بررسی مدرسه ایرانی در چین | مدرسه اینترنتی ثمین

مدرسه ایرانی در چین

مهاجرت ایرانیان به چین

چین پرجمعیت ترین کشور در سطح جهان می باشد و جزو سومین کشور پهناور دنیا نیز است. چین دارای یک تمدن کهن و غنی و با قدمت است. همچنین چین را دومین اقتصاد بزرگ دنیا بعد از کشور آمریکا می توان به شمار آورد.

کشور چین را یکی از بزرگترین صادر کنندگان محصول و کالا به کل دنیا می توان دانست. کشور چین با رشد سریعی که در اقتصاد دارد می تواند با کشور های بزرگ و موفق در این زمینه رقابت کند. این کشور دارای سیستم آموزشی و بازار قوی جذب نیروی کار می باشد. این مسائل باعث شده است که هر سال افراد زیادی به این کشور مهاجرت کنند.

چین با وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی سبب جذب مهاجران زیادی می شود. با وجود میراث غنی و تاریخ با شکوه این کشور کمتر کسی است که برای سفر به چین مشتاق نباشد.

 افرادی که قصد مهاجرت به کشور  چین را دارند معیارهایی مثل مدرسه ایرانی در چین، امنیت، کار و اشتغال، کیفیت زندگی و… برایشان مهم می باشد. بسیاری از ایرانیان در این سال های گذشته به چین کشور با قدمت سفر کرده، و زندگی خود را از نو در آنجا شروع کرده اند.

بسیاری از ایرانیان به خاطر داشتن زندگی‌ بهتر همراه خانواده خود به کشور چین مهاجرت کرده و کار و فعالیت جدیدی برای خود دست و پا کرده اند.

مدرسه ایرانی در چین
مهاجرت ایرانیان به چین

زندگی در کشور چین

زندگی در این کشور پر از فراز و فرود می باشد. با سفر به این کشور بسیاری از اتفاقات و مشکلات سر راه مهاجران قرار می گیرد که باعث می شود بعضی از افراد در میانه راه پشیمان شوند. همچنین بعضی دیگر نادم و سرخورده به کشور خود باز می‌گردند.

اما عده ای در پی داشتن زندگی‌ بهتر تلاش می کنند و همواره در جهت داشتن رشد و شکوفایی حرکت می کنند.

در این بین یکی مشکلاتی که با آن افراد تازه مهاجرت کرده روبرو می شوند ندانستن زبان می باشد. زبان چینی زبانی سخت و پر از نکته می باشد که اگر از آن اطلاع نداشته باشید عملا نمی توانید شروع به کار کنید، شخصیت اجتماعی کسب کنید و یا حتی خود و فرزندانتان تحصیل نمایید.

READ  بررسی چالش های پیش روی مهاجران برزیل
مدرسه ایرانی در چین
زندگی در کشور چین

در این بین هستند خانواده هایی که مشکلات زیادی را از سر می‌گذرانند. یکی از این مشکلات پیدا کردن مدرسه ایرانی در چین می باشد.

خانواده هایی که با فرزندان مدرسه ای خود به این کشور مهاجرت کردند درگیر پیدا کردن مدرسه ایرانی در چین خواهند شد.

پیدا کردن مدرسه ایرانی در چین کاری سخت و عملا غیر ممکن می‌باشد.

اگر به احتمال خیلی ضعیف شما مدرسه ایرانی در چین پیدا کردید می توان گفت باید خیلی خوش شانس باشید که با محل زندگی شما نزدیک باشد.

یکی از مشکلاتی که ایرانیان ساکن این کشور دارند نبود مدرسه ایرانی در چین و یا دور بودن این مدارس به محل زندگیشان می باشد.

مدرسه ایرانی در چین
زندگی در کشور چین

نبود مدرسه ایرانی در چین مشکلی بزرگ

پیدا نکردن مدرسه ایرانی در چین یک مشکل بغرنج برای اکثر خانواده های ساکن این کشور است. مشکلی که آن ها را سرگردان و مستاصل خواهد کرد.

