مدرسه ایرانی در آنتالیا

مدرسه ایرانی در آنتالیا

امروزه بسیاری از ایرانیان به مهاجرت به کشور ترکیه و شهر آنتالیا علاقه مند شده اند. از همین جهت، مدرسه ایرانی در آنتالیا و به صورت کلی، مدرسه ایرانی در ترکیه، امری مهم و حیاتی به حساب می‌آید. اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید و این مسئله برای شما دغدغه به حساب می‌آید و یا تحصیل فرزندانتان به شکل صحیح برایتان مهم است، با ما همراه باشید تا با مدارس ایرانی در آنتالیا بیشتر آشنا شوید.

چالش های مهاجرت

مهاجرت، به صورت کلی با چالش های زیادی همراه است. زمانی که شما به مهاجرت فکر می‌کنید، باید به هزینه های این کشور، زندگی در شرایط آن ها، سختی زندگی، دوری و غربت و بسیاری از مسائل این چنین فکر کنید.

بسیاری از مهاجرین به واسطه فکر نکردن به همین مسائل، به مشکلات زیادی در زندگی در مکان جدید خود برخورده اند. با ما همراه باشید تا بتوانیم یکی از این چالش ها را با به صورت کامل حل کنیم.

از جمله مهم ترین چالش ها برای کسانی که با فرزندان خود مهاجرت می‌کنند، تحصیل است. بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها از همان ابتدای راه، به مدرسه و سختی آن فکر می‌کنند. زبان متفاوت، محیط جدید، دوری از خانواه ها به صورت کامل و در نهایت مشکلات همراه با این مسائل، همه را به فکر می‌اندازد که حتی قبل از مهاجرت به کشور دیگر، مدرسه و محیط تحصیل کودکانشان را آماده کنند.

مدرسه ایرانی در آنتالیا

چالش های کودکان در مدرسه

مدرسه، برای همه ما یا مکانی امن برای لذت بردن از زندگی بوده است و یا یک مکانی خوف ناک برای رخدادن بدترین اتفاق ها. زمان که ما از مدرسه صحبت می‌کنیم، همین دو دیدگاه در ما شکل می‌گیرد. برای دسته اول، مدرسه بهترین جا بوده است و به همین تناسب، علاقه مند به ادامه دادن تحصیل و رسیدن به مدارج بالای علمی است و به همین نسبت، برای دسته دوم، درس و مدرسه بسیار سخت و نرسیدنی است. هیچ گاه، درس جذاب نخواهد بود و زندگی با درس به هیچ وجه جلو نخواهد رفت. زمانی که ما نتوانیم این مسئله را در ذهن فرزندانمان مدیریت کنیم، ناخودآگاه مدرسه کشور مهاجر و حتی مدارس ایرانی در آن کشور تبدیل به جهنم شده و هیچ گاه درس برای آن ها جذاب نخواهد بود.

READ  تفاوت مدرسه ایرانی و خارجی

اما مشکل داستان در این نیست. مشکلات فراوانی که مدرسه ناسالم می‌تواند برای دانش آموزانش داشته باشد، بسیار بیشتر از این موارد است. مطالق آمار، بسیاری از دانش آموزان مهاجر که در مدارس آن کشور درس خوانده اند، پس از گذشت مدتی، علاقه خود به درس را از دست داده، از محیط مدرسه زده شده و به همین دلیل، با همراهانی ناباب، به سمت و سوی مواد مخدر و به صورت کلی، راه ناسالم حرکت می‌کنند. همچنین، ترک تحصیل برای آن ها یک موضوع ساده شده و از درس فراری خواهند شد. برخی از آنان که شجاعت ترک تحصیل را ندارند، به سمت رشته های ورزشی و یا رشته های نه چندان جالب در زمینه های مختلف سوق پیدا می‌کنند.

حال با دانستن این موارد، بهترین کار این است که تحصیل دانش آموزان در آنتالیا، با نظارت کامل و کافی از سوی خانواده و همچنین یک مدرسه مسئولیت پذیر و دارای امکانات خاص و ویژه باشد.

مدارس ایرانی در آنتالیا

ما می‌توانیم این مشکلات و مسائل را با ایجاد یک محیط کاملا ایرانی حل کرده و از مدارس ایرانی در آنتالیا استفاده کنیم. اما متاسفانه فقط یک مدرسه ایرانی در آنتالیا وجود دارد و به همین دلیل، شما حق انتخابی ندارید. همچنین، هزینه سرسام آور این مدرسه، باعث می‌شود که شما نتوانید تصمیم درستی اتخاذ کنید. اما جای نگرانی نیست،مدرسه اینترنتی ثمین همراه شما است.

شهر آنتالیا

مدرسه اینترنتی ثمین در آنتالیا

ثمین، یکی از موسسات حال حاضر در زمینه آموزش مجازی و به صورت آنلاین است. این مدرسه با بیش از 20 سال سابقه در زمینه آموزش، یکی از قدرتمند ترین مدارس ایرانی در آنتالیا است. با داشتن ثمین، امکاناتی نصیب شما می‌شود که باید با هم به بررسی کامل و جامع آن بپردازیم تا خیال شما را در هر مقطع از سفرتان که هستید راحت کنیم.

