مسائل است. همچنین، دیده شده که بسیاری از کودکان مهاجر پس از گذراندن این مسائل، میل و رغبتی به درس و مدرسه نشان نمی‌دهند و یا خود را با رشته های ورزشی سرگرم کرده و یا به سمت ترک تحصیل می‌روند. عده ایی هم به سمت رشته های عادی و حتی نامناسبی که به ذائقه آن لحظه شیرین است، گرایش پیدا می‌کنند.

مدارس ایرانی در آذربایجان

 

انزوای کودک، چالشی که امروز و فردای او را نابود می‌کند

با اینکه بسیاری از خانواده ها، به خاطر آینده کودکشان مهاجرت می‌کنند، باز هم این چالش ها، سد های محکم در راه آنان است و هیچ کس توان کتمان این مسائل را ندارد. و اگر من و شما هم امروز به این مسئله نگاهی سرسری داشته باشیم، این چالش ها را به جان خریده‌ایم و در آینده با آن ها دست و پنجه نرم می‌کنیم.

حال که با این چالش ها آشنا شدیم، می‌توانیم تصمیم های زیادی را بررسی کرده وبهترین آن ها را اتخاذ کنیم.

سیستم آموزشی / مدارس ایرانی در آذربایجان

سیستم آموزش یک کشور اساس و پایه‌های رشد و پیشرفت جامعه و کشور را تشکیل می‌دهد. چنانچه نظام آموزشی یک کشور از کیفیت قابل‌توجه و بالایی برخوردار نباشد، انتظار ترقی و پیشرفت از سایر ارگان‌های داخلی امکان‌پذیر نخواهد بود. تعداد بسیاری از خانواده‌های ایرانی باتوجه‌به یکسان بودن فرهنگ و آداب‌ورسوم زندگی کشور آذربایجان با ایران، این کشور را به‌عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. اما تحصیل و آموزش دانش‌آموزان از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی به شمار می‌رود که نیاز به بررسی سیستم آموزشی آذربایجان و انتخاب مناسب مدارس ایرانی در آذربایجان را شامل می‌شود.مدارس ایرانی در آذربایجان

READ  بهترین کشورها برای تحصیل در سال 2022

 

 اهمیت وجود نظام آموزشی

 ازآنجایی‌که کشورهای مختلف دارای فرهنگ‌های متنوع هستند، سیستم آموزشی متفاوتی از یکدیگر را نیز خواهند داشت. مواردی مانند ساعت حضور دانش‌آموزان به مدرسه، نوع کلاس‌ها و کتب آموزشی، تعداد دانش‌آموزان یک کلاس، تعطیلات و… نظام آموزشی یک کشور را تشکیل می‌دهد. هر کدام از فاکتورهای گفته شده در میزان جلب رضایت والدین و فرزندان آن‌ها و هم چنین آموزش صحیح دانش‌آموزان نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

 آشنایی با سیستم آموزشی آذربایجان

آذربایجان به‌عنوان یکی از همسایه‌های ایران شناخته می‌شود که دارای روابط صلح‌آمیز با کشور ما است و از طرفی نزدیک بودن فرهنگ، زبان رسمی، آداب‌ورسوم آن‌ها با ایران موجب شده تا افراد بسیاری این کشور را برای مهاجرت و داشتن یک زندگی متفاوت انتخاب و نسبت به دریافت اقامت در این کشور اقدام کنند.

 از جمله نکات قابل‌توجه درباره کشور آذربایجان، ثبات این کشور و میزان کم جرم و جنایت در آن است که موجب شده افراد زندگی و تحصیل لذت بخشی را تجربه کنند.

 یکی از مشکلاتی که در نظام آموزشی آذربایجان وجود دارد، عدم نظارت صحیح بر روند اجرایی مدارس است که همین موضوع باعث شده تا سیستم آموزش در مدارس و دانشگاه‌های آن رشد کافی نداشته و تنها یک دانشگاه آن از جانب مرکز تحقیقات علمی اسپانیا به‌عنوان یکی از چندین دانشگاه برتر دنیا شناخته شود.