دور بودن این مسیر مدارس نیز سبب می شود که متحمل پرداخت هزینه های زیادی شوند که شاید برای هر خانواده ایرانی ساکن کشور چین مقدور نباشد. خود این مدارس نیز به دلیل کم بودن شهریه های بسیار بالایی دارند که اصلا توجیه پذیر نمی باشند.

همچنین از سطح علمی خوبی نیز مدرسه ایرانی در چین برخوردار نمی باشند و در مقابل هزینه ای که می گیرند خدمات جالبی ارائه نمی دهند.

شرکت و ثبت نام در خود مدارس چین هم مشکل بزرگی می باشد. به علت ندانستن زبان توسط فرزندان و سخت بودن این زبان مطمئنا آن ها چند سال را مجبور به تکرار یک سال تحصیلی می شوند. همچنین همین ندانستن زبان سبب می شود از دروس فاصله بگیرند و دیگر علاقه ای به شرکت در کلاس درس از خود نشان ندهند.

یکی از دلایل دیگر آن ارتباط برقرار نکردن با دیگر دانش آموزان چینی می باشد، همین امر سبب سرخوردگی شدید آن ها می شود. فرزندان با دوستان خود شاد و خوشحال هستند، حال اگر در محیطی قرار بگیرند که هیچ دوستی ندارند ممکن است دچار افسردگی حاد و غیر قابل درمان شوند.

READ  مدرسه ایرانی در چک و 10مشکل دانش آموزان ایرانی!؟

پس شاید فکر کنید راه حل چیست و کسانی که به این کشور مهاجرت می کنند برای تحصیل فرزندان خود باید چه تصمیمی اتخاذ کنند. اگر در ادامه با ما باشید یک راه حل عالی با نتیجه بی نظیر به شما ارائه می دهیم تا شما از این مشکل رهایی پیدا کنید. همچنین پیشرفت فرزندانتان تضمین شود و بتوانند از تحصیل خود لذت ببرند و تا مدارج بالا علمی بروند.

مدرسه ایرانی در چین
نبود مدرسه ایرانی در چین مشکلی بزرگ

مدرسه ثمین انتخابی بدون پشیمانی

مدرسه ایرانی در چین انتخابی مناسب برای شما نمی باشد. اگر به دنبال راه حلی مناسب و اثربخش هستید ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. مدرسه مجازی ثمین می تواند کلید موفقیت فرزندان شما باشد.

با ثبت نام در این مدرسه آموزش از راه دور و مجازی می توانید بهترین امکانات آموزشی را در اختیار فرزندان خود قرار دهید، و خیالتان از بابت تحصیلشان راحت شود. این مرکز با بهره گیری از بهترین اساتید مطرح در زمینه آموزش و پرورش به ارائه خدمت برای فرزندان شما می‌پردازد. همچنین با داشتن امکانات عالی در زمینه آموزش دروس دیگر نگرانی بابت یادگیری فرزندان خود نخواهید داشت.

مدرسه مجازی ثمین به صورت ۲۴ ساعته با استفاده از پشتیبان های کاربلد و با تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد.

با این مدرسه دیگر شما نیازی به مدرسه ایرانی در چین نخواهید داشت و می توانید با مبلغ اندکی موقع ثبت نام از مزایای آن بهره‌مند شوید. مدرسه ثمین یک تحول عظیم و عالی در زمینه آموزش از راه دور می باشد که توانسته در بین دیگر مراکز مشابه رتبه اول را کسب نماید. همچنین با مجوز رسمی از سازمان آموزش و پرورش می تواند در پایان تحصیل فرزندان شما دیپلم رسمی نیز به آنها اعطا کند. با این ویژگی دیگر فرزندان شما بهانه ای برای تنبلی و درس نخواندن ندارند، زیرا شما مدرسه ای با امکانات عالی را به داخل منزل آورده اید.

مدرسه ثمین انتخابی بدون پشیمانی

ویژگی های مدرسه مجازی ثمین

دیگر نیازی به انتخاب مدرسه ایرانی در چین نیست. شما تنها با یک سرچ ساده می توانید بهترین مدرسه را با امکانات عالی انتخاب نمایید.

