آیا همه دانش آموزان ایرانی شرایط ثبت نام در مدرسه ایرانی در امارات،را دارند؟

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • آیا همه دانش آموزان ایرانی شرایط ثبت نام در مدرسه ایرانی در امارات،را دارند؟

آیا از مدرسه ایرانی در امارات، بیش از مدارس مجازی ایرانی، استقبال می‌شود؟

کشور امارات، یکی از کشورهای دوست و همسایۀ کشور ایران است که همه ساله، توریست‌های ایرانی زیادی به این کشور سفر می‌کنند. در این میان، برخی از ایرانیان، هدف از سفر به کشور امارات را، اقامت در این کشور عنوان می‌کنند. اغلب والدینی که به این کشور مهاجرت کرده‌اند، بیش از هر چیز، دغدغۀ آیندۀ تحصیلی فرزندانشان را دارند. به ویژه اگر فرزند آنها در مقاطع ابتدایی باشد، این نگرانی بیشتر خواهد شد!

شاید از نظر بسیاری از افراد، ثبت نام در مدرسه ایرانی در امارات، راهکار ساده و مطمئنی باشد. اما باید بدانید که ثبت نام در مدارس ایرانی که در امارات فعالیت می‌کنند، نیاز به صرف هزینۀ زیاد و البته زمان زیاد خواهد داشت.

تعداد مدارس ایرانی که در شهرهای مختلف کشور امارات می‌باشند، کمتر از حد معمول بوده و همین امر، ممکن است دسترسی شما به مدرسه ایرانی را محدود کند. از سوی دیگر، برای رفتن به مدارسی که دور از محیط زندگی شما هستند، باید سرویس مدرسه در نظر گرفت.

آیا از مدرسه ایرانی در امارات، بیش از مدارس مجازی ایرانی، استقبال می‌شود؟
آیا از مدرسه ایرانی در امارات، بیش از مدارس مجازی ایرانی، استقبال می‌شود؟

با ثبت نام فرزندانتان در مدرسه آموزش مجازی، هزینه‌های تحصیلی را کاهش خواهید داد!

READ  مدرسه ایرانی در هلند | مدرسه اینترنتی ثمین

به طور کلی هزینۀ زندگی در کشور امارات در مقایسه با کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکایی، زیاد است. تامین هزینۀ خوراک، سوخت، مسکن و . . . در شهرهای مختلف امارات، مانند دوبی، چندان راحت نیست!

با وجود چنین دشواری‌هایی، برای آنکه هزینه‌های تحصیل فرزندان بار اضافی بر دوش والدین نباشد، تصمیم آنها، ثبت نام فرزندان در مدارس آموزش از راه دور ایرانی خواهد بود. یکی از مهمترین مزایای ثبت نام در این مدارس، علاوه بر هزینۀ کم، برخورداری از بهترین و جدیدترین شیوه‌های آموزش مجازی است که قطعاً، رشد و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان نیز چشمگیر خواهد شد.

در مدرسه آموزش آنلاین ثمین (iranschool.com)، دانش‌آموزان می‌توانند، در تمام مقاطع تحصیلی ثبت نام کرده و در پایان دورۀ تحصیلی نیز مدرک رسمی دیپلم دریافت کنند. همچنین، هزینۀ ثبت نام و شرکت در کلاس‌های آنلاین مدارس آموزش از راه دور به نسبت هزینۀ مدرسه ایرانی در امارات بسیار کمتر خواهد بود.

نحوۀ تدریس در مدرسه آنلاین ایرانی، به روز‌تر از، مدرسه ایرانی در امارات است!

امروزه، شیوه‌ها و متدهای آموزشی در مدارس مختلف به ویژه مدارس مجازی در ایران متفاوت است. از همین رو، پیش از حضور در کلاس‌های آنلاین یا مجازی، به نحوۀ آموزش و متدهای مورد استفاده در آموزش مباحث مختلف، حتماً توجه کنید. برخی از مدارس ایرانی در امارات، برای آنکه خدمات بهتر و بیشتری در اَمر آموزش به دانش‌آموزان ارائه کنند، هزینه‌های اضافی دریافت خواهند کرد که پرداخت چنین هزینه‌هایی برای همۀ خانواده‌های ایرانی مقیم امارات آسان نیست!

نحوۀ تدریس در مدرسه آنلاین ایرانی، به روز‌تر از، مدرسه ایرانی در امارات است!

در حالیکه، اگر در مدرسه آموزش مجازی ثمین (iranschool.com)، ثبت نام کنید، علاوه بر اینکه از مزایای آموزش مجازی برخوردار خواهید شد، از پرداخت هزینۀ مازاد جهت دریافت امکانات بیشتر نیز مُعاف می‌شوید. در دوره‌های آموزش آنلاین، بخش زیادی از مباحث و مفاهیم درسی در قالب تصویر، صوت، متن، ویدیو و . . . ارائه خواهند شد و همچنین، دانش‌آموزان با شرکت در مباحث گروه‌های بحث و گفت‌و‌گو و همچنین بازی‌های فکری و گروهی، تعامل بیشتری با معلمین و همکلاسی‌های خود خواهند داشت. نتیجۀ چنین شیوۀ نوین آموزشی، ترغیب و تشویق بیشتر دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌های آنلاین و مجازی خواهد بود.

