مدرسه ایرانی در هلند | مدرسه اینترنتی ثمین

تصویر مربوط به دانش آموزان هلندی

سختی های مدرسه ایرانی در هلند

هلند کشوری زیبا و آینده دار می باشد که هر سال افراد زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می کنند. این افراد برای زندگی پر از آرامش و آینده دار اقدام به مهاجرت  می کنند.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که قصد این کار را دارید باید در ابتدا هدف و قصد خود را از مهاجرت مشخص کنید. قبل از هر اقدامی برای مهاجرت باید هدف خود را کاملا شفاف کنید.

مهاجرت در ظاهر شاید کار آسان باشد، ولی وقتی داخل آن می روید مشکلات عدیده ای را نشان می دهد. ندانستن زبان یکی از مشکلات سخت پیش رو می باشد.

یکی از این مشکلات دیگر نبود مدرسه ایرانی در هلند است. شاید مهاجرت به سایرکشورها مخصوصا هلند مزیت های زیادی داشته باشد اما در کنار خود یک سری معایب را نیز دارد.

یکی از همین مشکلات نبود مدرسه ایرانی در هلند می باشد که خانواده های ایرانی تازه مهاجرت کرده را با مشکل روبرو کرده است. افرادی که مهاجرت می‌کنند دغدغه های زیادی دارند. می توان گفت یکی از اساسی ترین و مهم ترین این دغدغه ها تحصیل فرزندشان در کشور جدید است. آنها همواره نگران این مسئله هستند.

این دغدغه برای ایرانیان بیشتر و مهم تر نیز است. زیرا پیش آمده در کشور مقصد مدرسه ایرانی زبان وجود ندارد و اگر وجود داشته باشد بسیار کم می باشد. همچنین مسافت زیادی را نیز با خانواده ها دارد. اگر خانواده های ایرانی فرزند خود را در مدارس ایرانی ثبت نام کنند درگیر هزینه های زیاد ایاب و ذهاب می شوند. 

این هزینه ها برای خانواده هایی که به تازگی مهاجرت کرده اند بسیار سنگین و یا غیر قابل پرداخت است.

می توان گفت شهریه این مدرسه ایرانی در هلند نیز اصلا منطقی نمی باشد، زیرا در مقابل امکاناتی که برای بچه ها فراهم می کنند واقعا مبلغ بالایی می باشد. امکانات این مدارس مانند مدارس در مناطق محروم است، واقعا کسی حاضر می شود هزینه مدارس آموزش عالی را بپردازد ولی در مدرسه مناطق محروم ثبت نام نماید؟

READ  مدارس ایرانی در عراق و ویژگی های مدرسه مجازی
مدرسه ایرانی در هلند
سختی های مدرسه ایرانی در هلند

مشکلات مدرسه هلندی برای ایرانیان

در کشور هلند مدارسی که پذیرای فرزندان شما باشد وجود دارد اما می توان گفت حضور در این مدارس نیز با مشکلات زیادی همراه است.

مدرسه ایرانی در هلند
مشکلات مدرسه هلندی برای ایرانیان

برای ثبت نام فرزندان خود در مدارس هلندی ممکن است به دلیل ندانستن زبان محصلین با مشکلات زیادی روبرو شوند. همین ندانستن زبان سبب می شود بچه ها علاقه ای به شرکت و حضور در کلاس درس نداشته باشند. زیرا به علت ندانستن زبان چیز زیادی از کلاس متوجه نمی شوند. همچنین سبب می شود با دیگر بچه ها نیز ارتباط نگیرد و نتواند با آنها صحبت کند و یا دوست شود. همین امر سبب منزوی شدن آن ها می شود. این عوامل رفته رفته باعث می شود که فرزند شما از درس خواندن و تحصیل بیزار شود و تا سالیان سال نتواند پیشرفتی در این زمینه حاصل کند.

علاوه بر این موارد ممکن است به دلیل غریبه بودن توسط دیگر دانش آموزان داخل گروه های آن ها پذیرش نشود که این مورد هم سرخوردگی را به دنبال خواهد داشت. همچنین اثرات جبران ناپذیری بر روحیه فرزندانتان وارد خواهد کرد.

