مدرسه ایرانی در فرانسه در مقایسه با مدرسه مجازی ایرانی

مدرسه ایرانی در فرانسه

فرانسه کشور مورد علاقه مهاجران

در این مقاله سعی داریم راجع به مدرسه ایرانی در فرانسه صحبت نماییم، و شما را چند و چون آن آشنا سازیم. می‌توان‌گفت فرانسه از آن دست کشورهایی می‌باشد که مورد علاقه افرادی است که قصد مهاجرت دارند. این کشور را می توان جزو بزرگترین کشور غرب اروپا دانست که جمعیت زیادی را در خود جای داده است.

پایتخت این کشور پاریس است، که بزرگترین شهر آن و دارای امکانات زیادی می باشد. مردم این کشور به زبان فرانسوی صحبت می کنند.  فرانسه یکی از آن کشورهایی است که بالاترین استانداردها را در زمینه های مختلف مثل علمی، تحصیلی، بهداشتی، فرهنگی و … دارد.

فرانسه به دلیل رشد روز افزون در زمینه های اقتصادی و علمی مورد توجه بیشتر مهاجرین از سراسر دنیا قرار گرفته است.  برای مهاجرت به این کشور روش های مختلفی پیش رو افراد وجود دارد مثل مهاجرت، تحصیلی، کاری، پناهندگی، سرمایه گذاری، ازدواج و یا تولد.

در سال های گذشته‌ بیشتر آفریقایی ها و مسلمانان به این کشور زیبا مهاجرت کرده اند . می توان اظهار داشت که اسلام دین دوم در کشور فرانسه است.

در چند سال گذشته خانواده های ایرانی به کشور فرانسه برای مهاجرت علاقه مند شده اند. همچنین بسیاری از آن ها به این کشور مهاجرت کرده اند. اگر‌شما هم قصد این کار را دارید بدانید که امنیت اجتماعی در این کشور بالا می باشد. همچنین به تبع آن سطح زندگی‌نیز کیفیت بالایی را دارد.

مدرسه ایرانی در فرانسه
مدرسه ایرانی در فرانسه

بررسی مدارس ایرانی در این کشور

می توان گفت نمی توان مدرسه ایرانی در فرانسه پیدا کرد تعداد این مدارس بسیار کم و انگشت شمار می باشد. 

دسترسی به مدرسه ایرانی در فرانسه بسیار سخت و دشوار می باشد. در صورت پیدا شدن دارای هزینه های زیادی می باشد که از توان خانواده ها خارج است. مخصوصا خانواده هایی که تازه مهاجرت کرده اند و هنوز در آن کشور به وضعیت ثابتی نرسیده اند.

علاوه بر هزینه هایی که باید برای خود مدارس پرداخت کنند اگر مدرسه ایرانی از آنها دور باشد، مجبور به پرداخت هزینه گزافی برای رفت و آمد نیز می شوند.

مدرسه ایرانی در فرانسه
مدرسه ایرانی در فرانسه
READ  آیا همه دانش آموزان ایرانی شرایط ثبت نام در مدرسه ایرانی در امارات،را دارند؟

خود سیستم آموزشی فرانسه به صورت عادی و شبانه روزی برای افراد وجود دارد. برای بعضی از مهاجران حضور به صورت عادی امکان پذیر نیست ناچارا باید در سیستم شبانه روزی مدارس فرانسه ثبت نام نمایند. که در صورت حضور در سیستم شبانه روزی باید متحمل هزینه های زیادی خانواده های ایرانی شوند.

با توجه به مواردی که در بالا عنوان شد می توان بهترین راه را برای این خانواده ها مدارس غیر حضوری دانست.

ثبت نام در مدارس غیر حضوری و مجازی ایرانی یک فرصت عالی برای این خانواده ها و فرزندانشان می باشد که، با حداقل ترین هزینه و دردسر به یادگیری بپردازند.

مشکلات تحصیل مدرسه ایرانی در فرانسه

هر انسانی که تصمیم به مهاجرت می‌گیرد باید خود را برای مشکلاتی که در مسیر دارد آماده سازد. بسیاری از افراد به دلیل زندگی‌بهتر از ایران میروند. آنها امید دارند که ترقی بهتر و سریع تری را در کشور های دیگر به دست آورند. این تصمیم به مهاجرت را در بین تمامی اقشار جامعه می توانیم ببینیم. آنها در پی سودای زندگی بهتر، کشور خود را ترک می کنند و عازم کشوری ناشناخته می شوند.

