مدرسه مجازی ایرانی در مقایسه با مدرسه ایرانی در سوئیس چه ویژگی های مهمی دارد؟

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • مدرسه مجازی ایرانی در مقایسه با مدرسه ایرانی در سوئیس چه ویژگی های مهمی دارد؟
مدرسه ایرانی در سوییس

شرایط حضور در مدرسه ایرانی در سوییس آسان است یا مدرسه مجازی ایرانی؟

مدرسه ایرانی در سوییس مناسب کدام دسته از دانش‌آموزان ایرانی است؟

کشور سوئیس یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود که سالانه تعداد زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزن خارجی، اقدام به مهاجرت به کشور سوییس می‌کنند. این کشور از لحاظ سطح رفاه اجتماعی و کیفیت سیستم آموزشی در سطح بسیار بالا قرار دارد و به همین دلیل، بسیاری از خانواده‌ها قصد مهاجرت به این کشور را دارند.

با تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های برتر کشور سوئیس، آیندۀ روشنی در حوزه اشتغال برای فرزندان شما شکل خواهد گرفت. بهتر است بدانید، دانش‌آموزان خارجی تنها امکان حضور در مدارس بین‌المللی و خصوصی را خواهند داشت. ضمن آنکه، در صورت برخورداری از شرایط ثبت نام در مدارس دولتی یا خصوصی این کشور، فرزندان شما باید به یکی از زبان‌های آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی مسلط باشند.

مدرسه ایرانی در سوییس
شرایط حضور در مدرسه ایرانی در سوییس آسان است یا مدرسه مجازی ایرانی؟

اگر بنا به هر دلیلی امکان حضور در مدارس دولتی، خصوصی یا بین‌المللی کشور سوئیس را نداشتید، می‌توانید فرزندان خود را در مدارس ایرانی در سوئیس یا مدرسه مجازی ایرانی ثبت نام کنید.

به خاطر داشته باشید که تعداد مدارس ایرانی تاسیس شده در شهرهای مهم سوئیس کمتر از مدارس دولتی و خصوصی در این کشور می‌باشد. از همین رو، ممکن است برخی از خانواده‌ها به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارند، امکان ثبت نام فرزندانشان در مدرسه ایرانی در سوییس چندان آسان و راحت نیست!

از سوی دیگر، شرایط مهاجرت و اقامت آنها به شکلی است که فرزندانشان امکان حضور در مدارس دولتی این کشور را نیز نخواهند داشت. بنابراین، بهترین گزینه در چنین شرایطی، ثبت نام دانش‌آموزان در مدرسه مجازی ثمین (iranischool.com)  می‌باشد.

چرا از مدرسه آموزش از راه دور ایرانی نسبت به مدارس ایرانی در سوئیس استقبال بیشتر است؟

مطمئن باشید! با ثبت نام فرزندان خود در مدارس مجازی و آنلاین ایرانی، از خدمات و امکانات بهتری نسبت به برخی از مدارس ایرانی در سوئیس برخوردار خواهید شد. ضمن آنکه در پایان دوران تحصیل، فرزندان شما مدرک دیپلم رسمی معتبر دریافت کرده و به راحتی برای حضور در دانشگاه‌های معتبر کشور سوئیس اقدام خواهند کرد.

READ  همه چیز درباره آموزش های بین الملل

یکی از علل عدم استقبال والدین ایرانی و دانش‌آموزان از حضور در مدرسه ایرانی در سوییس، عدم آشنایی با فضای مدرسه است. از آنجایی که زندگی در کشورهای خارجی برای بسیاری از افراد به ویژه کودکان و نوجوانان در سال‌های اول مهاجرت، بسیار سخت است. بنابراین، اغلب دانش‌آموزان با توجه به تغییر محیط جغرافیایی و محل زندگی، میل و رغبت کمتری برای حضور در سطح جامعه و برقراری ارتباط با سایر افراد جامعه خواهند داشت.

مدرسه ایرانی در سوییس
حضور در مدرسه ایرانی در سوییس

از سوی دیگر، برای والدین نیز مهم است که بدون وقفه فرزندانشان تحصیلات خود را در کشور خارجی ادامه دهند و بدین شکل، شرایط تحصیل در دانشگاه‌های برتر و معتبر این کشور برای آنها فراهم شود.

تنها راه‌حل منطقی و اصولی جهت تحصیل فرزندان شما، ثبت نام در مدرسه آنلاین ثمین می‌باشد. تمام مراحل ثبت نام تا دریافت مدرک رسمی دیپلم به صورت کاملاً مجازی و آنلاین انجام می‌شود.

با توجه به اینکه، فرزندان شما در محیط اَمن خانه و به دور از استرس‌های محیط جدید، امکان تحصیل در مقاطع مختلف را خواهند داشت.

