بررسی مدرسه ایرانی در قبرس

مدرسه ایرانی در قبرس، چالشی بزرگ برای مهاجرین به این کشور زیبا به حساب می‌آید. ممکن است برخی افراد به دلایل مختلف، مانند حضور در یک فرهنگ ثابت، وجود چند ملیت و قومیت در این کشور و …، علاقه مند باشند تا فرزندانشان به این کشور مهاجرت کنند. با ما همراه باشید تا این کشور را بهتر بشناسیم.

قبرس، دنیای زیبایی ها در مدیترانه

قبرس، یکی از کشور های قاره اروپا است. این سرزمین، در میان سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا قرار دارد. بیشتر جمعیت این کشور یونانی هستند و بخش کوچکی نیز، ترک های مسلمان این کشور به حساب می‌آیند.
این کشور، عملا به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم می‌شود. بهتر است این دو بخش را بهتر بشناسیم.

تاریخچه قبرس

قبرس، از بریتانیا در سال 1960 میلادی اعلام استقلال کرد. پس از گذشت مدتی، در سال 1974 میلادی، قسمت شمال قبرس توسط ترکیه اشغال شد و اعلام استقلال کرد. بخش شمالی، نام جمهوری ترک قبرس شمالی را برای خود برگزیدند و صرفا توسط ترکیه به رسمیت شناخته شدند. همچنین بخش جنوبی را قبرس اروپایی نیز می‌نامند.

زبان رسمی

زبان رسمی این کشور، یونانی و ترکی است. اما قبرس محدود به همین زبان ها نیست. فرانسوی، آلمانی و انگلیسی نیز جزو زبان هایی به حساب می‌آیند که در این کشور مورد استفاده مردم است. بیشتر مردم قبرس شمالی، ترکی صحبت کرده و در قبرس جنوبی زبان یونانی رایج است.

مدرسه ایرانی در قبرس

جغرافیای قبرس

قبرس در شرق دریای مدیترانه است و بخش زیادی از این کشور را مرز های دریایی و سواحل آن تشکیل می‌دهد. این کشور به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود.در بخش شمال این کشور، ترک زبانان این خطه سکنا گزیده اند و در بخش جنوبی، یونانی های این کشور زندگی می‌کنند. مهم ترین شهر قبرس، نیکوزیا، پایتخت آن است. سواحل زیبا، مکان های دیدنی جذاب و طبیعی، آثار و اماکن باستانی، از زیبایی های این کشور به حساب می‌آیند.

READ  محتواي چند رسانه اي

مهاجرت به قبر؛ خوب یا بد؟

همه ما می‌دانیم که مهاجرت، به همراه خود بسیاری از فرصت های جدید و تازه را به ارمغان می‌آورد. هیچ کس نمی‌تواند این موقعیت ها را انکار کند. اما مسئله ای که بسیاری از افراد به آن توجه ندارند، چالش های متفاوت و مختلفی است که ممکن است برای هر مهاجری به وجود آید.

این چالش ها در هر کشور متفاوت است و ممکن است در یک کشور چالش های فرهنگی وجود داشته باشد یا در کشوری دیگر، چالش های اجتماعی وجود داشته باشد. اما نکته مهم تر اینجا است که صرف مهاجرت، چالش های خاصی را به وجود می‌آورد.

تصمیمی که مشکل را حل کند

یکی از بهترین تصمیم هایی که می‌توانیم در این زمینه بگیریم، این است که فرزندانمان را به مدارس ایرانی آن کشور بفرستیم. حضور در جامعه ایی که در گذشته در کودک ما در آن حضور داشته، باعث کم شدن احتمال بروز مشکلاتی که در بالا آن ها را بررسی کردیم را کم می‌کند.

بررسی مدارس ایرانی در قبرس

متاسفانه در کشور قبرس فقط یک مدرسه ایرانی در مرکز این کشور وجود دارد. این مسئله خود می‌تواند چالش های زیادی را به وجود آورد. جابجایی از محل زندگی، از بین رفتن فرصت شغلی و … از جمله این چالش ها هستند.
اما نگران نباشید. ثمین همراه شما است.

قبرس

بهترین مدرسه ایرانی در قبرس

یکی از بهترین مدارس حال حاضر در کشور قبرس، مدرسه مجازی ثمین است. این مدرسه با داشتن امکانات متنوع و متفاوت، شما را از هر مدرسه دیگری بی نیاز خواهد ساخت. هر چیزی که شما از یک مدرسه ایده آل در ذهن خود دارید را با ثمین تجربه خواهید کرد. تیم پشتیبانی حرفه ای و قدرتمند، امکانات خاص و ویژه مانند شخصی سازی و منابع درسی، همه و همه توسط ثمین جمع آوری شده اند تا شما را از هر چیزی بی‌نیاز کنند. مدرسه ایرانی ثمین در قبرس، آینده را برای فرزندان ایجاد خواهد کرد.

بیایید با هم بهتر و بیشتر با موسسه آموزش مجازی ثمین آشنا شویم.

READ  كلاس مجازي

تیم پشتیبانی قدرتمند در حوزه آموزشی

اولین فرصتی که شما از طریق ثمین به دست می‌آورید، تیم پشتیبانی آن است. این تیم امکانات مختلفی را برای دانش آموزان خود به وجود آورده است که بهتر است آن ها را دقیق تر بشناسیم.