می توان گفت برای شرکت در مدارس هلند شما باید متحمل هزینه های سرسام آوری شوید که از نظر منطقی اصلا توجیه پذیر نیست. مخصوصا برای خانواده هایی که به تازگی مهاجرت کردند و هنوز از نظر اجتماعی به جایگاه بالایی نرسیده اند، و برای تامین مایحتاج اصلی خود نیز مجبور به تلاش زیادی هستند.

دلایل بالا تنها چند مورد از مشکلات مهاجران برای ثبت نام مدرسه ایرانی در هلند می باشد. در ظاهر شاید این موارد مشکلی کوچک و ناچیز باشد. اما وقتی در بطن ماجرا می رویم می توانیم به عمق فاجعه پی ببریم. این ها تنها چند مورد از مواردی می باشد که خانواده های ایرانی با آن در زمان مهاجرت دست و پنجه نرم می کنند. اگر به فکر حل مشکل و مسئله نیفتند می تواند به موضوعی حل نشده تبدیل شود و حس سرخوردگی و ناتوانی را با خود به همراه آورد.

راه حل مشکل

اگر شما هم از آن دست خانواده هایی هستید که به هلند مهاجرت کردید و یا مدرسه ایرانی در هلند پیدا نکردید، و یا تمایلی به ثبت نام در این مدارس ندارید، ما می توانیم یک راه حل عالی به شما پیشنهاد دهیم.

READ  مشکلات مدرسه ایرانی در لبنان

شما با ثبت نام در مدرسه مجازی و آموزش از راه دور ثمین می توانید با هزینه ای معقول امکانات یک مدرسه ایرانی در هلند حتی بهتر را دریافت کنید.  اگر از دیگر دوستان و آشنایان خود نیز مشورت بگیرید، مطمئنا این روش را عالی و بهترین راه حل شما می دانند.

مدرسه آموزش از راه دور ثمین این امکان را برای شما فراهم می کند تا فرزندان شما بدون داشتن مشکلات و کوچکترین دغدغه و استرسی بتوانند سال تحصیلی خود را به پایان برسانند.

مدرسه ایرانی در هلند
مدرسه ایرانی در هلند

در کنار این مسائل شما علاوه بر آسودگی خیال بابت تحصیل فرزندانتان و نداشتن مشکلات می توانید پیشرفت روز افزون آنها را در زمینه درسی مشاهده کنید. با این امکان دیگر نگرانی بابت تحصیل فرزند خود در کشوری دیگر معنی ندارد. مدرسه ثمین این راه را برای شما باز کرده است تا با کم ترین دغدغه ای همه موارد تحصیلی فرزندان خود را به او بسپارید. 

شما دیگر با مشکلات روبرو نمی شوید. تنها با دریافت گزارش تحصیلی از پیشرفت هر روز فرزندان خود مطلع می شوید و بابت این انتخاب مطمئنا راضی خواهید بود.

مزایای مدرسه مجازی ثمین

مطمئنا خانواده ها پس از جستجو در رابطه با مدرسه ایرانی در هلند و ناامید گشتن سعی در انتخاب یک مدرسه عالی برای فرزندانشان دارند.

با انتخاب مدرسه آموزش از راه دور ثمین می توانند این انتخاب عالی را رقم بزنند، و از مزیت های این مدرسه بهره مند گردند. یکی از مزیت های عالی مدرسه ثمین که آن را از دیگر مدارس مجازی جدا می سازد وجود پشتیبانان تحصیلی قوی و پیگیر در این مدرسه است.

شما با سپردن فرزندتان به این مدرسه دیگر نگرانی بابت پیشرفت تحصیلی او نخواهید داشت. زیرا همواره فرزند شما مشاوران قوی و کاربلد را در کنار خود دارد و می تواند در هر لحظه و زمان از آن ها مشورت بگیرد و جواب سوالات خود را از آن ها بپرسد.