می توان گفت بیشترین آسیب و صدمه را کودکان و نوجوانان متحمل خواهند شد. آنها از دوستان و مدارس خود جدا شدند و باید به محیطی جدید و ناشناخته خو بگیرند. این کار برای آن ها سخت و دشوار است. و در بعضی مواقع اصلا امکان پذیر نیست.

کودکان و نوجوانان برای حضور در مدرسه ایرانی در فرانسه هیچ همکاری نمی کنند.  به همین دلیل خانواده ها را مستاصل و سرگردان می سازند. یکی از دلایل این افراد نداشتن دوست و آشنا در این مدارس می باشد و یا حتی بدتر آن ها معلم خود و محیط کلاس و مدرسه را دوست ندارند و با آن خو نمی گیرند.

می توان گفت در صورت شرکت این کودکان در کلاس درس شما پیشرفت را در آن ها نمی بینید. تنها نتیجه حضور آنها در کلاس درس افت شدید می باشد. زیرا هیچ علاقه ای به درس نشان نمی دهند و عمیق بر موضوعات توجه نمی کنند و علاقه ای به تحصیل دیگر در خود نمی بینند.

بهترین تصمیم چیست؟

اگر شما نیز جزو آن دسته از خانواده هایی می باشید که با این مشکلات روبه رو شده اید، و فرزندتان هیچ علاقه ای به شرکت در مدرسه ایرانی در فرانسه ندارد هیچ نگران نباشید.

READ  لیست مدارس از راه دور خارج از کشور

با حفظ خونسردی خود و صحبت با فرزندتان آموزش از راه دور را به او پیشنهاد دهید. آموزش از راه دور ثمین یک روش عالی برای تحصیل فرزندانتان می باشد. با مدرسه مجازی ثمین تمام مطالب درسی به طور کامل و عمیق به فرزندانتان آموزش داده می شود. همچنین آنها می توانند از وجود اساتیدی کاربلد در زمینه آموزشی به راحتی بهره ببرند.

مدرسه ایرانی در فرانسه
مدرسه ایرانی در فرانسه

این مدرسه مجازی با استفاده از تکنیک ها و متد جدید مطالب درسی را بسیار راحت و قابل فهم می کنند، و محصلین را به مطالب درسی علاقه مند می سازند. 

مدرسه ثمین جای مدرسه ایرانی در فرانسه را گرفته است. با استفاده از این مدرسه تنها با چند کلیک می توانید دنیای آموزش سریع و عالی را برای فرزندان خود باز کنید، وآن ها را به سمت تحصیل هدایت کنید. با بهره گیری از امکانات این مدرسه آموزش از راه دور پیشرفت هر روز فرزندان خود را خواهید دید. 

پس از طی دوره های مدرسه مجازی ثمین مدرک دیپلم رسمی نیز به افرادی که فارغ التحصیل شدند داده می شود. پس با وجود مدرسه ثمین دیگر‌نگرانی بابت تحصیل فرزندانتان نخواهید داشت. شما بدون نگرانی از مواردی مثل، رفت و آمد و طولانی بودن مسیر، ثبت نام نشدن فرزندان در مدرسه ایرانی در فرانسه و یا خود مدارس فرانسه، همچنین خو نگرفتن بچه ها در محیط آموزشی مدارس فرانسه، می توانید آموزش آن ها را به این مدرسه مجازی بسپارید.

امکانات عالی مدرسه مجازی

در بالا اشاره شد که به چه دلایلی افراد نمی توانند فرزندان خود را در مدرسه ایرانی در فرانسه ثبت نام کنند. راه حل پیش رو این افراد برای تحصیل هرچه بهتر فرزندانشان ثبت نام در مدرسه مجازی و آموزش از راه دور می باشد.

بدون نیاز به هیچ رفت و آمدی تنها با چند کلیک دانش آموزان می توانند خود را در محیط حرفه ای مدرسه ببینند و آموزش های لازم را دریافت کنند. مدرسه ثمین از آن دست مدرسه مجازی می باشد که تمام مدارک ها را از وزارت آموزش و پرورش دریافت کرده است، و با یک پرس و جو ساده می توان از میزان بالای رضایت مندان این مدرسه آگاه شد.