هزینۀ تحصیل در مدرسه ایرانی در سوییس بیشتر است یا مدرسه آموزش از راه دور ایرانی؟

پیش از آنکه به میزان هزینۀ تحصیل در مدارس ایرانی در سوئیس بپردازیم، لازم است بدانید که  شهریه و هزینۀ تحصیل در مدارس خصوصی و بین‌المللی این کشور بیش از سایر کشورهای اروپایی است.

البته میزان شهریۀ ثبت نام و تحصیل در این نوع مدارس، بستگی به امکانات رفاهی، نوع خوابگاه، تجهیزات پیشرفته و . . . دارد. به هر میزان که از خدمات و امکانات ویژه برخوردار باشید، به همان میزان مبلغ شهریۀ مدرسۀ بین‌المللی نیز افزایش خواهد یافت. ضمن آنکه، برای حضور در این مدارس، باید به یکی از زبان‌های آلمانی، فرانسوی، انگلیسی و ایتالیایی نیز مسلط باشید. بنابراین، دانش‌آموزان ایرانی مقیم کشور سوئیس، شرایط آسانی برای ثبت نام در این مدارس نخواهند داشت!

از سوی دیگر، جهت حضور در مدرسه ایرانی در سوییس نیز باید محل سکونت شما نزدیک به یکی از این مدارس ایرانی باشد. در صورت دور بودن مدارس ایرانی، علاوه بر هزینۀ ثبت نام و تحصیل در مدرسه، باید هزینۀ سرویس رفت و برگشت و همچنین سایر هزینه‌های جانبی را نیز تامین کنید. تامین چنین هزینه‌هایی به ویژه در کشور پیشرفته و مدرنی مانند سوئیس برای همۀ خانواده‌های ایرانی آسان نیست!

READ  آموزش آنلاین ، آینده سیستم آموزشی جهان
مدرسه ایرانی در سوییس
هزینۀ تحصیل در مدرسه ایرانی در سوییس بیشتر است یا مدرسه آموزش از راه دور ایرانی؟

چگونه بدون حضور در مدارس ایرانی در سوئیس می‌توان مدرک دیپلم معتبر دریافت کرد؟

با توجه به اینکه برخی از خانواده‌های ایرانی، در شهرهایی زندگی می‌کنند که چنین مدارس ایرانی وجود نداشته و همچنین، فرزندان آنها از شرایط حضور در مدارس دولتی کشور سوئیس نیز برخوردار نیستند.

البته در میان خانواده‌های مهاجرت کرده ایرانی، خانواده‌هایی هستند که به صورت موقت به این کشور سفر کرده‌اند و ممکن است پس از گذشت چند ماه، قصد بازگشت به کشور ایران یا مسافرت به سایر کشورها را داشته باشند.

اگر چنین شرایطی دارید، حتماً فرزندان خود را در مدرسه مجازی ثمین (iranischool.com) ثبت نام کنید. در هر کجای کشور سوئیس که سکونت داشته باشید، فرزندان شما به راحتی می‌توانند در کلاس‌های مجازی و آنلاین این مدارس شرکت کنند. ضمن آنکه، در صورت بازگشت به کشور ایران یا مهاجرت به کشور دیگر، نگرانی از ادامه تحصیل فرزندان خود نخواهید داشت. مزیت دیگر این نوع مدارس، دریافت مدرک رسمی دیپلم بدون شرکت در کلاس‌های حضوری خواهد بود. پس از پایان مقاطع مختلف تحصیلی، مدرک دیپلم شما تحت نظارت سازمان آموزش و پرورش کشور ایران صادر و به دانش‌آموزان ایرانی خارج از کشور ارائه خواهد شد.

مدرسه مجازی ثمین نسبت به مدرسه ایرانی در سوییس از چه مزایایی برخوردار است؟

مطمئناً تا بدین جای مقاله، متوجه بسیاری از مزایا و ویژگی‌های بارز مدرسه آموزش از راه دور ثمین نسبت به مدرسه ایرانی در سوییس شده‌اید. در این بخش به طور مفصل در خصوص خدمات و سایر ویژگی‌ها و مزایای مدرسه مجازی سخن خواهیم گفت.

  • کاهش هزینه‌های تحصیلی و صرفه‌جویی در زمان

هزینۀ ثبت نام در مدارس مجازی نسبت به هزینۀ ثبت نام در مدارس ایرانی در سوئیس کمتر است. با توجه به اینکه، نیازی به تامین هزینۀ ایاب و ذهاب نیز نخواهید داشت. از سوی دیگر، به دلیل عدم تردد در سطح شهر، در زمان شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

مدرسه ایرانی در سوییس
هزینۀ ثبت نام در مدارس ایرانی در سوئیس
  • بدون نیاز به ثبت نام حضوری

تمام مراحل ثبت نام تا دریافت مدرک رسمی دیپلم، به صورت غیر حضوری و مجازی انجام می‌شود. همچنین از زمان ثبت نام تا پایان سال یا مقطع تحصیلی، پشتیبان‌های آموزشی شما را همراهی خواهند کرد و به سوالات متعدد دانش‌آموزان و والدین پاسخ خواهند داد.

