هزینه تحصیل مدرسه ایرانی در کانادا

آیا می‌دانید صَرف هزینه در مدرسه ایرانی در کانادا، بیش از مدارس آنلاین ایرانیست!

پیش از آنکه فرزندانتان را در مدرسه ایرانی در کانادا ثبت نام کنید! این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید! کشور کانادا، از جمله کشورهای مهاجرپذیر در جهان است که بسیاری از مردم از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می‌کنند. مردم کشور ایران نیز در سال‌های اخیر به دلایل مختلفی مانند تحصیل، اشتغال و . . . به این کشور مهاجرت کرده‌اند.

اگر از آن دسته والدینی می‌باشید که بنا به دلایل ذکر شده، مجبور به ترک کشور ایران شده‌اید و از سوی دیگر، نگران آیندۀ تحصیلی و موفقیت تحصیلی فرزندان خود هستید، بهترین گزینه، ثبت نام آنها، در مدارس آموزش از راه دور یا آنلاین ایرانی می‌باشد.

Group Of Teenage Students In Uniform Outside School Buildings

علی‌رغم افزایش تعداد مدرسه‌های ایرانی در کانادا، باز هم بسیاری از خانواده‌ها به دلیل نگرانی از مسیر یا عدم شناخت کافی نسبت به محیط مدرسه، ترجیح می‌دهند فرزندانشان، در فضای خانه، آموزش‌های لازم را به صورت آنلاین دریافت کنند. از طرفی، برخی از دانش‌آموزان، تحمل دوری از والدین را به خصوص در کشورهای خارجی را ندارند. به همین خاطر، ثبت نام در مدارس آموزش آنلاین ثمین (iranschool.com) و شرکت در کلاس‌های مجازی این مدرسه، خیال والدین را از هر لحاظ آسوده و مطمئن خواهد کرد.

باید به داشته باشید که حضور در مدرسه ایرانی در کانادا، همیشه برای همۀ مهاجران امکان‌پذیر نیست! چرا که برخی از آنها ممکن است در ایالت یا شهرهایی زندگی کنند که فاصلۀ زیادی تا اولین مدرسه ایرانی داشته باشند. از همین رو، به جای پرداخت هزینۀ مدرسه و سرویس مدرسه، هزینۀ کمتری برای ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور ایرانی خواهند کرد.

READ  با چالش های ثبت نام در مدرسه ایرانی در دانمارک بیشتر آشنا شوید!

البته شرکت در کلاس‌های آنلاین و مجازی، از زمان شیوع بیماری کرونا، در همه جای دنیا بیش از سایر روش‌های تحصیلی مانند حضور فیزیکی در مدرسه رواج داشته است. بسیاری از والدین، برای آنکه سلامتی فرزندانشان حفظ شود، آنها را در مدارس مجازی یا آموزش از راه دور ثبت نام کرده‌اند و بدین شکل، تحصیل دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی، پایدار و مستمر بوده است.

تحصیل در مدرسه آموزش مجازی ایرانی، راحت‌تر از مدرسه ایرانی در کانادا است!

آموزش زبان، ادبیات و فرهنگ ایرانی در مدارس مجازی یا آنلاین ایرانی به مراتب بهتر از مدارس ایرانی در کانادا عنوان خواهند شد. به این خاطر که ممکن است در مدرسه ایرانی در کانادا، برخی از دانش‌آموزان از کشورهای هم‌زبان باشند. زبان فارسی، در میان برخی از کشورها، زبان مشترک شناخته شده است. اما، آنچه که تفاوت دارد، فرهنگ و مذهب هر یک از مردمان کشورهای مختلف است. بنابراین، بهتر است برای آنکه فرزندانمان علاوه بر آموزش زبان و ادبیات فارسی، آشنایی بیشتری با مذهب و فرهنگ اصیل ایرانی داشته باشند، در مدارس آموزش از راه دور ایرانی ثبت نام کنند.

تحصیل در مدرسه آموزش مجازی ایرانی، راحت‌تر از مدرسه ایرانی در کانادا است!

ضمن آنکه، دانش‌آموزان با شور و شوق بیشتری در کلاس‌های آنلاین شرکت خواهند کرد. چرا که، بدون استرس و نگرانی در خانه و در حضور خانواده، به یادگیری دروس خود می‌پردازند. این نکته، به مرور زمان باعث افزایش بازدهی دانش‌آموز در دوران تحصیل نیز خواهد شد.

READ  مدارس ایرانی در عراق و ویژگی های مدرسه مجازی

برخی از خانواده‌ها به ویژه آن دسته از خانواده‌هایی که به تازگی وارد کشور کانادا شده‌اند، نگران تعامل و ارتباط فرزندانشان با دیگران خواهند بود. همچنین، ممکن است برخی از آنها، شرایط تامین هزینۀ ثبت نام حضوری فرزندانشان را در مدارس ایرانی نداشته باشند. در نتیجه، به دنبال راه‌حل اساسی و اصولی برای ادامه تحصیل فرزندانشان خواهند بود!

