مدرسه ایرانی در ونکوور

مدرسه ایرانی در ونکوور

در این مقاله می خواهیم در رابطه با مدرسه ایرانی در ونکوور صحبت کنیم و شما را با مشکلات این نوع مدارس آشنا سازیم.

ونکوور شهر رویاها

ونکوور یک شهر بندری در کشور کانادا می‌باشد. این شهر را می توان به عنوان دوست داشتنی ترین شهر جهان دانست. همچنین طبق آمارهای رسمی جزو بهترین شهر برای زندگی نیز انتخاب شده است. اکثر افرادی که اهل طبیعت هستند شهر ونکوور را به دلیل طبیعت بکر و زیبای آن برای زندگی و مهاجرت انتخاب می کنند.

آب و هوای شهر ونکوور در تابستان ها گرم و خشک است اما در بیشتر فصول سال هوایی پاییزی و خنک دارد که، بارندگی‌ زیادی را نیز ساکنین این شهر تجربه می‌کنند. یک مزیت عالی این شهر وجود کوه های پر برف در اطراف آن است که برای دوستداران اسکی فرصت عالی می‌باشد تا به تفریح مورد علاقه خود بپردازند.

در رابطه با هزینه زندگی در این شهر می توان گفت که شهری گران و پر هزینه می باشد. همچنین این شهر بعد از تورنتو کانادا گران قیمت ترین شهر کانادا می باشد که هزینه زندگی در آن سرسام آور است.

اما به دلیل موقعیت اجتماعی بسیاری از افراد حاضر هستند به این شهر گران قیمت اما زیبا مهاجرت کنند. از بین این مهاجران ایرانیان آمار زیادی را به خود اختصاص داده اند. ایرانیان به دلیل رسیدن به زندگی‌ بهتر و برخورداری از مزایای این کشور به شهر ونکوور مهاجرت می کنند. این شهر در کنار مزایایی که دارد معایبی را نیز برای مهاجران ایرانی دارد که در زمان مهاجرت افراد ایرانی با این مشکلات برخورد می کنند. یکی‌ از این مشکلات تحصیل فرزندان می باشد که می توان‌ گفت ممکن است خانواده ها را با مشکلات زیادی روبرو سازد.

در ادامه با ما باشید تا در رابطه با مشکلات تحصیل ایرانیان در ونکوور صحبت کنیم.

مدرسه ایرانی در ونکوور
ونکوور شهر رویاها

مدرسه ایرانی در ونکوور یکی از راه های ادامه تحصیل

با کمی تحقیق و گشتن شاید بتوان تعداد کمی مدرسه ایرانی در ونکوور پیدا کرد که برای ایرانیان ساکن این شهر دایر گشته است. افرادی که به آینده و تحصیل فرزندانشان علاقه مند هستند با پیدا کردن مدرسه ایرانی در ونکوور کانادا فرزندان خود را در آنجا ثبت نام می‌کنند. البته این تمام ماجرا نیست و همین موضوع نیز در کنار خود می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. دوری مسیر می تواند یکی از مشکلاتی باشد که خانواده های ایرانی با آن دست و پنجه نرم می کنند و ممکن است از پس هزینه های رفت و آمد بر نیایند.

READ  بررسی ادامه تحصیل دانش آموزان خارج کشور
مدرسه ایرانی در ونکوور
مدرسه ایرانی در ونکوور یکی از راه های ادامه تحصیل

همچنین شهریه های بالای مدرسه ایرانی در ونکوور کانادا نیز از آن دست مشکلاتی است که سبب بازداشتن خانواده های ایرانی از ثبت نام فرزندانشان می شود. ممکن است تمام این مسائل سبب شود که خانواده ها از ثبت نام فرزندان خود در مدرسه ایرانی در ونکوور ناامید شوند.همچنین تحصیل در این مدارس را تنها راه تحصیل فرزندانشان بدانند.