READ  راهنمای ورود به کلاس

ثمین، با تیمی قدرتمند و کامل، برای پشتیبانی دانش آموزان خود آماده است. این تیم، با بررسی نقاط ضعف و نقاط قوت فرزندانتان، آن ها را در زمینه تحصیل و آموزش به صورت کامل یاری کرده و به آن ها یاد می‌دهند که چگونه می‌توان بهترین بود.

این مدرسه، برای بهبود عملکرد دانش آموزان خود، گزارش های ماهانه به همراه امتحان های مختلف و متنوع با مناسبت های مختلف، ایجاد کرده است تا آن ها به بهترین شکل ممکن نتیجه دلخواه خود را کسب کنند.

همچنین در انتهای سال تحصیلی، به همه دانش آموزان قبول شده، مدرک رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش داده خواهد شد.

این امکانات برای شروع کار بود. یکی از امکاناتی که شما با ثمین به دست خواهید آورد، این است که دانش آموز به صورت کامل در کنار شما و تیم پشتیبانی ثمین است و همیشه با بهترین متد ها بررسی شده تا هیچ گاه به سمت و سوی چالش های مهاجرین نرفته و زندگی خوبی را تجربه کند.

همچنین، مجازی و آنلاین بودن مدرسه ایرانی در آنتالیا برای دانش آموز و خانواده بسیار خوب است. زمان بیشتری در کنار یکدیگر هستند، امکانات بیشتری در اختیار دارند، نداشتن هم زبان و سختی ارتباط را نخواهند داشت و مسائلی که در بالا گفته شد، به هیچ عنوان برای این عزیزان وجود نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام در مدرسه ثمین

ثمین هم مانند همه مدارس دیگر، شرایط خاصی برای ثبت نام دارد. اولین و مهم ترین شرطی که ثمین برای دانش آموزانش دارد این است که حتما باید در خارج از کشور زندگی کنند. شما از این نکته می‌توانید این را درک کنید که این موسسه فقط و فقط به صورت حرفه ای بر مسئله آموزش مجازی به شکل راه دور تمرکز دارد.

READ  محتواي چند رسانه اي

شرایط به دو شکل عمومی و اختصاصی است که به بررسی آن ها می‌پردازیم.

  • تکمیل و ارائه برگه ثبت نام، انتخاب واحد و مقررات مدرسه
  • تصویر کارت ملی، شناسنامه (تمامی صفحات، پشت و رو) و گذرنامه دانش آموز
  • تصویر کارت ملی، شناسنامه و گذرنامه والدین دانش آموز
  • ۶ قطعه عکس ۳*۴ تمام رخ سال جاری با زمینه سفید و رعایت شئونات اسلامی دانش آموز
  • کارت اقامت دانش آموز(مهلت ارسال کارت اقامت برای ایرانی اسکول، ۳ ماه پس از خروج از کشور است )
  • مشخص نمودن وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان پسر مشمول
  • آخرین کارنامه خالصه وضعیت با مهر مدرسه و تایید منطقه و کارنامه سنوات قبل با مهر مدرسه تایید منطقه
  • دفترچه سنجش سالمت جسمانی (برای دانش آموزانی که تحصیالت ابتدایی خود را در ایران آغاز کرده اند)
  • فیش واریز شهریه

شرایط اختصاصی نیز به صورت عکس برای شما به نمایش گذاشته شده است.

در مورد هزینه مدرسه هم، به واسطه تفاوت سال های تحصیلی، هزینه متفاوت است و به همین دلیل از زیاده گویی دوری کرده و شما را بی حوصله نخواهیم کرد. شما می‌توانید با شماره های ۰۹۰۵۹۷۱۶۹۹۷ و یا ۰۲۱-۴۴۰۷۰۷۳۰ تماس برقرار کرده و تمام اطلاعات را به شکل بهتر و کامل تر دریافت کنید.

راه های ارتباطی

سخن پایانی

مدارس ایرانی در آنتالیا، بسیار نایاب بوده و همچنین، چالش های مختلفی را برای شما ایجاد کرده است. همچنین، استفاده از مدارس آنتالیا برای فرزندان، چالش هایی را به همراه دارد که می‌تواند آینده فرزند را به طول کل نابود سازد. اما جای هیچ نگرانی نیست، ثمین همراه شما است تا با به روز ترین و بهترین خدمات به شما کمک کرده و زندگی را برای شما و فرزندانتان شیرین سازد. شما می‌توانید با داشتن ثمین، یکی از بزرگترین چالش های زندگی، یعنی دانش آموزان مهاجر را به راحتی آب خوردن حل نمایید. کافی است با با شماره های ۰۹۰۵۹۷۱۶۹۹۷ و یا ۰۲۱-۴۴۰۷۰۷۳۰ تماس برقرار کرده و با تیم پشتیبانی ثمین در ارتباط باشید.

پیام بگذارید

X