مدرسه ایرانی در عمان | مدرسه اینترنتی ثمین

مدرسه ایرانی در عمان

مهاجرت به کشور عمان تصمیمی بزرگ

اگر قصد مهاجرت به کشور عمان را دارید، می توان گفت در مقایسه با سایر کشور ها کار راحتی در پیش خواهید داشت. این موضوع به این معنا نیست که شما با مشکلات روبرو نمی شوید. بلکه هر مهاجرت و تصمیم به رفتنی مشکلاتی را نیز با خود به همراه دارد. اما به علت نزدیکی این کشور با ایران می توان گفت، برای رفت و آمد تا حدودی نسبت به کشور های دیگر کار راحت تری را در پیش خواهید داشت.

با وجود مشکلات زیادی که خانواده های ایرانی در مهاجرت به کشور عمان پیدا کردند. همچنین پیدا نکردن مدرسه ایرانی در عمان می توان گفت شاید آن ها بسیار مستاصل و نگران باشند. همچنین شاید تصمیم به برگشت و یا تحصیل نکردن فرزندان خود را بگیرند.

عمان با کشور خودمان مرز آبی دارد و از طریق دریا این دو کشور با هم در ارتباط هستند. پایتخت کشور عمان مسقط می باشد. زبان مردم این کشور عربی است. عمان کشوری پادشاهی می باشد که زبان دوم آن انگلیسی است. پادشاهی بی قید و شرط حکمرانی این کشور می باشد.

شما به روش های مختلفی می توانید به این کشور مهاجرت کنید. اما قبل از مهاجرت باید بدانید که رفتن به کشور عمان کاری سخت می باشد. زیرا این کشور برای مهاجران و خارجیان قوانین سفت و سختی را اعمال کرده است. سیاست کشور عمان این است که در استخدام اولویت ابتدا شهروندان خود کشور عمان می باشند. پس در نتیجه پیدا کردن شغلی مناسب و مقبول شاید برای شخصی که به این کشور مهاجرت کرده است کاری سخت و محال باشد. همچنین یکی از مشکلاتی که اکثر افراد خارجی در این کشور تجربه می کنند هزینه بالا تحصیل در عمان می باشد.

این هزینه ها به قدری سنگین و بالا می باشد که در بیشتر مواقع مانع ادامه تحصیل مهاجرین در این کشور می‌گردد. مخصوصا با نوع استخدام و کار پیدا کردن اکثر مهاجران قید تحصیل با این شرایط سخت و هزینه های بالا را می‌زنند.

مدرسه ایرانی در عمان
مهاجرت به کشور عمان تصمیمی بزرگ

تحصیل در مدرسه ایرانی در عمان امری محال

READ  مدرسه ایرانی در لس آنجلس انتخابی اشتباه

همانطور که گفته شد کشور عمان هزینه های بالایی برای تحصیل مخصوصا از خارجی ها دریافت می کند. مخصوصا اینکه سطح زندگی در این کشور با توجه به کشورهای اروپایی برای خارجیان پایین تر می باشد. زیرا حداقل حقوق و دستمزد یک کارگر در این کشور از کشورهای اروپایی پایین تر است.

با این شرایطی که گفته شد در بسیاری از مواقع خارجیان مهاجرت کرده به این کشور مخصوصا ایرانیان از تحصیل کردن فرزندانشان ناامید می‌گردند.

همچنین پیدا کردن مدرسه ایرانی در عمان نیز بسیار سخت و می توان گفت غیر ممکن می باشد.

 به دلیل هزینه های رفت و آمد و هزینه های بالای تحصیل ثبت نام مدرسه ایرانی در عمان اصلا قابل توجیه نمی باشد.

به غیر از این موارد اگر فرزند خود را در مدرسه ای در کشور عمان ثبت‌نام کرده اید، به دلیل ندانستن زبان و ارتباط نگرفتن با دیگر همسالان خود ممکن است، دچار مشکلات ذهنی و تنش های فکری زیادی نیز شود.

خانواده های ایرانی از چند جهت نگران هستند و این نگرانی ها سبب می شود نتوانند به درستی فکر کنند و تصمیم بگیرند. ما در اینجا شما را کمک خواهیم کرد تا بتوانید در بین این همه مشکل و مسئله بهترین تصمیم را بگیرید.