اما این پایان کار نیست بلکه روش های دیگری نیز برای تحصیل و فراگیری علم وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. یک مشکل دیگر ثبت نام در خود مدارس ونکوور می باشد که آن هم مشکلات زیادی به همراه دارد. یکی از این مشکلات تسلط نداشتن
دانش آموزان به زبان انگلیسی می باشد که سبب دلسردی از تحصیل در آنها می‌گردد.

همین ندانستن زبان علاوه بر اینکه باعث می شود یادگیری دروس را فرا نگیرند از طرف دیگر سبب می شود با دیگر افراد نیز ارتباط دوستی نگیرند. همین موضوع باعث دلسردی و افت تحصیلی شدید دانش آموزان ایرانی می گردد.

روشی جدید و عالی جایگزین مدرسه ایرانی در ونکوور

ثبت نام نکردن در مدرسه ایرانی در ونکوور پایان کار نیست. بسیاری از خانواده ها از این موضوع ناراحت هستند و در رابطه با تحصیل فرزندان خود ناامید گشته اند. بعضی دیگر کلا از مهاجرت به این شهر پشیمان شده اند و در صدد برگشتن هستند. اما یک روش عالی و بی نظیر برای تحصیل فرزندان شما وجود دارد و آن ثبت نام در مدرسه مجازی ثمین است.

این مدرسه اصول خود را بر پایه آموزش از راه دور قرار داده است و تنها به وسیله یک سیستم و اینترنت می توانید در هر کجای دنیا که باشید به یادگیری دروس بپردازید. فرزندان شما در هر پایه تحصیلی که باشند می‌توانند در این مدرسه مجازی ثبت نام کنند و بدون مشکل به یادگیری دروس مقطع تحصیلی خود بپردازند.

READ  بررسی مدرسه ایرانی در چین | مدرسه اینترنتی ثمین

مدرسه آموزش از راه دور ثمین یکی از خوش نام ترین و پر آوازه ترین مدرسه اینترنتی می باشد که چندین سال است توانسته دانش آموزانی با سواد پرورش دهد.

مدرسه ایرانی در ونکوور
روشی جدید و عالی جایگزین مدرسه ایرانی در ونکوور

دیگر با وجود این مدرسه اینترنتی خانواده ها در هر شهر و کشوری نگرانی بابت تحصیل فرزندان خود نخواهند داشت. آنها می توانند به راحتی فرزندان خود را در این مدرسه ثبت نام کنند و از مزایا و کیفیت بی نظیر این مدرسه بهره‌مند شوند. یکی از مزیت هایی که مدرسه ثمین برای خانواده ها داشته است جلوگیری از رفت و آمد دانش آموزان می باشد. با تحصیل در مدرسه ثمین دیگر خانواده ها و دانش آموزان درگیر رفت و آمد و هزینه های سنگین آن نمی شوند. آنها تنها با چند کلیک و به راحتی داخل منزل به یادگیری دروس می‌پردازند.

هزینه های تحصیل در ونکوور

یکی از دلایلی که خانواده ها نمی توانند فرزندان خود را در مدرسه ایرانی در ونکوور ثبت نام کنند هزینه های بالای آن می باشد. کلا شهر ونکوور شهری‌ گران است که تحصیل نیز در آن هزینه های بالایی دارد. بعضی از خانواده ها به دلیل وجود هزینه های سر سام آور تحصیل از آموزش فرزندان خود جلوگیری می کنند.

اما با وجود مدرسه مجازی ثمین دیگر تحصیل یک رویا نیست. زیرا تنها با پرداخت مبلغ ثبت نام دانش آموزان می توانند به راحتی مشغول به تحصیل شوند. همچنین با وجود مدرسه آموزش از راه دور ثمین هزینه هایی مثل خورد و خوراک و یا لوازم التحریراضافی و یا پوشاک نیز دیگر حذف می‌گردد. دانش آموزان با گذراندن مقاطع در مدرسه ثمین می توانند مدرک معتبر و رسمی را دریافت کنند. با استفاده از این مدرک معتبر می توانند در دانشگاه های شهر ونکوور ثبت نام کنند و به ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود بپردازند.