 بااین‌وجود، مسئولین آموزشی آذربایجان تمام تلاش خود را می‌کنند تا با به‌کاربردن فناوری روز دنیا و استفاده از ابزارهای نوآورانه به پیشرفت‌های تحصیلی قابل‌توجهی دست پیدا کنند. سیستم آموزشی آذربایجان طی سال‌های اخیر روند روبه‌رشد و پیشرفت را در پیش گرفته و آن را بر اساس اصول مدارس اروپایی تغییر داده است. در نتیجه دانش‌آموزان می‌توانند با هزینه کمتر، مدرک دیپلم خود را به سبک اروپایی در مدارس آذربایجان دریافت کنند.

 باتوجه‌به این موضوع که تعداد محدودی مدارس ایرانی در آذربایجان وجود دارد، یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی که آذربایجان را به‌عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کرده‌اند، ادامه تحصیل فرزندان در مدارس برتر این کشور است. جستجو و ثبت‌نام در مدرسه برای فرزندان یک تصمیم مهم و سرنوشت‌ساز در آینده آن‌ها است که نیاز به بررسی دارد.

 آذربایجان از جمله کشورهای اروپایی مدرن است که دانش‌آموزان می‌توانند مقاطع مختلف تحصیلی اعم از پیش‌دبستان، دبستان، متوسطه مقدماتی و تکمیلی را در مدارس بین‌المللی و ایرانی آذربایجان تجربه کنند. زبان به کار گرفته شده در این مدارس شامل انگلیسی، روسی، آذربایجانی و در برخی موارد آلمانی است که در نهایت مدرک معتبری به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد. علاوه بر این از لحاظ هزینه‌های زندگی، تحصیلات و هم چنین وجود استانداردهای زندگی مشابه با ایران، این کشور از جمله انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آید.

 شرایط تحصیل مدارس ایرانی در آذربایجان

مدارس ایرانی در آذربایجان

 عدم وجود مدارس ایرانی در آذربایجان به تعداد کافی باعث شده تا خانواده‌ها در انتخاب مدرسه دچار سرگردانی شده و بین حضور در مدارس بین‌المللی و مدارس ایرانی در آذربایجان نتوانند انتخاب درستی را داشته باشند. هر دو مدرسه نامبرده شده در آذربایجان از جمله بهترین مدارس هستند که موقعیت مناسب تحصیل دانش‌آموزان ایرانی در دوره‌های مختلف تحصیل را فراهم کرده‌اند.

 تحصیل در مدارس ایرانی آذربایجان در سه دوره به‌صورت زیر اجرا می‌شود:

  • دبستان یا ابتدایی
  • متوسطه مقدماتی
  • متوسطه تکمیلی

 دانش‌آموزان در مقطع متوسطه مقدماتی یا اول یاد می‌گیرند تا چگونه مهارت‌های ارتباطی و تفکر منطقی خود را افزایش داده و با کمک ارتقای فرهنگ گفتار و نوشتار شفاهی و ایجاد دانش بتوانند از ابزارهای ارتباطی و مدرن استفاده صحیح داشته باشند.

 دوره متوسطه تکمیلی باعث می‌شود تا استعداد و توانایی دانش‌آموزان تکمیل شده و در نهایت برای داشتن یک زندگی مستقل و انتخاب شغل آماده شوند. در این مقطع، شرایطی فراهم شده تا فراگیران بتوانند با استفاده از یک یا چند زبان خارجی با دیگران ارتباط سازنده برقرار کرده و برای ورود به دانشگاه‌های معتبر دنیا آماده شوند.

 نحوه آموزش مدارس ایرانی در آذربایجان مشابه با نظام آموزشی داخل ایران و به زبان فارسی انجام می‌شود. دانش‌آموزان در این سه مقطع به‌صورت روزانه از ساعت ۷: ۳۰ صبح الی ۱۴: ۳۰ در کلاس‌های عادی حاضر شده و مشغول به تحصیل می‌شوند. شرکت در کلاس‌های فوق‌برنامه به‌صورت اختیاری برای دانش‌آموزان مهیا شده است.

 معرفی مدارس ایرانی در آذربایجان

مدارس ایرانی در آذربایجان

 با توجه ‌به روند روبه‌رشد آموزش و تحصیلات در کشور آذربایجان، این منطقه به‌عنوان یک فرصت عالی برای تحصیل و دریافت مدرک اروپایی البته با پرداخت هزینه‌های نسبتاً کمتر معرفی می‌شود. تعداد بسیاری از خانواده‌های ایرانی این کشور را برای مهاجرت و تحصیل فرزندان خود انتخاب می‌کنند.