مدرسه ایرانی در عمان
تحصیل در مدرسه ایرانی در عمان امری محال

مدرسه آموزش از راه دور گزینه ای عالی و مطمئن

با وجود مشکلات زیادی که خانواده های ایرانی در مهاجرت به کشور عمان پیدا کردند. همچنین پیدا نکردن مدرسه ایرانی در عمان می توان گفت شاید آن ها بسیار مستاصل و نگران باشند. همچنین شاید تصمیم به برگشت و یا تحصیل نکردن فرزندان خود را بگیرند.

اما می توان گفت این پایان کار نیست. هیچ شرایطی نباید هیچ شخصی را از تحصیل باز دارد. شما با کمی تحقیق در این رابطه و کمک ما می توانید بهترین راه حل را پیدا کنید. همچنین امکان تحصیل برای فرزندان خود را مهیا نمایید.

ثبت نام در مدرسه مجازی و آموزش از راه دور ثمین همان انتخاب عالی و درست می باشد که می تواند تحصیل را برای فرزندان شما هموار سازد. با ثبت نام در این مدرسه مجازی دیگر تحصیل در کشور عمان رویا نیست. شما در هر سطح مالی و شغلی که باشید می توانید در این مدرسه عالی ثبت نام کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

READ  مدارس ایرانی در ارمنستان یا ایران؟!

تحصیل در محیط گرم خانواده، همچنین تحصیل بدون استرس می تواند یک راه کارساز برای فرزندان باشد. شما با کمک مدرسه مجازی ثمین می توانید این بستر مناسب را برای فرزندان خود مهیا کنید، تا بدون استرس و بدون نگرانی از طرد شدن در مدرسه بتوانند به تحصیل خود برسند. مدرسه ثمین یکی از معتبر ترین و موفق ترین مدرسه در حوزه آموزش الکترونیک می باشد.

بدون حضور در مدرسه مدرک دیپلم رسمی بگیرید.

شاید این اتفاق برای شما باورنکردنی باشد اما باید گفت این امکان وجود دارد. شما در مدرسه ثمین می توانید بدون اینکه حضور فیزیکی داشته باشید، دیپلم رسمی و معتبر خود را از آموزش و پرورش کشور دریافت کنید.

شگفت انگیز است اما این امکان به راحتی برای شما و فرزندانتان فراهم شده است تا با طی کردن دوره های آموزش از راه دور مدرسه مجازی ثمین بتوانید دیپلم رسمی را دریافت نمایید. همچنین با استفاده از این مدرک می توانید در هر دانشگاه و رشته ای که بخواهید ثبت نام کنید و آینده خود را مطابق میل و خواست خود رقم بزنید. مدرسه آموزش از راه دور ثمین برای بسیاری از افراد محصل در کشور عمان امکانات عالی آموزشی را فراهم کرده است. این امکانات مدرن و با کیفیت سبب شده است هر دانش آموزی با هر سطح تحصیلی به درس علاقه‌مند شود و با اشتیاق در مدرسه ثمین به علم اندوزی بپردازد.

مدرسه ایرانی در عمان
بدون حضور در مدرسه مدرک دیپلم رسمی بگیرید.

ویژگی های مدرسه مجازی ثمین را در کمتر مدرسه ای مخصوصا مدرسه ایرانی در عمان میبینید. این مدرسه امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده است تا در محیط گرم خانه بدون هرگونه نگرانی و استرس به مطالب و محتوای آموزشی خود دسترسی پیدا کنند. همچنین از وجود کلاس های فوق برنامه برای یادگیری بهتر دروس نیز بهره مند شوند.

این یک امکان عالی می باشد که دانش آموزان در اختیار دارند تا با هر بار ورود به پنل خود بتوانند از محتوای آموزشی بهره مند شوند. یکی دیگر از ویژگی های مدرسه مجازی ثمین ایجاد کتابخانه الکترونیکی و مجازی می باشد که دانش آموزان به راحتی می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

همچنین وجود آزمایشگاه مجازی نیز یک امکان عالی دیگر می باشد که افراد می توانند از آن برای یادگیری بهتر دروس بهره بگیرند. شما در این آزمایشگاه مجازی می توانید بدون نگرانی از مواد شیمیایی و یا آسیب دیدگی به کشف و شهود بپردازید و مطالب را بهتر فرا بگیرید.