READ  مزیت های آموزش از راه دور چیست؟
  • دسترسی به سامانۀ آموزش مجازی مدرسه ثمین در نقاط مختلف جغرافیایی

برای دسترسی به سامانۀ مدرسه مجازی ثمین، تنها به گوشی هوشمند یا تبلت و همچنین اینترنت نیاز خواهید داشت. پس از ثبت نام در مدرسه و دریافت نام کاربری و رمز عبور، در هر شهری از کشور سوئیس که سکونت داشته باشید، امکان حضور در کلاس‌های آنلاین و مجازی را خواهید داشت.

  • امکان برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده و رفع اشکال آنلاین و مجازی

در صورت تمایل، برای آن دسته از دانش‌آموزانی که با درک مطالب و مباحث مختلف درسی مشکل دارند، کلاس‌های فوق برنامه تشکیل خواهد شد. مدرسین در این کلاس‌ها نسبت به رفع مشکلات و ابهامات دانش‌آموزان تلاش خواهند کرد. از طرفی، جهت درک بهتر و عمیق‌تر مباحث درس علوم یا دروسی که نیاز به انجام آزمایش‌های مختلف دارند، می‌توانید از پنل شخصی خود به آزمایشگاه مجازی مدرسه ثمین دسترسی داشته باشید. این آزمایشگاه از تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است که با آزمایشگاه دنیای واقعی قابل مقایسه نیست!

  • دسترسی به منابع و محتواهای آموزشی متنوع و با کیفیت

برای آن دسته از دانش‌آموزانی که امکان شرکت در برخی از کلاس‌های مجازی را نداشتند، دسترسی به محتواهای آموزشی برای آنها فراهم شده است. بنابراین، در صورت غیبت در جلسات کلاسی، نگرانی از این جهت نخواهید داشت. از سوی دیگر، محتواهای ارائه شده از طرف معلمین و اساتید دارای تنوع و کیفیت بسیار بالایی می‌باشند. از ابزارها و امکانات جدید در تولید این نوع محتواها (ویدئویی، انیمیشن، تصویری، فیلم، صوت و…) استفاده شده است.

مدرسه ایرانی در سوییس
افزایش تمرکز دانش‌آموزان در مدرسه مجازی نسبت به مدرسه ایرانی در سوییس
  • امکان ارسال گزارش از وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان به والدین

در پایان هر ماه، برای آنکه والدین نسبت به وضعیت تحصیلی فرزندانشان مطلع شوند، یک گزارش کامل و جامع از روند تحصیلی دانش‌آموز به والدین ارسال خواهد شد. همچنین در پایان ترم یا در طول ترم، پس از برگزاری آزمون‌های آنلاین، نتایج هر آزمون برای اولیاء ارسال می‌شود. بدین ترتیب، والدین از میزان یادگیری و تسلط فرزندانشان در خصوص مباحث مختلف درسی اطلاعات دقیق کسب کرده و نظارت بیشتر و بهتری بر شیوۀ یادگیری آنها خواهند داشت.

  • افزایش تمرکز و انگیزۀ تحصیلی در دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی

دانش‌آموزانی که در مدرسه آموزش از راه دور ثمین تحصیل می‌کنند نسبت به دانش‌آموزان مدرسه ایرانی در سوییس، از تمرکز و انگیزۀ آموزشی بالاتری برخوردار می‌باشند. به این دلیل که محتواهای ارائه شده در کلاس‌های درسی با توجه به نیاز دانش‌آموزان و بر اساس جدیدترین شیوۀ تدریس طراحی و تولید می‌شوند. از طرفی، به دلیل دسترسی آسان به این نوع محتواها، دانش‌آموزان می‌توانند چندین بار مطالب و ویدئوهای آموزشی، خلاصه جزوات و نکات مهم درسی، نمونه سوالات مهم و . . . را مطالعه کرده و بدین شکل، تمرکز و دقت بیشتری در یادگیری مفاهیم درسی خواهند داشت.

راه های ارتباطی

2 نظرات

  • مهشید

    30 خرداد 1402 - 3:49 ب.ظ

    آیا پشتیبان آموزشی ثمین با دانش آموزان تعامل داره و اینکه دروس پشتیبان محور دارای محتوا هستند؟

    • admin

      30 خرداد 1402 - 4:47 ب.ظ

      یکی دیگر از تفاوت های مدرسه ثمین با مدرسه ایرانی در چی، پشتیبانی آنلاین و ارائه به موقع کارنامه پیشرفت تحصیلی می باشد
      با شماره واتساپی ۹۸۹۰۵۹۷۱۶۹۹۷+ تماس بگیرید

پیام بگذارید

X