READ  آیا همه دانش آموزان ایرانی شرایط ثبت نام در مدرسه ایرانی در امارات،را دارند؟

 در حال حاضر تنها مدارس ایرانی در آذربایجان دو عدد وجود دارد که هر کدام از آن‌ها طبق نظام آموزشی داخل کشور مشابه با مدارس داخلی از یک نوع آموزش بهره‌مند هستند. کیفیت بالای آموزشی مدارس ایرانی در آذربایجان در تمامی مقاطع تحصیلی به چشم می‌خورد.

 مدرسه حضرت ولی‌عصر در باکو و مدرسه ایرانیان در نخجوان از جمله مدارس ایرانی در آذربایجان هستند که شامل دوره دبستان تا پایان متوسطه تکمیلی یا دوم می‌شوند. هرچند استانداردهای آموزشی در هر دو مدرسه رعایت می‌شود؛ اما این مدارس از کم‌جمعیت‌ترین مدارس ایرانی خارج از کشور شناخته می‌شوند.

بررسی مدارس ایرانی در آذربایجان

همین که بتوانیم فضایی مشابه به قبل را برای کودکمان ایجاد کنیم، قدمی رو به جلو برای حل معضلاتی که در مورد آن صحبت کردیم را برداشته‌ایم. یکی از ساده ترین و بهترین راهکارها، مدرسه ایرانی در آذربایجان است. جایی که فرزند ما، با فرهنگ گذشته مسیر جدید را طی می‌کند و می‌تواند برای آینده خود برنامه ریزی کند.

متاسفانه با اینکه مهاجرین ایرانی زیادی در کشور آذربایجان هستند، این کشور فقط دو مدرسه ایرانی دارد. از این حیث، ما با مشکلات دیگری هم مواجه می‌شویم. جابجایی مکان زندگی برای تحصیل فرزندمان، فضای آن مدرسه، دوستان کودکمان و چالش های دیگر که باز هم پیش روی ما است و گویا هیچ مشکلی را حل نکرده ایم.

اما نگران نباشید. همه ی درها بسته نیستند.ثمین در خدمت شماست.

 مدارس از راه دور و مزایای آن‌ها

یکی از عمده‌ترین مشکلات مدارس ایرانی در آذربایجان، تعداد محدود آن‌ها در سطح این کشور است که موجب می‌شود بسیاری از ایرانیان برای ادامه تحصیل مدارس بین‌المللی و خصوصی را با هزینه‌های بالاتر انتخاب کنند. ایده تأسیس مدارس اینترنتی یا از راه دور از جمله نوآوری‌های خلاقانه‌ای بوده است که مسئولین نظام آموزشی آن را باتوجه‌به شرایط و موقعیت افراد تأیید کرده‌اند.

 مدارس اینترنتی یا از راه دور مانند ثمین باهدف برگزاری کلاس‌های آنلاین در بستر فضای مجازی و عدم نیاز به حضور فیزیکی دانش‌آموز در کلاس درس طراحی و تأسیس شده‌اند. این مدارس با برقراری تعامل دوسویه بین دانش‌آموزان و معلمین شرایطی را فراهم کرده‌اند که افراد در موقعیت‌های مکانی مختلف از سرتاسر دنیا امکان حضور در کلاس‌های درس را داشته باشند.

 هرچند مدارس ایرانی در آذربایجان تمام تلاش خود را برای ارائه آموزش باکیفیت بالا داشته‌اند؛ اما در بسیاری موارد عدم دستیابی دانش‌آموز به این نوع مدارس به دلیل مسافت طولانی موجب شد تا مدارس اینترنتی مانند ثمین کمک بزرگی را به ایرانیان داخل و خارج از کشور جهت تحصیل فرزندانشان ارائه دهند.

 مزایای استفاده از مدارس اینترنتی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدارس از راه دور، تشکیل کلاس‌ها به‌صورت آنلاین و صرفه‌جویی در پرداخت هزینه‌های رفت‌وآمد است. مزیت‌های دیگر این نوع مدارس عبارت‌اند از:

  • امکان اتصال به کلاس در هر موقعیت
  • برقراری ارتباط و تعامل سازنده بین معلم و دانش‌آموز
  • استفاده از ابزارها و شیوه‌های نوین آموزشی بر پایه فناوری روز دنیا
  • دسترسی آسان

 مدرسه اینترنتی ثمین از جمله مدارس از راه دور به شمار می‌رود که با ارائه خدمات به دانش‌آموزان ایرانی داخل و خارج از کشور، شرایطی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند طبق نظام آموزش‌وپرورش داخلی و با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته، آموزش‌های خود را بر اساس سیستم آموزشی کشورهای برتر و پیشرفته دنیا دریافت کنند. در نهایت دانش‌آموزان با دریافت مدرک معتبر و رسمی می‌توانند جهت حضور در دانشگاه‌های عالی سرتاسر دنیا اقدام کنند.