READ  بررسی ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور

مدرسه ثمین جایگزین مدرسه ایرانی در عمان

این مدرسه امکاناتی را در اختیار افراد می گذارد که خود مدرسه ایرانی در عمان و مدارس کشور عمان نیز از آن بهره مند نیستند.

بسیار عالی می باشد که شما تنها با پرداخت مبلغی به عنوان شهریه ثبت نام می توانید یک مدرسه کامل را به درون منزل خود بیاورید. یکی دیگر از ویژگی های مدرسه آموزش از راه دور ثمین وجود مشاورین و معلمین برتر آموزشی در سطح کشور می باشد. با وجود این مشاورین اولیاء هر لحظه که اراده کنند می توانند از وضعیت تحصیلی فرزندان خود مطلع شوند.

این امکان مسلما به طور مداوم در مدرسه ایرانی در عمان شکل نمی گرفت و ارتباط اولیاء با معلمین و مشاورین بسیار محدود و کم بود. با نظارت دقیق و مستمر این مشاوران و پشتیبانان آموزشی دیگر خیالتان از تحصیل فرزندان راحت است. با پشتیبانی بر روی تکالیف درسی، برگزاری آزمون های مستمر در جهت یادگیری بیشتر، نظارت بر میزان شرکت و حضور دانش آموزان و… می توان عنوان کرد دیگر جای نگرانی باقی نخواهد ماند.

مدرسه ایرانی در عمان
مدرسه ثمین جایگزین مدرسه ایرانی در عمان

مدرسه ثمین تنها یک مدرسه نیست

با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد می توان گفت بهترین انتخاب و جایگزین شما برای مدرسه ایرانی در عمان، مدرسه مجازی ثمین می باشد. دیگر بهانه ای برای تحصیل نکردن فرزندانتان وجود ندارد.

این مدرسه مجازی جای تمام مدرسه ایرانی در عمان و خود مدارس عمان را گرفته است. شما بدون متحمل شدن پرداخت هزینه اضافی مثل ایاب و ذهاب و هزینه های دیگر می توانید برای فرزندان خود، از بهترین اساتید و مطالب درسی بهره مند شوید. به این ترتیب با خیال راحت می توانید در کشور عمان زندگی کنید و فرزندان خود را برای داشتن زندگی آرام و پر از موفقیت همراهی نمایید. بیشتر دانشگاه های کشور های خارجی برای ثبت نام دانشجویان از آنها مدرک رسمی می خواهند. شما با وجود دیپلم رسمی مدرسه ثمین با خیال راحت می توانید به ثبت نام در این دانشگاه‌ها بپردازید. 

محیط خانه می تواند برای فرزندان بستری مناسب برای یادگیری و شکل گیری آینده ای زیبا باشد. با تبدیل خانه خود به فضای آموزشی می توانید فرزندان خود را به تحصیل و یادگیری محتوای آموزشی علاقه مند سازید. مدرسه آموزش از راه دور ثمین در کنار شماست تا با کمک به شما بتوانید این مسیر سخت را به راحتی هموار کرده و پیش بروید. پس با بهره‌گیری از امکانات عالی و بدون رقیب مدرسه آموزش از راه دور ثمین فرزندان خود را در یادگیری هرچه بهتر دروس یاری نمایید.

راه های ارتباطی

3 نظرات

  • ماريا اكبرپور كومله

    20 اسفند 1401 - 7:00 ب.ظ

    سلام من مقيم عمان هستم از قطر به عمان امدم و ايراني مَي باشم ورمدرك فوق ليسانس كامپيوتر دارم و دوست دارم با گروه شما همكاري كنم .شماره تماس من در عمان ٩٩٣٥٩٩٩٣

    • admin

      14 فروردین 1402 - 12:45 ق.ظ

      سلام و وقت بخیر برای هماهنگی بیشتر با شماره تماس 09059716997 تماس بگیرید.

  • کیوان

    21 اسفند 1402 - 2:15 ق.ظ

    سلام من در عمان زندگی میکنم میخواستم ببینم برای تحصیل فرزندم در مجموعه ثمین چی کار باید کرد.مرسی.

پیام بگذارید

X