از مزیت های عالی این مدرسه نسبت به مدرسه ایرانی در هلند شخصی سازی شدن آن برای شخص خود دانش آموز است. دانش آموزان در هر ساعت از شبانه روز و در هر موقعیتی با ورود به پنل کاربری خود می توانند به نکات درسی و سرفصل های دروس خود دسترسی پیدا کنند. این مزیت عالی سبب شده دانش آموزان دیگر استرس دسترسی به دروس را نداشته باشند و بتوانند به راحتی به آنها دست پیدا کنند.

READ  مدارس ایرانی خارج از کشور

از مزیت های بعدی این مدرسه دادن دیپلم رسمی به محصلین در پایان دوره تحصیلی می باشد. کمتر جایی را میتوانید پیدا کنید که بتواند به صورت مجازی دیپلم رسمی به دانش آموزان خود اعطا کند. مدرسه ثمین با گرفتن تمام تاییدیه های معتبر از آموزش و پرورش توانسته این امکان را فراهم کند. دیگر دانش آموزان و خانواده های آنها نگران دریافت مدرک تحصیلی نیستند. زیرا با گذراندن تمام دوره ها در مدرسه آموزش از راه دور ثمین به راحتی می توانند دیپلم رسمی خود را دریافت کنند. با این دیپلم امکان حضور در تمام دانشگاه های کشور هلند را خواهند داشت.

آموزش از راه دور جایگزین مدرسه ایرانی در هلند

شما آموزش از راه دور را به راحتی می توانید جایگزین مدرسه ایرانی در هلند کنید. حتی به جرات میتوان گفت آموزش از راه دور ثمین بهترین انتخاب برای خانواده های ایرانی ساکن هلند می باشد.

با معایبی که از مدرسه ایرانی در هلند گفته شد دیگر کمتر خانواده ای تمایل به ثبت نام فرزند خود در آن دارد. شما تنها با یک تحقیق و تفحص ساده می توانید این مدرسه مجازی را انتخاب کنید. با انتخاب این مدرسه می‌توانید فرزندان خود را به علم اندوزی علاقه مند سازید و مسیر های پیشرفت را برایشان هموار گردانید.

شما با دریافت گزارش تحصیلی به صورت مداوم از پشتیبانان می توانید لحظه به لحظه از وضعیت تحصیلی فرزند خود باخبر باشید. همچنین در مدرسه مجازی ثمین فرزندان شما به سمت و سوی علاقه مندی ها و علایقشان هدایت می شوند. که این خود یک ویژگی عالی برای دانش آموزان می باشد تا بتوانند به صورت هدفمند تحصیل کنند و به دنبال علایق خود بروند. به اینگونه می توانند آینده ای روشن را برای خود رقم بزنند.

مدرسه ایرانی در هلند
آموزش از راه دور جایگزین مدرسه ایرانی در هلند

سخن پایانی

با پیش رو قرار دادن این راه حل برای مهاجرین که ساکن هلند هستند دیگر نیازی به ثبت نام مدرسه ایرانی در هلند نمی باشد.

با استفاده از این امکان می توانید بهترین نتیجه را با حداقل ترین هزینه کسب نمایید. شما تنها با چند کلیک می توانید بهترین مدرسه را به داخل منزل خود بیاورید و از امکانات آن که در حد مدارس سطح بالا می باشد استفاده ببرید و بهره مند شوید، و تحصیل را برای فرزندانتان به کاری جذاب و روتین تبدیل کنید.

راه های ارتباطی

4 نظرات

  • سحر

    30 خرداد 1402 - 2:50 ب.ظ

    هلندی ها در زمینه ی معماری بسیار سرآمد هستن، جاذبه هایی مثل خانه ی روبیک روتردام و یا بسیاری از دیگر محیط ها این خصیصه ی هلندی رو نشون میده…

    • admin

      30 خرداد 1402 - 4:39 ب.ظ

      معماری مدرسه ایرانی در هلند هم با توجه به همین ها می باشد

  • میناسادات علیپور

    7 تیر 1402 - 4:59 ب.ظ

    سلام ببخشید برای ورود به پایه هفتم تعیین سطح دارید چون دانش آموزم یک سال جامونده؟

    • admin

      10 تیر 1402 - 12:43 ق.ظ

      با شماره واتساپی ۹۸۹۰۵۹۷۱۶۹۹۷+ تماس بگیرید

پیام بگذارید

X