این مدرسه مجازی توانسته با برگزاری امتحانات ترم و میان ترم و همچنین آزمون های دوره ای به صورت مجازی میزان یادگیری دانش آموزان را بسنجد. علاوه بر آن بهترین اساتید را در سطح کشور دور هم گرد آورده است تا بتوانند سطح تحصیلی فرزندان شما را ارتقا بخشند. شما تنها در یک مدرسه مجازی ثبت نام نکرده اید بلکه برای فرزندان خود محیط آموزشی را به منزل آورده اید و راه پیشرفت تحصیلی را برایشان باز کرده اید.

READ  شرایط تحصیل در مدرسه ایرانی در انگلیس

مدرسه مجازی ثمین تنها بر روی یاد دادن زبان فارسی اکتفا نمی کند، فرزندان شما در صورت تمایل می توانند از این طریق به یادگیری زبانی دیگر بپردازند. با این کار یک تیر و دو نشان زده اید. هم تحصیل فرزندان خود را تضمین کرده اید هم توانسته اید آن ها را به زبان کشوری که در آن زندگی‌می کنید سوق دهید‌.

یکی از بهترین مزیت های این مدرسه آنلاین بودن آن است. مخصوصا در ایام کرونا که حضور در مدارس خطرناک است دانش آموزان می توانند بدون محدودیت خاصی هر زمان و هرجا که تمایل داشتند آنلاین شوند. همچنین از این طریق می توانند به یادگیری مطالب مد نظرشان بپردازند. دیگر برای شرکت در کلاس های درس نیاز به طی کردن مسیری طولانی و سخت و طاقت فرسا نیست. همچنین دیگر لازم نیست برای رفت و آمد و تغذیه داخل مدرسه متحمل پرداخت هزینه های سرسام آوری شوید.

مدرسه ایرانی در چین
ویژگی های مدرسه مجازی ثمین

سخن پایانی

همه ما می خواهیم خود و خانواده هایمان پیشرفت کنیم، در این راستا باید ریسک کرده و سختی هایی را به جان بخریم. اما با یک سری از روش ها می توان این سختی ها را کمتر کرد و یا آن ها را سهولت بخشید. ثبت نام در مدرسه آموزش از راه دور ثمین همان راه میانبر برای رسیدن به اهداف شما و فرزندانتان می باشد. در این مدرسه می توانید با بهره‌گیری از بهترین امکانات تهدید را به فرصت تبدیل نمایید.

نبود مدرسه ایرانی در چین برای شما یک تهدید است که با وجود مدرسه ثمین این تهدید به یک فرصت استثنایی تبدیل خواهد شد. به این ترتیب می توانید شور و شوق فرزندان خود را برای علم‌اندوزی ببینید و هر روز نظاره‌گر پیشرفت آنها باشید. همچنین با انتخاب این راه آینده آن ها را نیز تضمین کرده اید. فرزندان شما با دریافت مدرک دیپلم از مدرسه ثمین می توانند برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر هر رشته ای را که علاقه داشته باشند انتخاب کنند و در آن قدم بگذارند.

یک انتخاب درست سبب تضمین آینده ای روشن برای افراد می شود تا به وسیله آن تصمیم بتوانند پله های پیشرفت را طی نمایند. مدرسه آموزش از راه دور ثمین همان انتخاب و تصمیم درست برای آینده می باشد.

راه های ارتباطی

4 نظرات

  • لنا

    30 خرداد 1402 - 2:51 ب.ظ

    شرایطشو میشه بگید؟

    • admin

      30 خرداد 1402 - 4:39 ب.ظ

      با شماره واتساپی ۹۸۹۰۵۹۷۱۶۹۹۷+ تماس بگیرید

  • سحر

    30 خرداد 1402 - 3:46 ب.ظ

    چقدر خوبه که آزمون های دوره ای برای دانش آموزان برگزار می کنید…
    آیا کارنامه پیشرفت تحصیلی و پشتیبان هم دارید؟

    • admin

      30 خرداد 1402 - 4:46 ب.ظ

      یکی دیگر از تفاوت های مدرسه ثمین با مدرسه ایرانی در چی، پشتیبانی آنلاین و ارائه به موقع کارنامه پیشرفت تحصیلی می باشد
      با شماره واتساپی ۹۸۹۰۵۹۷۱۶۹۹۷+ تماس بگیرید

پیام بگذارید

X