مدرسه آموزش آنلاین ثمین (iranschool.com)، یکی از بهترین و مجهزترین مدارس مجازی ایرانی است که خدمات ارزنده‌ای به دانش‌آموزان و والدین آنها ارائه می‌کند. پیش از آنکه اقدام به ثبت نام در این مدرسه نمایید، می‌توانید از مشاوران مدرسه ثمین مشاورۀ حرفه‌ای دریافت کرده و سپس بر اساس سال تحصیلی فرزند خود، ثبت نام نهایی را به راحتی و با اطمینان کامل انجام دهید.

مدرسه آموزش آنلاین ایرانی چه مزایایی نسبت به مدرسه ایرانی در کانادا دارد؟

در حال حاضر، یکی از دلایل استقبال دانش‌آموزان و همچنین والدین، از حضور در کلاس‌های آنلاین، کیفیت محتواهای آموزشی مدارس آموزش از راه دور است. همانطور که می‌دانید، بیشتر کتب و جُزَوات تدریس شده از سوی معلمین، دارای محتوای آموزشی قدیمی و اغلب تکراری می‌باشند!

اما، در فضای آموزش مجازی به ویژه در مقاطع تحصیلی بالاتر که دانش‌آموزان باید برای شرکت در کنکور و ورود به دانشگاه، مطالب بیشتری را یاد بگیرند، محتوای آموزشی ارائه شده از سوی معلمین و مدرسین، به روز و کاملاً کاربردی خواهد بود. اصلی‌ترین و اساسی‌ترین معیار سنجش و ارزیابی مدارس آموزش از راه دور، همین ویژگی مهم است.

در بسیاری از مدارس آنلاین ایرانی، مانند مدرسه آموزش از راه دور ثمین(iranschool.com)، اغلب محتواهای آموزشی به صورت فیلم، انیمیشن، تصویر و فایل PDF و . . . می‌باشند.

READ  مزایا و معایب تحصیل دانش آموزان خارج از کشور کدامند؟
مدرسه آموزش آنلاین ایرانی چه مزایایی نسبت به مدرسه ایرانی در کانادا دارد؟

نکتۀ قابل توجه اینکه، اغلب محتواهای آموزشی، بر اساس نیاز و علائق دانش‌آموزان تهیه شده‌اند و به همین دلیل، جذابیت بیشتری برای دانش‌آموزان خواهند داشت.

معلمین و مدرسین می‌توانند از طریق سامانه‌های مدیریت آموزش مجازی، محتوا و مطالب مهم آموزشی خود را در وب سایت قرار دهند تا دانش‌آموزان در صورت نیاز، به طور مکرر از آنها استفاده کنند. با این روش، معلمین نیازی به تکرار مباحث مختلف جهت درک عمیق دانش‌آموزان نخواهند داشت و تنها زمان و انرژی خود را صَرف رفع اشکال و ایرادات دانش‌آموزان خواهند کرد.

در طول فرایند آموزش از راه دور، پشتیبانی آموزشی از فرزندان شما انجام خواهد شد. با توجه به اینکه، برای والدین نیز گزارش تحصیلی و ارزشیابی تحصیلی از سوی مدیران و مشاورین مدرسه آموزش آنلاین ثمین ارائه می‌شود.

علاوه بر مزایای ذکر شده از مدارس مجازی، باید به مهمترین مزیت، یعنی انعطاف‌پذیر بودن کلاس‌های آنلاین نیز اشاره کنیم. در کلاس‌های حضوری مدرسه ایرانی در کانادا، قطعاً باید در زمان و روز مشخص وارد مدرسه شوید!

اما، در مدارس آموزش از راه دور، شما می‌توانید در هر زمان و موقعیت جغرافیایی که هستید، در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید. فقط نیاز به یک گوشی هوشمند یا تبلت و همچنین اینترنت خواهید داشت.

اگر به تازگی به کشور کانادا مهاجرت کرده‌اید و دغدغۀ ادامه تحصیل و نحوۀ آموزش فرزندانتان را دارید، بهتر است همین حالا در اولین فرصت، در مدرسه آموزش از راه دور ثمین(iranschool.com) ثبت نام کنید. مدرسه آنلاین ثمین، با سابقۀ درخشان در حوزۀ آموزش مجازی، توانسته است مدرک دیپلم رسمی و معتبر به دانش‌آموزان ایرانی مقیم کانادا ارائه کند. با ورود به سایت این مدرسه، می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

راه های ارتباطی

1 نظر

  • محیا

    7 شهریور 1401 - 1:11 ب.ظ

    من واقعا از مدرسه شما راضی هستم

پیام بگذارید

X