مدارس ایرانی در آذربایجان

از جمله ویژگی‌های مدرسه از راه دور ثمین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه بسته و منابع متنوع آموزشی از جمله فیلم، فایل‌های متنی و نکات درسی
  • برگزاری کلاس‌های آنلاین درسی و رفع اشکال
  • کاهش هزینه‌های مصرفی
  • ارائه گزارش تحصیلی از روند پیشرفت دانش‌آموز به والدین
  • ارائه پشتیبان و مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان در جهت رشد و ارتقای آن‌ها
  • برگزاری ارزشیابی‌های هماهنگ
  • ارائه مدرک رسمی و معتبر زیر نظر وزارت آموزش‌وپرورش ایران

انتخاب درست، مدرسه مجازی ثمین

به واسطه ویروس کرونا که همه دنیا را به چالشی جدید فرا‌خواند،همه مدارس و دانشگاه ها به برگزاری کلاس ها و آموزش های مجازی روی آوردند و به همین جهت این روش، در دنیا شناخته شد. اما مدرسه مجازی ثمین، با بیش از20 سال سابقه تدریس مجازی، یکی از سرآمد های این زمینه بوده و هست.

در این مدرسه، شما بسیاری از نگرانی ها و چالش های رایج را نخواهید دید. به واسطه‌ی مجازی بودن، سختی جابجایی نخواهید داشت. همچنین فرزند دلبندتان، در کنار شما به شروع تحصیل می‌پردازد و شما نگران فضای مخرب مدرسه و دوستان نامناسب او نخواهید بود.

بیایید تا قسمت کوچکی از امکانات و ویژگی های این مدرسه را باهم بررسی کنیم.

مدارس ایرانی در آذربایجان

 

کتیبه تاریخی در قبوستان آذربایجان

شرایط ویژه در مدرسه‌ایی ویژه

مدرسه مجازی ثمین، با دارا بودن امکانات بی‌نظیری که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد، جزو بهترین مدارس حال حاضر برای کودک شما است. با داشتن ثمین، شما از هر مدرسه دیگری بی‌نیاز خواهید بود. با ما همراه باشید تا قسمتی از مزایای مدرسه مجازی ثمین را بررسی کنیم.

READ  مدرسه ایرانی در ونکوور

اولین و مهم ترین چیزی که هر کسی برای فرزند محصل خود نیاز می‌بیند، تحصیل صحیح و بی‌دغدغه است. یکی از مهم ترین امکانات مدرسه مجازی ثمین‌، تیم پشتیبان تحصیلی این مدرسه است. این تیم، با سابقه لازم و کافی، آماده اند تا فرزند ما را رشد دهند. از جمله وظایف این تیم، بررسی همیشگی وضعیت تحصیلی دانش آموزان است. همچنین آمار به دست آمده از این وضعیت، ماهانه به خانواده های آنان گزارش می‌شود. همین امر موجب این می‌شود که در صورت بروز مسئله، مدرسه و خانواده در کنار هم آن را حل و فصل کنند. از دیگر مزایای موجود، امکان ارتباط همیشگی دانش آموزان با معلمین و اساتیدشان است تا در هر زمان و به سریع ترین شیوه، پاسخ سوالات خود را از آنان دریافت کنند.

امتحانات میان ترم و ترم، برای بررسی کامل دانش آموزان آماده شده تا به صورت دقیق و مطابق با پارامتر های تحصیلی، وضعیت دانش آموزان مشخص گردد.

شرایط ویژه در مدرسه‌ایی ویژه

از دیگر امکانات مدرسه مجازی ثمین، پکیج ها و منابع آموزشی متنوع آنها است. این منابع، با داشتن چکیده ای از مهم ترین مطالب هر درس به صورت خلاصه، مرور درس ها را ساده می‌کند.انیمیشن آموزشی، ویدیو و یا پی دی اف درسی، همه آماده شده اند برای استفاده هر چه بهتر دانش آموزان ثمین. همچنین در این منابع، نکات اخلاقی و دینی،با قالب های مختلف بیان شده اند تا فرزندمان، از همین ابتدای راه با آنها آشنا شوند و درزندگی خود استفاده ببرند.

