همه چیز درباره آموزش های بین الملل

همه چیز درباره آموزش های بین الملل

آموزش های بین الملل
آموزش های بین الملل

در طول تاریخ افراد زیادی برای یادگیری علوم و فنونی که در کشور خودشان در دسترس نبود، به کشورهای دور و نزدیک سفر می کردند، تا آموزش های لازم را در آنجا ببینند و با توشه ای پر به کشور خود بازگردند و علوم خود را در آنجا پیاده سازی کنند. امروز نیز تمایل افراد به آموزش های بین الملل همچنان برقرار است و افزایش بسیار چشمگیری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

افراد، محیط های آموزشی بین المللی را به علت اعتبار جهانیِ مدارک آنها ترجیح داده و تمام هزینه های لازم در این مسیر را نیز با جان و دل پذیرا می شوند.با اینکه این رویای دیرین را در سر می پرورانند که روزی یکی از این دوره ها را بگذرانند اما تعداد زیادی نیز در مراحل پذیرش موفق نمی شوند و در همان مراحل ابتدایی باز می مانند.

آموزش های بین الملل چه به صورت دوره های دانشگاهی چه به صورت دوره های کوتاه مدت و یا هر شکل دیگری، نیاز به این دارد که شما در مقاطع پایین تر تحصیلی خود مطابق با استانداردهای آموزش های بین الملل تحصیل کرده باشید. در غیر این صورت مدارک شما قابل مطابقت نبوده و صلاحیت لازم را جهت شرکت در دوره های مربوطه نخواهید داشت.

آموزش های بین الملل چیست؟

آموزش بین الملل
*ارتقای آگاهی و سطح علمی افراد
READ  آموزش آنلاین ، آینده سیستم آموزشی جهان

به لطف پدیده ای به نام جهانی شدن، امروزه فضای آموزشی جهان، فضایی یکپارچه و معتبر شناخته می شود که به رشد علمی و آگاهی جمعی کمک شایانی می کند. آموزش های بین الملل در واقع آموزش هایی هستند که در سطح بین الملل ارائه می شوند و از یک سری استانداردهای جهانی معتبر بهره می گیرند.

صرف نظر از فرهنگ، زبان؛ دین، نژاد و قومیت و دیدگاه های متفاوت، افراد می توانند در محیطی چند فرهنگی قرار گرفته و به غنی سازی تجارب علمی خود بپردازند. در مکانی ایده ال برای افزایش آگاهی خود بکوشند و درک خود را از دنیا و جهان اطراف افزایش دهند.

این آموزش ها، پیش زمینه هایی را می طلبد که امروز به لطف پیشرفت تکنولوژی و همه گیری اینترنت اکثر افراد از هر جای جهان، حتی دور افتاده ترین و محروم ترین روستاها و یا در حین سفر، حرکت و بیماری می توانند پایه های تحصیلی خود را تقویت کنند تا شرایط ورود به این نوع تحصیلات بین المللی را داشته باشند. این نوع آموزش ها نیز انواع متفاوتی را شامل می شود.

از آموزش های دانشگاهی در مقاطع، رشته ها و کشورهای متفاوت گرفته تا دوره های کوتاه مدت دیگر و یا دوره های فنی عملی و انواع متفاوت دیگر آن. این نوع از آموزش ها افراد را برای ادامه تحصیل و کار در جامعه بین الملل حاضر نموده و قابلیت هایی به فرد می دهند که وجه اصلی تمایز آنها با دیگر افرادی است که فقط در کشور خود تحصیل کرده اند.

روند جهانی رو به رشد

به لطف پیشرفت تکنولوژی و وجود اینترنت از هر جای جهان که باشید، به آموزش های بین الملل دسترسی دارید.
READ  مزیت های آموزش از راه دور چیست؟

در مبحث توسعه جهانی، آموزش مهمترین فاکتوری است که مهاجرت تحصیلی و کاری را برای افراد و خانواده ها به مراتب تسهیل می نماید. به سادگی می توان جذابیت تحصیلات و آموزش های بین الملل را در بین خانواده های سراسر جهان مشاهده کرد.   