در این چند سال گذشته علاقه دانش آموزان برای شرکت در مدرسه آنلاین بیشتر از مدرسه ایرانی در ونکوور بوده است. اما تنها مجازی بودن این آموزش سبب علاقه دانش آموزان به آن نشده است. بلکه به دلیل مزایایی که مدرسه ثمین در مقایسه با مدرسه ایرانی در ونکوور داشته است این علاقه شکل گرفته است. مدرسه ثمین امکانات و تجهیزات و خدمات ویژه‌ای به دانش آموزان خود ارائه می دهد.

READ  آیا با 6 چالش حضور در مدرسه ایرانی در هند آشنا هستید؟

یکی از این خدمات ارائه دیپلم رسمی از وزارت آموزش و پرورش است. که این مدرک قابل استعلام از تمام مراکز ذیربط می باشد. این مدرک برای همه افرادی که تحصیل می کنند بسیار مهم است. 

مزیت بعدی دیگر مدرسه مجازی ثمین نسبت به مدرسه ایرانی در ونکوور وجود مشاوران تحصیلی کاربلد و پیگیر می‌باشد. این پشتیبانان بر روی تمرینات کلاسی و درسی، میزان مشارکت، نحوه درس خواندن و… نظارت ویژه دارند. از دیگر وظایف پشتیبانان تحصیلی در مدرسه ثمین این است که از شروع سال تحصیلی تا پایان سال پاسخگو اولیاء دانش آموزان می باشند. همچنین تمام سوالات آنها را در رابطه با وضعیت تحصیلی فرزندانشان پاسخ می دهند.

مدرسه ایرانی در ونکوور
هزینه های تحصیل در ونکوور

مدرسه ثمین فرصتی که تکرار نمی شود

با ثبت نام در این مدرسه مجازی و آموزش از راه دور فرزندانتان امکان دسترسی به محتوای آموزشی با کیفیت را پیدا می کنند. این محتواها در پنل کاربری دانش آموز وجود دارد. هر زمان که اراده کنند می توانند از پنل خود بر محتوای درسی دسترسی پیدا کنند. این محتواهای درسی و آموزشی توسط اساتید برتر کشور تهیه شده است که در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

از این محتوای آموزشی دانش آموزان می توانند به دفعات استفاده کنند و بر مطالب درسی تسلط پیدا کنند. همچنین مزیت  دیگر مدرسه ثمین وجود کلاس های کمک درسی و اضافه بر برنامه می باشد. در این کلاس ها اگر دانش آموزی نتوانسته باشد مبحثی را فرا بگیرد به صورت ویژه و مجدد مطالب دوباره تکرار می شود تا این تسلط نیز ایجاد گردد. مدرسه مجازی ثمین امکانی فوق العاده برای خانواده های مهاجرت کرده است. 

این مدرسه سبب شده است تا دیگر خانواده ها نیازی به مدرسه ایرانی در ونکوور نداشته باشند. مزیت های این مدرسه مجازی بسیار زیاد است. یکی از این مزیت ها تدریس دروس به زبان فارسی می باشد. دیگر برای تحصیل نیازی نیست دانش آموزان منتظر بمانند تا زبان آن کشور را فرا بگیرند. با وجود مدرسه ثمین این مشکل نیز برطرف شده است. دانش آموزان در هر کجای دنیا که باشند می توانند به زبان فارسی به یادگیری دروس مقطع تحصیلی خود بپردازند.

با بهره گیری از این مدرسه آموزش از راه دور ثمین می توانید پله های موفقیت را برای فرزندان خود هموار کنید و آینده‌ای درخشان را برایشان رقم‌ بزنید. مدرسه ثمین امکانی ویژه می باشد که نصیب هر کسی نخواهد شد. با این مدرسه مجازی می توانید آینده ای روشن را برای خود تضمین کنید.

راه های ارتباطی

2 نظرات

  • siamak

    20 مرداد 1401 - 5:05 ب.ظ

    سلام
    چگونه میتوان با شما تماس گرفت و اطلاعات مربوط را اخذ کرد

    • admin

      29 آذر 1401 - 2:59 ب.ظ

      سلام خدمت شما با شماره داخل سایت تماس بگیرید

پیام بگذارید

X