چالش های دانش آموزان با مدرسه ایرانی در افغانستان

مدرسه ایرانی در افغانستان

مدرسه ایرانی در افغانستان، برای کسانی که به این کشور مهاجرت می‌کنند، یک ابهام بزرگ است. ایرانی اسکول، با درنظر گرفتن نیاز کسانی که به این کشور مهاجرت می‌کنند، مدرسه ایرانی را برای آن ها نیز به ارمغان آورده است. اگر برای شما نیز این مسئله، یک چالش بزرگ و حساس به حساب می‌آید، با ایرانی اسکول همراه باشید تا بهتر و بیشتر این مدرسه را بشناسید.

چالش های مهاجرت به کشور افغانستان

افغانستان، کشور همسایه ما، یکی از کشور هایی است که به واسطه تغییرات داخلی خود، دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. همچنین، هم زبانی و نزدیکی فرهنگ ایران به این کشور، باعث شده است تا فضای مهاجرت به این کشور شکل گرفته و مردم به فکر مدرسه برای فرزندانشان باشند.

مهاجرت همیشه همراه با چالش های بسیار زیادی است. شما زمانی که به مهاجرت فکر می‌کنید، باید به معضلات و مشکلات آن نیز فکر کنید. مشکلات جابجایی، فرهنگ جدید(هر چند که نزدیک به فرهنگ ما باشد.)، دوری از خانواده و غربت، همه این ها مسائلی هستند که باعث می‌شود که شما به مشکلاتی در زندگی جدید خود باشید.

این مشکلات اما به همین ها ختم نمی‌گردد. بسیاری از فرزندان خانواده های مهاجر، به مشکلاتی بزرگ و حل نشدنی بر می‌خورند. تمام معضلاتی که برای ما وجود دارد، برای آن ها نیز هست. در کنار این ها، مشکلاتی مانند احساس ضعف، ترس، عدم اعتماد به نفس، اضطراب اجتماعی و …، معضلاتی هستند که فرزندان ما با آن ها دست و پنجه نرم خواهند کرد.

مدرسه ایرانی در افغانستان

مشکلات کودکان مهاجر

بدون در نظر گرفتن شرایط و اتفاقات در طول زندگی کودکان مهاجر، مشکلاتی برای فضای درسی آن ها شکل می‌گیرد که به قدری وسیع است که تحقیقات زیادی در این مورد انجام شده است. رفتار های ضد و نقیض، دلسردی از درس، مشکلات ناشی از فضای تحصیلی خود و …، کوچک ترین ها هستند.

READ  پشتيباني آموزشي

مطابق تحقیقات و آمار ها، فرزندان خانواده های مهاجر، عمدتا به فکر ترک تحصیل هستند. ایجاد فضای متفاوت برای راحتی در زندگی خود، مهم ترین دلیل این تصمیم است. همچنین، هستند فرزندانی که به سمت رشته های ورزشی و یا رشته هایی که آینده نه چندان مناسبی دارند رفته و برای خود مسیری جدید ایجاد کرده و درس را به بهترین شکل ممکن، به پایان نمی‌رسانند.

از مهم ترین دلایل این رفتار ها، عدم حضور در یک مدرسه با سطح درست و همچنین راحت است. این دو دلیل، بزرگترین دلایل این تصمیم گیری است. حال ما باید به آینده فرزندان خود فکر کرده و آن را به بهترین نحو ممکن بسازیم.

پاسخ ساده است. ما می‌توانیم از یک مدرسه با کیفیت ایرانی استفاده کنیم. مدرسه هوشمند و اینترنتی ثمین.

مدرسه ایرانی در افغانستان

مزایای ثمین نسبت به مدرسه ایرانی در افغانستان

مزایایی که ثمین برای شما دارد، به قدری است که شما را از هر مدرسه دیگری بی نیاز ساخته و شما را تا رسیدن فرزندان به موفقیت همراهی کند. با ما همراه باشید تا بیشتر و بهتر با این مزایا آشنا شوید.

  1. آنلاین بودن
  2. وجود تیم پشتیبانی قدرتمند و آماده
  3. وجود منابع آموزشی متنوع
  4. راحتی دانش آموز در مدرسه و کلاس
  5. امکانات جانبی برای یادگیری بهتر

این مدرسه آنلاین است

مدرسه مجازی ثمین، به واسطه امکاناتی که برای خود ایجاد کرده است، توانسته یک مدرسه معتبر با فضای آموزش مجازی باشد. این امکان برای شما بسیار مناسب به حساب می‌آید. فرزند در کنار شما خواهد بود و بسیاری از مسائلی که بالا گفته شد در کنار خانواده برای او ایجاد نمی‌گردد. همچنین، شما همیشه برای او یک نقطه امن خواهید بود و در درس ها به او کمک خواهید کرد.