آمارها نشان می دهد تعداد این افراد مشتاق هر سال بیشتر از سال قبل شده و روندی رو به رشد دارند. آسیا و به خصوص هنگ کنگ ، یکی از مناطقی هستند که در زمینه آموزش های بین الملل بسیار پیشگام بوده است.

در واقع با افزایش مدارس بین المللی در این مناطق، تقاضای افراد نیز برای آموزش بر پایه استانداردهای بین المللی افزایش یافته و همین امر ارزیابی مدارک صادر شده از این مدارس را برای جامعه بین الملل بسیار راحت تر کرده است و دانشگاه های زیادی در سر تا سر جهان مشتاق پذیرش دانش آموزانی هستند که از این مدارس فارغ التحصیل شده اند.

چرا آموزش های بین الملل تا این حد اهمیت دارند؟

گذراندن آموزش های بین الملل مزایایی برای فرد به دنبال دارد و همین مزایاست که اهمیت این نوع آموزش ها را به مراتب افزایش می دهد، به عنوان مثال:

  • فرد با تجربه فرهنگ ها و محیط های گوناگون، اعتماد به نفسش افزایش یافته، رشد شخصی بیشتری پیدا کرده و نوع نگرشش به مسائل و همینطور دیدگاه جهانی اش تغییر چشمگیری خواهد کرد;
  • امتیازی طلایی و ویژه برای آینده شغلی فرد محسوب شده و میزان تجربه های شخصی و روابط فردی او را افزایش می دهد;
  • مهارت های زبانی فرد به شدت تقویت می شود;

کسب تخصص در رشته ای خاص، اعتبار ویژه ای را برای آن شخص به همراه دارد. مخصوصاً اگر آن دوره و رشته در همه کشورها ارائه نشود.

READ  مدرسه ایرانی در چک و 10مشکل دانش آموزان ایرانی!؟

آمادگی برای آموزش های بین الملل در مدارس اینترنتی ایران

خوشبختانه در سالهای اخیر ایران نیز در عرصه مدارس اینترنتی فعالیت های موثری داشته است. مدرسه اینترنتی ثمین، یکی از همان مدارس بین المللی ایست که دانش آموزان را در هر مقطعی از ابتدایی گرفته تا پیش دانشگاهی برای هر نوعی از آموزش های بین الملل در سطح جهانی آماده می کند. این مدرسه شرایط را برای تمام خانواده هایی که در خارج از کشور زندگی میکنند و یا به علت داشتن مشاغل بین المللی همچون ماموریت های تجاری، کار در سفارت خانه ها و … چند صباحی در این کشور و چندی دیگر در کشوری دیگر هستند و دغدغه تحصیل فرزندان خود را دارند، به نحو مطلوبی فراهم می کند.

دانش آموزان با ثبت نام در این مدرسه اینترنتی بین المللی، هر جای ایران و یا دنیا که باشند می تواند طبق استانداردهای جهانی تحصیلات خود را ادامه داده و به اتمام برسانند و مدارک معتبر از آموزش و پرورش ایران دریافت نمایند. مدارک تحصیلی شما در تمام نقاط ایران و جهان معتبر بوده و آموزش های ثمین شما را برای رویارویی با جامعه بین الملل آماده می کند. این مدرسه بهترین خدمات را در بین تمام مدارس اینترنتی ایران هم به دانش آموزان ساکن ایران و هم به دانش آموزان ایرانی که خارج از ایران سکونت دارند، ارائه می دهد و رتبه یک در بین مدارس اینترنتی بین المللی ایران را دارد.

***  

برای ترقی خود و فرزندانتان همیشه بهترین راه را برگزینید و چندین سال زودتر به برنامه ریزی و سرمایه گذاری های آموزشی برای آنها بپردازید. شک نکنید که پاسخ تمام سرمایه گذاری های به موقع خود را در آینده ای نزدیک به بهترین نحو خواهید گرفت.

راه های ارتباطی

پیام بگذارید

X