READ  آیا با 6 چالش حضور در مدرسه ایرانی در هند آشنا هستید؟

با فرایند آموزش از راه دور، محدودیت‌های مرزی و زمانی حذف خواهند شد!

از سوی دیگر، شما در هر شهری از کشور امارات که باشید، می‌توانید به راحتی با کمک تبلت یا گوشی هوشمند وارد سامانۀ آموزش مجازی ثمین شده و از آموزش معلمین در ساعات مختلف، بهره‌مند خواهید شد. انعطاف‌پذیر بودن روز، ساعت و مکان برگزاری کلاس‌های آنلاین، از جمله مزایای مهم این سبک آموزشی محسوب می‌شود.

انگیزۀ تحصیلی دانش‌آموزان در مدرسه آموزش مجازی بیشتر است!

یکی از مشکلاتی که دانش‌آموزان با حضور در کلاس‌های فیزیکی با آن مواجه می‌شوند، کِسِل‌کنندگی محتوای کتاب‌های آموزشی و همچنین تکراری و یکنواخت بودن نحوۀ بیان مباحث درسی است!

مشکلی که در شیوۀ آموزش از راه دور، به ندرت با آن روبرو خواهید شد. به این خاطر که در آموزش مجازی، جذابیت بصری و دیداری به نسبت سایر روش‌های آموزشی، بیشتر است و دانش‌آموزان با مشاهدۀ ویدیوهای آموزشی متنوع و جذاب، درک بیشتری از مباحث درسی خواهند داشت. از طرفی، تمام محتوا و منابع آموزشی که در کلاس آنلاین ارائه می‌شوند، کاملاً به روز و جدید بوده و همچنین دسترسی دانش‌آموزان به مباحث درسی ارائه شده نیز سریع‌تر خواهد بود.

نتیجۀ یادگیری عمیق و کاربردی مباحث مختلف درسی،از طرفی، تمام محتوا و منابع آموزشی که در کلاس آنلاین ارائه می‌شوند، کاملاً به روز و جدید بوده و همچنین دسترسی دانش‌آموزان به مباحث درسی ارائه شده نیز سریع‌تر خواهد بود. نتیجۀ یادگیری عمیق و کاربردی مباحث مختلف درسی، افزایش کیفیت یادگیری دانش‌آموزان است که به مراتب باعث پیشرفت تحصیلی آنها نیز خواهد شد. با اجرای چنین برنامۀ آموزشی مُدَون و هدفمندی، قطعاً همۀ دانش‌آموزان ایرانی مقیم امارات، از برابری آموزشی نیز برخوردار خواهند شد.

READ  8مزایای منحصر به فرد مدرسه اینترنتی
نظارت و ارزشیابی تحصیلی دانش‌آموزان ‌در مدرسه ایرانی در امارات،کمتر است!

نظارت و ارزشیابی تحصیلی دانش‌آموزان ‌در مدرسه ایرانی در امارات،کمتر است!

یکی از راه‌های ارزشیابی تحصیلی دانش‌آموزان، برگزاری آزمون‌های مختلف است که در پایان هر ترم یا به صورت میان ترم در مدارس برگزار می‌شود. تفاوتی که مدرسه ایرانی در امارات با مدرسه آموزش آنلاین ثمین (iranschool.com) دارد، این است که، در این مدرسه، ممکن است به ندرت، وضعیت تحصیلی و میزان فعالیت دانش‌آموز به والدین آنها گزارش شود.

از سوی دیگر، ممکن است پشتیبانی آموزشی به شکل صحیح و کارآمد انجام نشود و در نتیجه، دانش‌آموز با چالش‌های آموزشی بیشتری روبرو خواهد شد.

آنچه که باعث موفقیت مدرسه آموزش مجازی ثمین (iranschool.com)، در مقایسه با سایر مدارس غیرحضوری و حضوری شده است، امکانات ویژه و مدرنی می‌باشد که این مدرسه برای دانش‌آموزان و والدین فراهم کرده است. والدین به صورت ماهانه، می‌توانند با دریافت گزارش تحصیلی، نسبت به وضعیت تحصیلی فرزندانشان مُطلع شوند و با آگاهی کامل، نسبت به عملکرد تحصیلی آنها، نظارت خواهند کرد.

حتی در صورت تمایل می‌توانید، کلاس‌های درسی آنلاین فوق‌ برنامه نیز برای یادگیری بهتر فرزندانتان، در نظر بگیرید یا از مشاور تحصیلی در این خصوص، مشاوره دریافت کنید.

دسترسی آسان به پُرتال آموزشی در هر موقعیت مکانی و زمانی، نظارت مستمر آموزش، گزارش تحصیلی، منابع آموزشی متنوع و به روز، امکان دریافت بسته‌های آموزشی، تنها بخشی از ویژگی‌های مهم این مدرسه است.

اگر قصد دریافت چنین خدماتی را از مدرسه ایرانی در امارات داشته باشید، مطمئناً باید هزینۀ زیادی صرف تحصیل فرزندانتان کنید.

راه های ارتباطی

پیام بگذارید

X