READ  نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی

تیم پشتیبانی همیشه حاضر است

تیم پشتیبانی ثمین، آماده است تا بهترین ها را برای شما خلق کند. این تیم، با بررسی همیشگی دانش آموزان، مشخص کردن نقاط قوت و ضعف و ایجاد مسیر برای رفع مشکل ها، آماده است تا دانش آموزان خود را به بالا ترین سطح ممکن برساند. همچنین، این تیم، همیشه با خانواده ها در ارتباط بود ه و مشکلات را به آن ها گزارش می‌دهد. همچنین، با برگزاری امتحان های مختلف و متنوع، خیال شما را از بابت یادگیری نیز راحت خواهد کرد.

منابع آموزشی به شکل نامحدودی وجود دارد

هر مدل منبع آموزشی اعم از فیلم آموزشی، نمونه سوال، خلاصه نکات و چکیده های درس ها در ایرانی اسکول موجود است و خیال شما راحت خواهد بود. دانش آموزانی که قصد دارند بهتر و با کیفیت تر درس ها را یاد بگیرند، می‌توانند از این منابع استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن درس را فرا گیرند.

راحتی دانش آموزان، اولین برنامه ثمین است

ثمین برای راحتی دانش آموز، دسترسی های مختلف و متنوعی ایجاد کرده است. از مهم ترین و جالب ترین این دسترسی ها، امکان مدیریت پنل کاربری خود و ایجاد حالت شخصی است. با داشتن این مسئله، دانش آموز مدرسه و کلاس خود را دوست داشته و از بودن در آن لذا می‌برد.

راه های ارتباطی

سایر امکانات مدرسه ایرانی در افغانستان

کتابخانه، آزمایشگاه، تابلو اعلانات و …، از ویژگی هایی است که ثمین در اختیار معلمین و دانش آموزان خود قرار داده تا بتوانند به نحو احسن، آموزش را جلو ببرند. شما با داشتن این امکانات خلا هایی که ممکن است در مدرسه های مجازی باشد را نخواهید داشت.

READ  بررسی مدرسه ایرانی در قبرس

با داشتن این امکانات، شما تمامی امکانات لازم در یک مدرسه را خواهید داشت و می‌توانید نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشید.

شرایط ثبت نام و هزینه در مدرسه مجازی ثمین

شرایط ثبت نام، متناسب با هر مدرسه ای متفاوت است. مدرسه مجازی ثمین نیز شرایط خاص خود را برای ثبت نام دارد. این شرایط به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند.

شرایط عمومی ثبت نام:

  • تکمیل و ارائه برگه ثبت نام، انتخاب واحد و مقررات مدرسه
  • تصویر کارت ملی، شناسنامه (تمامی صفحات، پشت و رو) و گذرنامه دانش آموز
  • تصویر کارت ملی، شناسنامه و گذرنامه والدین دانش آموز
  • ·       6 قطعه عکس 3*4 تمام رخ سال جاری با زمینه سفید و رعایت شئونات اسلامی دانش آموز
  • کارت اقامت دانش آموز(مهلت ارسال کارت اقامت برای ایرانی اسکول، 3 ماه پس از خروج از کشور است )
  • مشخص نمودن وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان پسر مشمول
  • آخرین کارنامه خالصه وضعیت با مهر مدرسه و تایید منطقه و کارنامه سنوات قبل با مهر مدرسه تایید منطقه
  • دفترچه سنجش سالمت جسمانی )برای دانش آموزانی که تحصیالت ابتدایی خود را در ایران آغاز کرده اند(
  • فیش واریز شهریه
  • شرایط اختصاصی:
جدول مدارک لازم پایه ها
  • هزینه هم به تناسب هر سال متفاوت است و به همین دلیل، بهترین کار این است که شما با شماره 09059716997 و یا 021-44070730 تماس حاصل نموده و اطلاعات دقیقی را کسب کنید.

ثمین، پیشرو در آموزش

موسسه آموزش مجازی ثمین، یکی از موسسه هایی است که طی 20 سال اخیر، در این فضا تجربه لازم را کسب کرده و آماده است تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آورد. زمانی که شما موسسه ثمین را برای تحصیل فرزندانتان انتخاب کنید، با خیالی راحت می‌توانید برای آینده نه چندان دور او برنامه ریزی کنید. ثمین در هر حال و هر شرایطی همراه شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

پیام بگذارید

X