یکی از امکاناتی که شما در هیچ مدرسه ایرانی در آذربایجان پیدا نخواهید کرد، وجود مشاوران تحصیلی برای دانش آموزان است. به واسطه مجازی بودن مدرسه ثمین و همچنین بررسی همگانی و همیشگی تیم پشتیبانی، در هر زمان که افت محسوسی در دانش آموزی رویت شود، مشاورین کاربلد ثمین، برای بررسی و رفع مسئله دست به کار شده و با کمک ما،  آن را با سرعت حل می‌کنند. این مسئله، امری است که در هیچ مدرسه ایی به خاطر تعداد بالای دانش آموزان، نمی‌توان یافت.

با هم برای موفقیت

همه ما می‌دانیم که، در محیطی که آن را برای خود بدانیم، احساس آرامش و راحتی خواهیم داشت. این امر برای فرزندانمان نیز همین طور است. مدرسه مجازی ثمین، با ایجاد امکان شخصی سازی محیط کلاس برای دانش آموزان خود، این احساس آرامش و راحتی را به مدرسه و در کنار فرزند ما قرار داده است.

ثمین در انتهای هر دوره تحصیلی، مانند سایر مدارس، به دانش آموزان خود مدرک تحصیلی از سوی وزارت آموزش و پرورش اعطاء می‌نماید.

ثمین به همین ها ختم نمی‌شود. آزمایشگاه، کتابخانه، تابلو اعلانات و بسیاری دیگر از ویژگی ها که زمان کافی برای معرفی آنها را نداریم. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اول سایت ما، از آن ها اطلاعات تکمیلی را به دست آورد.

خیال راحت در کنار موفقیت

حال که با همدیگر معضلات کودکان مهاجر را دیدیم و پس از آن هم برخی از ویژگی های ثمین را، می‌توانیم تصمیمی صحیح برای آینده کودکانمان بگیریم. تصمیمی که آینده آنها را به زیبایی به تصویر بکشد و همچنین ما را از تمام چالش ها و معضلات کودکانمان رها سازد.

سخن پایانی

کشور آذربایجان از همسایه‌های نزدیک به ایران به شمار می‌رود که از لحاظ فرهنگی و رفتارهای اجتماعی مانند آداب‌ورسوم مشابه با یکدیگر هستند. از طرفی ایجاد تغییر در نظام آموزشی این کشور و اجرای کلاس‌های درسی بر اساس اصول اروپایی موجب شده تا سیستم آموزشی در آذربایجان روند روبه‌رشدی را به همراه داشته باشد. علاوه بر این وجود استانداردهای زندگی و پرداخت هزینه‌های مصرفی کم به نسبت سایر کشورها موجب شده تا ایرانیان بسیاری این کشور را به‌عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنند. وجود مدارس ایرانی در آذربایجان هرچند به تعداد محدود کمک بزرگی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان ایرانی مهاجر به این کشور خواهد بود. از آنجایی که ممکن است بعد مسافت و دور بودن مسیر تا این نوع مدارس امکان دسترسی آسان را به خانواده‌ها ندهد، مدارس راه دور مانند ثمین با تشکیل کلاس‌های آنلاین در بستر فضای مجازی شرایطی را مهیا کرده تا ایرانیان خارج از کشور و هم چنین دانش‌آموزان داخل ایران بتوانند از آموزش‌های اصولی بر مبنای کشورهای توسعه‌یافته و پیشرفته دنیا زیر نظر نظام آموزشی داخل کشور بهره‌مند شده و رد نهایت با دریافت مدرک معتبر در دانشگاه‌های سرتاسر دنیا اقدام به تحصیل نمایند.

آیا شروع آینده، آن هم با بهترین راهنما عالی نیست؟

آیا ادامه دادن با راه بلد ما را به مقصد نمی‌رساند؟

آیا رسیدن لذت بخش نیست؟

و آیا به نظر شما بهترین تصمیم ثمین نیست؟

برای کسب اطلاعات تکمیلی به صفحه اصلی مراجعه کنید.

راه های ارتباطی

پیام بگذارید

X