فرزندان شما با گذراندن مراحل تحصیل در این مدرسه و کسب دیپلم می توانند به راحتی در دانشگاه های فرانسه ثبت نام کرده و در رشته دلخواه خود شروع به تحصیل کنند. این یک مزیت عالی می باشد که مدرسه ثمین در اختیار افرادی که ساکن خارج از کشور هستند گذاشته است.

READ  مدرسه ایرانی در چک و 10مشکل دانش آموزان ایرانی!؟

در این مدرسه مجازی خیالتان راحت است زیرا همیشه و هر لحظه مسئولین این مدرسه نظارت کامل و کافی بر روی فرزندان شما و نحوه آموزششان دارند. تمام فعالیت های دانش آموزان مثل حضور در کلاس، تکالیف، امتحانات، گفت و گو بحث کلاسی و … دقیقا مشابه مدرسه واقعی و شاید بیشتر مورد رصد و پیگیری مسئولین می باشد. وجود مشاورین برتر و مورد اعتماد دانش آموزان نیز در  این مدرسه بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. دانش آموزان در هر لحظه که اراده کنند می توانند با پشتیبان تحصیلی خود در ارتباط بوده، و برای سوالات خود پاسخ درست و مناسب دریافت کنند.

مدرسه ایرانی در فرانسه
مدرسه ایرانی در فرانسه

دیگر امکانات مدرسه ثمین

 مدرسه ایرانی در فرانسه با وجود مدرسه ثمین دیگر مورد توجه خانواده ها نمی باشد. این مدرسه مجازی امکان شخصی سازی را برای دانش آموزان فراهم می کند، به گونه ای که دانش آموزان پس از ثبت نام در این مدرسه با نام کاربری و رمز خود وارد پنل می شوند. سپس به صورت شخصی و خصوصی به تمام جزوات، کتب درسی و محتوای آموزشی هرچند بار که بخواهند دسترسی خواهند داشت.

می توان یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این مدرسه را هزینه های پایین آن دانست. شما با ثبت نام در این مدرسه بسیاری از هزینه های آموزشی را که باید متقبل شوید پرداخت نمی کنید.

اگر دانش آموز شما به صورت حضوری در مدرسه شرکت می کرد باید  شما هزینه هایی نظیر، هزینه ایاب و ذهاب، هزینه خورد و خوراک، خرید لوازم التحریر اضافه را متحمل می شدید.

اما اکنون تنها هزینه ای که شما پرداخت می‌کنید هزینه ثبت نام در این مدرسه می باشد که آن هم در قبال امکانات و خدمات زیادی که دریافت می‌کنید می توان گفت بسیار کم و ناچیز است.

از دیگر امکاناتی که مدرسه ثمین به شما ارائه می دهد می توان به، ارزشیابی تحصیلی فرزندان و ارسال گزارش تحصیلی به والدین، امکان دسترسی به پنل آموزشی در هر مکان و زمان دلخواه و… اشاره نمود.

می توان گفت شما با ثبت نام در مدرسه ثمین در واقع یک مدرسه کامل با تمام معلمین، مربیان و کلاس درس را به خانه خود آورده اید. 

با این روش شما بدون هیچ نگرانی می توانید تحصیل فرزندان خود را به این مدرسه حرفه ای بسپارید و در پایان سال از میزان پیشرفت تحصیلی فرزندان خود شگفت زده شوید.

راه های ارتباطی

5 نظرات

  • جواد

    22 اردیبهشت 1401 - 3:18 ب.ظ

    بسیار مفید و خوب بود

    • admin

      13 تیر 1401 - 3:54 ب.ظ

      ممنون از شما

  • سارا

    7 تیر 1402 - 3:32 ب.ظ

    چقدر عالی، آیا امکان ثبت نام به صورت آفلاین وجود دارد؟

    • admin

      10 تیر 1402 - 12:43 ق.ظ

      با شماره واتساپی ۹۸۹۰۵۹۷۱۶۹۹۷+ تماس بگیرید

  • زهرا

    11 تیر 1402 - 10:17 ق.ظ

    فرانسه اصلا کشور خوبی نیست، خیلی مغرور هستن …

پیام بگذارید

X