اولین ویژگی، پیشتبانی 24 ساعته است. این تیم، با نظارت درست و به موقع باعث جلوگیری بسیاری از مشکلات احتمالی است. این نظارت هم در مورد درس ها و تکالیف است و هم در مورد سایرمطالبی که در مورد آن ها صبحت کردیم. همین امر باعث می‌شود که به راحتی هر کسی که سطح بالا تری دارد مشخص شود تا برنامه های خاصی که ثمین برای او دارد را با اشتیاق آغاز کند. همچنین تمام افرادی که نیاز به تلاش بیشتر دارند مشخص می‌شوند تا بتوانند هر چه بیشتر و بهتر سطح علمی خود را بهتر کنند.

در هر ماه، برای والدین از طرف ثمین، آمار های آن ماه ارسال می‌گردد و خانواده ها از وضعیت دقیق تحصیلی فرزندشان آگاه می‌شوند. با استفاده از این راه، هم نقاط ضعف دانش آموزان مشخص شده و خانواده آنها و ثمین بهتر و دقیق تر بر این مباحث متمرکز می‌شوند و هم خانواده ها در جریان کامل پیشرفت فرزندان قرار می‌گیرند.

امتحان های میان ترم و پایان ترم، تکالیف مختلف، ویدیو های آموزشی با تم بازی یا انیمیشن، تدریس به سبک جدید و بیان نکات مذهبی و فرهنگی برای آشنایی کودکان، از امکانات دیگر این تیم قدرتمند است. با ایجاد چنین فضایی، دانش آموزان از درس لذت برده و از آن خسته نخواهند شد و برای بهتر شدن خود نیز تلاش بیشتری می‌کنند.

پس از گذشت سال تحصیلی، دانش آموزان مدرک تحصیلی ایران با تاییدیه وزارت آموزش و پرورش دریافت می‌کنند و می‌توانند در آینده یک پله از هم سالان خود جلو تر باشند.

امکانات جذاب برای دانش آموزان

از امکانات این مدرسه، امکان شخصی سازی محیط تحصیلی است. همه ما به محیطی که خودمان آن را درست کنیم علاقه مند هستیم و از بودن در آن لذت می‌بریم. در مدرسه مجازی ثمین، دانش آموزان می‌توانند کلاس خود را شخصی سازی کرده و از بودن در آن لذت ببرند. محیطی که خود دانش آموز آن را آماده کرده، برای او محبوب است و دوست دارد زمان خود را در آن بگذراند. بسیاری از ما به این دلیل که نمی‌توانستیم مدرسه را تغییر دهیم، آن را دوست نداشتیم.
از امکانات خاص و ویژه ثمین، وجود فایل های پشتیبانی درسی است. این فایل ها برای بهتر شدن سطح درسی دانش آموزان ایجاد شده است که به آنها کمک می‌کند در زمینه ایی که علاقه ی بیشتری به آن دارند، اطلاعات بهتر و بیشتری کسب کنند. طبیعتا همه این منابع به بالا تر رفتن سطح دانش آموز در درس مشخص کمک خواهد کرد و او راهی راحت تر را برای رفتن خواهد داشت.
یکی دیگر از امکانات دوست داشتنی و جذاب در موسسه آموزش مجازی ثمین، آزمایشگاه است. همه ما می‌دانیم برای یادگیری هر چه بهتر دروس علوم پایه نیازمند به آزمایشگاه هستیم. تدریس مجازی اما نمی‌تواند ثمین را از حرکت رو به جلو وادارد. این موسسه با ایجاد آزمایشگاه مجازی برای دانش آموزانش، هم از بروز خطر های احتمالی جلوگیری کرده است و هم یادگیری را برای دانش آموزان خود آسان ساخته است.
بسیاری از امکانات دیگر وجود دارد که بهتر است خودتان در دیگر بخش های سایت ما مطالعه کنید. کتابخانه و تابلو اعلانات از جمله این امکانات هستند.
ثمین، راهی است که فرزندان شما را از پایه به سطح عالی می‌رساند. همین نکته که شما می‌توانید با جامعه اصلی یعنی مدرسه فرزندانتان، به راحتی در ارتباط باشید و از همه جزییات با خبر باشید، یکی از امکانات ساده ولی مهم ثمین است. در حوزه آموزش مجازی ثمین، بسیار قدرتمند است و می‌تواند خیال شما را از آینده فرزندانتان آسوده سازد.

بررسی مدرسه ایرانی در قبرس

تصمیم با شما است. آینده را چگونه خواهید دید؟

در این مقاله، کشور قبرس، یکی از کشور های زیبای دنیا را دیدیم. همچنین با چالش های مهاجرت به این کشور بیشتر آشنا شدیم. چالش های فرزندانمان در مهاجرت را شناختیم و دیدیم که با مدارس ایرانی در قبرس، بسیاری از چالش ها را به کل از بین می‌بریم.

READ  تفاوت مدرسه ایرانی و خارجی

همچنین در انتها با ثمین آشنا شدیم و آن را بهتر شناختیم.

حال تصمیم گیری نهایی با ما است. اینکه آینده ایی زیبا و همچنین تاثیر گذار را از همین ابتدا برای فرزندانمان متصور شویم یا خود و فرزندانمان را به چالشی که چیزی از آن نمی‌دانیم بکشیم. خودتان بگویید؛ همراهی با راه بلد راحت تر خواهد بود یا شروع راه بدون هیچ راه بلدی؟

برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

پیام بگذارید

X